1396-09-13 06:57
1090
0
47364
اردوی آموزشی، تفریحی در گلزار شهدای گمنام؛

اقدامی شایسته تقدیر از مسئولین دبیرستان دخترانه مکتب الزهراء آزادشهر + تصویر

خبرنگار ما برای تهیه خبر به پارک جنگلی آزادشهر رفته بود که مشاهده کرد گروهی از دانش آموزان دختر دبیرستانی در گلزار شهدای گمنام تجمع کرده اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، خبرنگار ما برای تهیه خبر به پارک جنگلی آزادشهر رفته بود که مشاهده کرد گروهی از دانش آموزان دختر رشته انسانی دبیرستان مکتب الزهراء آزادشهر در گلزار شهدای گمنام تجمع کرده اند.

در این حضور مربی آنها در خصوص جایگاه و اهداف شهدا که حفظ اسلام و ایران بود، سخن می گفت . او به این دانش آموزان اعلام کرد که حفظ حجاب در راستای اهداف شهدا قرار دارد و شما می توانید با حفظ حجاب خود در مسیر شهدا قدم بردارید.

خبرنگار ما به سراغ مربی آنها رفت و در خواست مصاحبه کرد، اما مربی اعلام کرد که بر طبق دستور العمل اداره حق مصاحبه ندارد و از خبرنگار ما درخواست کرد تا از فاصله دورتر عکس بگیرد تا چهره های دانش اموزانش مشخص نشود، زیرا امکان دارد خانواده های آنها راضی نباشند تا تصویر ناموسشان در فضای مجازی دست به دست شود.

وی در جواب سوال خبرنگار ما مبنی بر علت حضور دانش آموزان در این مکان گفت: این حضور در قالب اردوی آموزشی، تفریحی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.