1396-09-07 14:56
1080
0
47141
شهردار سابق آزادشهر:

بدهی شهرداری آزادشهر ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان است

شهردار سابق آزادشهر اظهار کرد: یک سری اعداد و ارقام ۶ الی ۷ میلیارد تومانی در خصوص بدهی شهرداری آزادشهر در فضای مجازی پخش شده است که بنده با صراحت اعلام می کنم همه آنها کذب است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، مهدی جعفری شهردار سابق آزادشهر و شهردار جدید نوده خاندوز در خصوص مطالب انتشار یافته در فضای مجازی و سایت های خبری مبنی بر تحویل شهرداری با بدهی ۶ الی ۷ میلیاردی به شهردار جدید توسط او، اظهار کرد: قرار بر این بود، گزارش کاملی از عملکرد زمان خود و مرحوم باقری را در جلسه تودیع و معارفه ای با حضور عموم مردم ، خدمت شورای جدید و مردم عزیز آزادشهر ارائه دهم که متاسفانه این جلسه تشکیل نشد.

جعفری ادامه داد: یک سری اعداد و ارقام ۶ الی ۷ میلیارد تومانی در خصوص بدهی شهرداری آزادشهر در فضای مجازی پخش شده است که بنده با صراحت اعلام می کنم همه آنها کذب است.

شهردار سابق آزادشهر افزود: تمام هزینه کرده ها و بدهی های شهرداری در زمان بنده و مرحوم باقری مستند وجود دارد و به امضای شهردار و شورای جدید نیز رسیده است و نسخه ای از آن در استانداری وجود دارد.

شهردار جدید نوده خاندوز خاطرنشان کرد: بدهی شهرداری تا زمان تحویل به شهردار جدید مبلغ ۴۹،۷۶۶،۳۲۴،۱۵۹ ریال است و سند تک تک هزینه کرد ها موجود می باشد و به اطلاع و امضاء شهردار و شورای جدید رسیده است.

وی ادامه داد: شهرداری مطالباتی در قالب ۳ فقره چک دارد که مبلغ کل آن ۲۶،۰۳۸،۷۶۶،۳۰۰ ریال می باشد که در ماه های آتی و سال آینده وصول می شوند و جزء درامد شهرداری می باشند. اگر مبلغ این مطالبات را از بدهی شهرداری کم کنیم مبلغ دقیق بدهی شهرداری ۲۳،۷۲۷،۵۵۷،۸۵۹ خواهد شد.

جعفری افزود: شاید برخی ها بگویند که پروژه های در حال اجرا به مبلغ بدهی می افزاید، در جواب این عزیزان باید بگویم، شهردار جدید حتما اولویت بندی هایی دارد و اگر این پروژ ها در اولویت کار وی نباشد، او انها را متوقف خواهد کرد و هزینه ای نخواهد شد. اگر هم این پروژه ها جزء اولویت وی باشد، آن وقت دیگر بدهی دورهقبل نیست بلکه بدهی دوره جاری محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.