1396-07-13 10:59
953
0
44887
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر:

پلیس، دستگاه های امنیتی و مردم ۳ ضلع ایجاد کننده امنیت می باشند

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: پلیس، دستگاههای امنیتی و مردم ۳ ضلع ایجاد کننده امنیت می باشند. و اگر این سه ضلع کار خود را به درستی انجام دهند، امنیت در جامعه زیاد خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، سرهنگ محمد رضا اسلانی در نشست خبری هفته ناجا که در ستاد نیروی انتظامی آزادشهر برگزار شد ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین (ع) ، در خصوص وظایف نیروی انتظامی اظهار کرد: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ امنیت در جامعه می باشد. همانطور که همگان می دانند، در سایه امنیت است که جامعه در همه عرصه ها رشد پیدا می کند و اگر امنیت از بین برود و هرج ومرج جامعه ای را فراگیرد ، آن جامعه از هم می پاشد.

سرهنگ اسلانی ادامه داد: برای ایجاد امنیت همه نهاد ها، ادارات و مردم باید تلاش کنند و نیروی انتظامی نیز وظیفه حفاظت از آن را برعهده دارد.

b1

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: پلیس، دستگاههای امنیتی و مردم ۳ ضلع ایجاد کننده امنیت می باشند. و اگر این سه ضلع کار خود را به درستی انجام دهند، امنیت در جامعه زیاد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی حفظ امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا می باشد و نیروی انتظامی آزادشهر با ایست بازرسی هایی که در ورودی شهرستان برپا کرده ، توانسته جلوی قاچاق کالا را گرفته و به تولید ملی کمک کند.

اسلانی در خصوص اوضاع امنیتی شهر آزادشهر بیان کرد: شهر آزادشهر بخاطر تراکم جمعیتی قومیتهای مختلف با نگرشهای دینی متفاوت، ترانزیتی بودن، اوضاع شرکتها و معدن و کلاهبرداری میلیاردی شرکت پرهام شرایط ویژه ای را از لحاظ امنیتی دارد. اما خوشبختانه مشکل امنیتی خاصی در آن دیده نمی شود.

فرمانده انتظامی آزادشهر ادامه داد: ما در شش ماهه اول سال ۹۶ جرایم خشن نداشتیم و تنها ۲ مورد قتل در این شهرستان انجام شد که در کمتر از ۴ ساعت قاتلین دستگیر شدند. لازم به ذکر است، یک مورد از قتلها مربوط به شهر دیگر استان بود که قاتل جنازه را به آزادشهر انتقال داده بود.

وی در خصوص سرقتها و کشفیات پلیس آزادشهر در شش ماهه اول سال گفت: سرقتها در شش ماهه اول سال نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته و کشفیات اموال مسروقه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سرهنگ اسلانی ادامه داد: پلیس در رابطه با مواد فروشان و تولید کنندگان مواد مخدر صنعتی نیز برخورد قاطع ای داشته و در شش ماهه اول سال باند های مختلفی را منهدم کرده است.

b2

فرمانده انتظامی آزادشهر در خصوص تصادفات اعلام کرد: امسال، در خصوص تصادفات منجر به جرح درون شهری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته ایم .

وی در رابطه با برنامه های هفته انتظامی گفت: برای هفته ناجا بیش از ۳۰ برنامه پیش بینی شده است. که دیدار با ائمه جمعه، فرماندار و خانواده شهدای ناجای از مهمترین آنها است. ( آزادشهر ۱۴ شهید انتظامی دارد)

سرهنگ اسلانی درباره رسانه ها و خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران می توانند زبان گویای نیروی انتظامی و پل ارتباطی بین پلیس و مردم باشند. آنها می توانند با آموزش قوانین و نشر اخبار سهم زیادی را در رشد جامعه ایفا کنند.

فرمانده انتظامی آزادشهر در ادامه سخنانش اعلام کرد: نیروی انتظامی آزادشهر توانسته مجوز ساخت، میدان تیر شرق استان را بگیرد و بزودی آن را احداث خواهد کرد. لازم به ذکر است که در این میدان تیر علاوه بر تمرین تیراندازی از تفنگ های لیزری برای تمرین تاکتیکهای نظامی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: با کمک خیرین آزادشهر و گنبد در حال ساخت کلانتری دو طبقه ای با مساحت بیش از ۴۳۰ متر در اطراف فلکه الله هستیم و انشا ا... در دهه فجر این کلانتری به بهربرداری خواهد رسید.

سرهنگ اسلانی گفت: به علت دوری ستاد انتظامی از شهر و برای راحتی هموطنان عزیز، قسمتهای خدماتی نیروی انتظامی به این کلانتری انتقال داده می شود.

فرمانده انتظامی آزادشهر در پایان اعلام کرد: از آنجا که ستاد انتظامی در خارج از شهر قرار دارد ، در شورای تامین و شورای ترافیک، درخواست اختصاص تاکسی خط ویژه ای برای ستاد انتظامی کرده ایم.

b3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.