1396-05-23 11:57
1126
0
42713
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر :

دور شدن از شمع فروزان ولایت نتیجه ای جز ذلت پذیری ندارد

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در جلسه ستاد شئون فرهنگی آزادشهر گفت: دهه ولایت بهترین فرصت برای بازخوانی و تعمق بخشی به نقش ولایت و امامت در انسجام و وحدت و تعالی جامعه اسلامی است .

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در جلسه ی ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آزادشهر که در اداره ی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای مدافع حرم و بویژه شهید محسن حججی با اشاره به روایتی از امام رضا علیه السلام گفت: احیای امر اهل بیت علیهم السلام نیازمند عنصری به نام عبودیت است و شهدا طلایه داران عبودیت و اخلاص در عمل هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر اظهار داشت: تاریخ بزرگترین گواه است که احیاگران عابد و مخلصی که در میدان عمل، تمسک به گفتمان وحی و عترت کردند در تاریخ جاودانه شدند و همواره یاد و نامشان تحول آفرین و اقتدار آفرین می باشد و شهدا این چنین بودند و ما هر کجا این چنین حرکت کردیم پیروز بودیم.

حجت الاسلام دیلمی تصریح کرد: از سوی دیگر، تاریخ بزرگترین گواه است که دور شدن از شمع فروزان ولایت، نتیجه ای جز گمراهی و ذلت پذیری و فرو رفتن در منجلاب تعلقات چند روزه ی دنیوی برای انسان چیز دیگری به همراه ندارد و این درس و عبرت تاریخ می باشد.

این کارشناس مذهبی گفت: بر اساس نصوص دینی ، هدف در گفتمان امامت و ولایت، تحقق حاکمیت واحده الهی است این که در جامعه یک روح الهی حاکم باشد، مدیر و مدبری در راس امور باشد که بهترین راهنمای برای رسیدن انسان ها به کمال و تعالی است و علت خصومت و هجمه های گسترده نظام سلطه بر علیه انقلاب اسلامی در همین تمسک به گفتمان ولایت و نقش بی بدیل آن است.

حجت الاسلام دیلمی در اهمیت این موضوع افزود: شناخت جایگاه امامت و ولایت در آموزه های دینی آنقدر مهم توصیف شده است که عدم شناخت صحیح آن موجبات انحراف و مرگ فکری و غرق شدن انسان در گردآب جاهلیت می گردد و این یک حقیقت انکار ناپذیر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: دهه ولایت بهترین فرصت برای بازخوانی و تعمق بخشی به نقش ولایت و امامت در انسجام و وحدت و تعالی جامعه اسلامی است .

گفتنی است: در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های اعضای ستاد، بر ضرورت محتوابخشی، استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرستان در راستای برگزاری شایسته ی برنامه متمرکز دعای روح بخش عرفه، عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم، فضاسازی و نکوداشت مناسبت های ماه ذی الحجه تاکید و سپس برنامه ریزی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.