1396-05-20 09:03
3777
0
42581
معتبرترین مدرک دانشگاهی در دانشگاه شمس؛

رشته های موسسه آموزش عالی شمس گنبد به 55 رشته رسید

در راستای توسعه رشته های دانشگاهی و رفاه حال جوانان منطقه 5 رشته جدید به رشته های موسسه آموزش عالی شمس گنبد اضافه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، با اضافه شدن این رشته ها که شامل سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته در مقطع کارشناسی پیوسته است تعداد رشته های این دانشگاه به 55 مورد رسید.

موسس و رئیس موسسه آموزش عالی شمس با اعلام این خبر تصریح کرد: رشته مدیریت کسب و کار(mba)، حرکات اصلاحی ورزشی و مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته حقوق و مدیریت بانکی در مقطع کارشناسی پیوسته به رشته های این دانشگاه اضافه شدند.

پروفسور رجبی خاطر نشان کرد: این موسسه آموزش عالی همواره با ایجاد امکانات مختلف آموزشی و رفاهی ویژه دانشجویان در راستای ارتقای سطح آموزش عالی گام برداشته و همه ساله با در نظر گرفتن ظرفیت ها و نیازسنجی های انجام شده اقدام به راه اندازی رشته های جدید در این دانشگاه می کند.

رجبی افزود: اخیرا نیز برای اولین بار و با پیگیری هایی که انجام شده تدریس زبان ترکمنی در این دانشگاه به تصویب رسید و هم اکنون قابل اجراست.

رئیس موسسه آموزش عالی شمس یادآور شد: داوطلبین عزیز که مایل به تحصیل در این موسسه هستند می توانند به آدرس پورتال موسسه به آدرس http://nbshams-gonbad.ac.ir/ مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 09114172005 و 09114172004 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.