1396-05-10 13:29
895
0
42191
عضو شورای اسلامی شهر آزادشهر خبر داد؛

خطر جدی و شرایط بد زیست محیطی در آزادشهر/ وضعیت اسفبار دفن زباله بهداشت عمومی را تهدید می کند

عضو شورای اسلامی شهر آزادشهر گفت:‌ نخستین معضل که سال‌ها به سمع نظر مسوولان استانی و کشوری رسیده است وضعیت اسفبار دفن زباله آزادشهر است که شرایط زیست محیطی و بهداشتی را با خطر جدی روبرو کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، آزادشهر یکی از شهرهای زیبای استان گلستان است که با وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوب در بخش کشاورزی و گردشگری هنوز با مشکلاتی مواجه است که می‌طلبد با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های خدادادی شرایط توسعه برای این شهر هر چه زودتر فراهم شود.

انتخاب شهر با تخصص و همراه با برنامه می‌تواند در رفع مشکلات شهری و اتمام پروژه‌های رفاهی سرعت ببخشد.

برای آشنایی بهتر با مشکلات و معضلات بزرگ این شهر و همچنین معیارهای انتخاب شهردار توسط شورای شهر مصاحبهِ تفصیلی با احمد میرحسینی عضو شورای اسلامی شهر آزادشهر ترتیب دادیم که توجه مخاطبان به آن جلب می‌کنیم.

فارس: برای آشنایی بهتر مخاطبان خودتان معرفی کنید.

احمد میرحسینی هستم با مدرک تحصیلی، فوق‌لیسانس مدیریت نیروی انسانی و در حال حاضر هم معاون دانشگاه آزاد و رئیس  مراکز آموزشی فرهنگی سما واحد آزادشهر هستم.

بنده در سال 1386 پس از حسن اعتماد شهروندان عزیز آزادشهر در دوره دوم انتخایات شورای اسلامی به عنوان عضو شورا اسلامی شهر انجام وظیفه کرده که با تداوم این اعتماد در دوره سوم مدت خدمتگذاری‌ام در شورای شهر به یک دهه رسید، البته در دوره چهارم با وجود علاقه، دوستان به دلایلی خودخواسته به عرصه انتخابات ورود نکرده و بر فعالیت‌های دانشگاهی تمرکز کردم.

فارس: انگیزه شما برای حضور در شورای شهر چه بوده است؟

میرحسینی: طبق روایت دینی ما هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست بنده طی 10 سال گذشته با توجه به احساس وظیفه و دین به شهر و شهروندان عزیز تصمیم به حضور در عرصه شورا را گرفتم که بتوان با تعامل و مشورت با دیگر اعضای شورا و مسوولان شهر گامی برای رفع مشکلات و معضلات مردم عزیز بردارم و آزادشهر را به ترازی بالاتر از لحاظ تسهیلات شهری برسانم.

تعریض خیابان‌های اصلی آزادشهر نیازمند مساعدت‌های استانی و ملی است

فارس: بزرگترین معضل شهر آزادشهر از نظر شما چیست؟

میرحسینی: آزادشهر با وجود توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها از عدم توسعه در سالیان سال رنج برده است.

  نخستین معضل که سال‌ها به سمع نظر مسوولان استانی و کشوری رسیده است وضعیت اسفبار دفن زباله آزادشهر است که شرایط زیست محیطی و بهداشتی را با خطر جدی روبرو کرده است. ناتمام ماندن بهسازی نهرهای داخل شهر آزادشهر که متاسفانه تاکنون یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال از بودجه تصویبی به شهر آزادشهر تخصیص داده نشده است.

تعریض خیابان‌های اصلی آزادشهر که باید مساعدت‌های استانی و ملی نیز برای آن در نظر گرفته شود.

فارس: از دیدگاه جنابعالی شورای شهر برای انتخاب شهردار چه معیارهایی را باید در نظر بگیرد؟

میرحسینی: بر اساس قانون اساسی شوراها نمادی از تسلط اراده مردم در مدیریت شهر است، نخستین مسئله مهم در انتخاب شهردار توسط شورا این است که فردی انتخاب شود که  علاوه بر توان و تخصص با اعضا شورا تعامل دو سویه و و مستمر ایجاد داشته باشد تا  این تعامل موجب حل مشکلات مردم شهر و منتج به نتایج خوب شود.

توان مدیریتی بالا از ویژگی‌های مهم شهردار است، شخصیت مردمی شهردار و مواجه شدن او با اقبال عمومی پس از انتخاب شدن، اشراف کامل به فضای شهر آزادشهر و شناخت مشکلات موجود و در نهایت پیگیری بی‌وقفه امور  و در دسترس بودن آن و به تعبیری فقط پشت میزنشین نباشد و خود را وقف شهر کند.

فارس: ارزیابی شما از عملکرد دور چهارم شورای شهر آزادشهر در مدت 4 سال چیست؟

میرحسینی: به نظر بنده شورای دوره چهارم با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت به اندازه توان خود در شرایط اقتصادی نامناسب و رکود ساخت و ساز - اقداماتی شایسته انجام داد و شورای خوب و منسجمی بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.