1396-01-01 17:00
1085
0
36838
در آزادشهر انجام شد؛

زیارت امام رضا(ع) از راه دور/ پدر و مادر شهیدی که هزینه سفر خود را به نیازمندان اهدا کردند

با نزدیک شدن به سال نو، خیرین شهر برای کمک به همنوعان کمکهای مردمی را جمع می کنند و بین نیازمندان شهر تقسیم می کنند. امسال هم خیرین شهر در حال کمک به نیازمندان هستند اما در روز ۵ شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ اتفاقی جالب رخ داد که به شرح زیر می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، شهرستان آزادشهر جزء نقاط محروم کشور می باشد و تعداد زیادی از مردم این شهرستان وضعیت مالی خوبی ندارند. با نزدیک شدن به سال نو، خیرین شهر برای کمک به همنوعان کمکهای مردمی را جمع می کنند و بین نیازمندان شهر تقسیم می کنند. امسال هم خیرین شهر در حال کمک به نیازمندان هستند اما در روز ۵ شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ اتفاقی جالب رخ داد که به شرح زیر می باشد.

پنج شنبه صبح بود و پدر شهید سید حسن میرعرب که پیرمردی نود و چند ساله است برای زیارت امام رضا (ع) و رفتن به مشهد مقدس آماده می شد. او برای گرفتن پول از حساب بانکی خود بیرون می رود و می بیند که عده ای از کارگران در وسط روز دور فلکه ایستاده اند و کار پیدا نکرده اند.

با خودش می گوید، با این وضعیت سخت اقتصادی این کارگران روز مزدی که کار پیدا نکرده اند بطور حتم پیش خانواده خجالت زده خواهند شد.

به بانک می رود و یک میلیون پول برداشت می کند، تصمیم می گیرد که مبلغی از این پولها را به این کارگران بدهد، به نزد آنها می رود و نفری ۵۰ هزار تومان به آنها میدهد.

در راه برگشت به خانه چند نفر دیگر از نیازمندان شهر را می بیند، بعد از سلام و احوال پرسی حال آنها را جویا می شود و مبلغ دیگری از پول را به آنها می دهد.

 او که به همسر خود قول داده بود تا او را به مشهد الرضا ببرد ۵۰۰ هزار پول باقی مانده را به خانه میبرد تا با همسر خود به مشهد بروند.

به خانه که می رسد می بیند چند تا از نیازمندان آشنا به خانه او آمده اند، با همسر خود صحبت می کند و ماجرا را برای او تعریف می کند، این مادر شهید هم به مانند شوهر خود تصمیم می گیرد که به نیازمندان کمک کنند و آن ۵۰۰ هزار تومان دیگر را به آن نیازمندان می دهند و سپس رو به سمت مشهد کرده و از خانه خود به امام رضا سلام می دهند.

در تحقیق میدانی برای صحت خبر چند کارگری که در ان موقع در آنجا بوده اند قضیه تقسیم پول توسط این پدر شهید را تایید کردند.

یکی از آنها گفت: من فکر کردم کهولت سن باعث شده است که پیرمرد نتواند درست تصمیم بگیرد و صحت عقل وی را از فامیلهای او سوال کرد و مطمئن شدم او در سلامت عقل این پول را بین ما تقسیم کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.