1395-12-12 16:58
1604
0
36039
فرماده انتظامی آزادشهر خبر داد؛

کشف مواد محترقه و گوشی قاچاق در آزادشهر

فرماده انتظامی آزادشهر گفت: در هفته گذشته ۱۳هزار ۶۱۱ عدد انواع مختلف مواد محترقه غیر استاندارد از یک فروشنده سودجو در شهرستان آزادشهر کشف شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، محمد رضا اسلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص کشفیات هفته گذشته نیروی انتظامی در شهرستان اظهار کرد: در هفته گذشته ۱۳هزار و ۶۱۱ عدد انواع مختلف مواد محترقه غیر استاندارد از یک فروشنده سودجو در شهرستان آزادشهر کشف شد.

اصلانی ادامه داد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت جامعه بکار می گیرد اما همگان می دانند که بدون همکاری شهروندان عزیز با ما به موفقیت ۱۰۰ در صد نخواهیم رسید. بنا براین از خانواده‌ها محترم درخواست داریم در این ایام که به ۴ شنبه سوری نزدیک می شویم، نظارت کامل بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا هیچ‌گونه حادثه تلخ و ناگواری، آرامش و آسایش آنان را مختل نکند.

فرمانده انتظامی شهرستان در خصوص دستگیری فروشنده گوشیهای قاچاق در هفته گذشته افزود: نیروی انتظامی با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت موفق به دستگیری فروشنده گوشی های قاچاق در آزادشهر شد.

وی در ادامه گفت : این فروشنده از شهرستانهای اطراف، گوشی های قاچاق را برای فروش به آزادشهر می آورده و در موقع دستگیری ۵۸ گوشی قاچاق به همراه داشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.