1395-12-04 19:57
1277
0
35627
آزادشهر؛

روشنایی یک بلوار و چند مدعی!

چند مدتی است که در شهرستان آزادشهر دیده و شنیده می شود که مسئولین مختلف روشنایی بلوار شهید کوهساری را به خود نسبت می دهند و این موضوع ابهاماتی را برای مردم ایجاد کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، چند مدتی است که در شهرستان آزادشهر دیده و شنیده می شود که مسئولین مختلف روشنایی بلوار شهید کوهساری را به خود نسبت می دهند و حتی دیده شده است بنرهای تشکری نیز در سطح شهرستان نصب شده است و این موضوع ابهاماتی را برای مردم ایجاد کرده است. در همین خصوص مصاحبه ای با مهدی جعفری، شهردار آزادشهر انجام دادیم تا این ابهامات برطرف شود.

مهدی جعفری شهردار آزادشهر در خصوص هزینه های این روشنایی ها اظهار کرد: هزینه های مالی ستون ها و چراغهای این روشنایی ها از بودجه داخلی شهرداری بوده است و هیچ نهاد یا شخصیتی کمک مالی به شهرداری در خصوص این روشنایی ها نکرده است.

جعفری افزود: البته باید از اداره برق برای در اختیار گذاشتن بالابر و نیروی فنی جهت نصب ستونها تشکر کرد . در خصوص اینگونه همکاری ها واقعا اداره برق همکاری کامل داشته است.

شهردارآزادشهر ادامه داد: انشا ا... تا پایان سال تمام بلوارهای شهر روشن خواهد شد. تمامی هزینه های برآورد شده برای این روشنایی ها از درآمدهای داخلی شهرداری است و شهرداری منتظر دریافت کمک یا گرفتن بودجه از استان یا کشور نخواهد ماند.

وی افزود: برنامه های زیادی برای بهبود وضعیت شهر داریم که بزودی آنها را شروع خواهیم کرد و با افتتاح طرح آنها را رسانه ای می کنیم.

جعفری در رابطه با عملکرد شهرداری در چند ماه حضور خود گفت: در این مدت طرح جمع آوری آبهای سطحی و کانال کشی های آن را ادامه دادیم و تا اتمام کار ادامه خواهیم داد با اینکه هنوز بودجه جدیدی دریافت نکرده ایم و از محل درآمدها شهرداری هزینه آن را تامین می کنیم.

شهردار آزادشهر ادامه داد: شهرداری به انجام وظایف خود مشغول است و برای اجرای طرح ها نیمه تمام در حال تلاش است. ما سعی داریم با وصل طلب های شهرداری از افراد طرح های زیادی را اجرا کنیم، واین وصل مطالبات با سرعت خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.