1395-03-27 09:18
2106
1
33663
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر:

اخلال گر نظام بانکی در آزادشهر گلستان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر درشرق گلستان از دستگیری و بازداشت فردی که در قالب راه اندازی شرکتی اقدام به پیش فروش خودرو با قیمت پایین تر از بازار به مردم منطقه کرده و به اخلال درنظام بانکی متهم است، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، رضا بذری در گفتگو با خبرنگار ایرنا، بدون ذکر نام متهم اظهار داشت: این متهم به همراه همدستش روز گذشته دستگیر و پس از تفهیم اتهام بازداشت و روانه زندان شدند.

وی گفت: این دو نفر با همکاری فرد سومی در تهران و درقالب راه اندازی شرکتی اقدام به پیش فروش خودرو با قیمت پایین تر از بازار به مردم منطقه می کردند.

بذری اضافه کرد: متهمان با دریافت مبلغ 175 میلیون ریال وجه نقد از متقاضیان به آنان وعده تحویل خودرو 'پراید' در دو ماه آینده می دادند که در موعد مقرر یا خودرو را تحویل می دادند و یا معادل 60 تا 70 درصد مبلغ متقاضی را به عنوان سود به او پرداخت می کردند.

وی تصریح کرد: پرداخت این میزان سود سبب شده بود تا مردم از تحویل گرفتن خودرو خودداری کرده و به دریافت سود راضی شوند.

دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر بدون اشاره به مبلغ سوء استفاده متهمان، یادآور شد: این افراد درقالب این طرح مبالغ زیادی را از مردم کلاهبرداری کردند که تلاش برای دستگیری فرد سوم ادامه دارد.

بذری از افرادی که درحوزه آزادشهر اقدام به عقد قرارداد با شرکت این افراد نمودند درخواست کرد با مراجعه به دادگستری نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند ضمن اینکه افرادی که در دیگر شهرهای گلستان و درقالب نمایندگی های این شرکت اقدام به عقد قرارداد پیش خرید خودرو نموده اند نیز می توانند به دادگستری محل سکونت خویش مراجعه و تشکل پرونده دهند.

یک مقام مطلع در آزادشهر که خواست نامش در خبر ذکر نشود، به خبرنگار ایرنا گفت: این دو متهم دستگیر شده دو برادر با نام خانوادگی 'ق' هستند که به شیوه پیش فروش خودروی پراید، مبالغ کلانی را سوء استفاده کرده اند.

وی افزود: برآورد مبلغ دقیق سوء استفاده این دو برادر تا طرح شکایت تمامی افراد مال باخته که از برخی شهرهای گلستان بویژه گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان در شرق این استان هستند، امکانپذیر نیست اما براساس آنچه دربین مردم مطرح است، مبالغ میلیاردی می باشد.

شهرستان آزادشهر باحدود 92 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حمید احمدی

سلام من میخواستم بدانم اکثر مردم که به این اقای ق اعتماد کردن وزندگیمان را به این سپردیم ایا امیدی به گرفتن حقمان میشویم یانه.ممنون میشم اگه ج بدید متشکرم بخدا اغلب مردم یا سکته کردن یا اقدام به خودکشی میخواهند بکنن

0
0
پاسخ
1395-03-27 22:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.