1395-03-26 09:26
1909
0
33603
فرماندار آزادشهر خبر داد:

فرار کلاهبردار میلیاردی از گلستان

فرماندار شهرستان آزادشهر با بیان اینکه کلاهبردار میلیاردی استان گلستان در تهران به سر می برد، گفت: این کلاهبردار در حال حاضر دستگیر نشده است.

به گزارش گلستان ما، حبیب شفاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید کلاه برداری انجام شده و اعتراض مردم، اظهار کرد: شایعاتی مبنی بر دستگیری این فرد توسط برخی از شبکه های مجازی اعلام شده است اما من همچنین خبری را نشنیده ام و بر اساس اطلاعاتی که دارم فرد کلاهبردار در تهران به سر می برد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان گلستان و دیگر دستگاه ها پیگیر این موضوع هستند اما تا به اکنون هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است. در دو یا سه روز آینده این مسئله با جدیت بیشتری توسط نیروی انتظامی پیگیری می شود و اخبار موثق نیز در چند روز آینده به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید.

گفتنی است؛ از ساعات گذشته در فضای مجازی پیام هایی مبنی بر کلاهبرداری فردی از مردم استان گلستان رد و بدل می شود و شایعات بسیاری نیز در این خصوص ایجاد شده است. گفته شده است کلاهبرداری ها در شهرهای گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان بوده است و مبلغ کلاهبرداری شده از مردم نیز مبالغ بسیار بالایی بوده است.

شایعات زیادی در رابطه با این مسئله در فضای مجازی منتشر شده است اما دسترسی به مسئولان برای پیگیری این موضوع در حال حاضر امکان پذیر نیست و بی نتیجه بوده است.

خبرگزاری مهر پیگیر اطلاع رسانی و انتشار جزئیات بیشتر از این حادثه است.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.