1394-03-17 18:04
1815
8
15801
یادداشتی به قلم محمد اسماعیلی؛

گزاره برگ ملی هسته ای سند روشن ملت برای مذاکرات

۶ اصلی که در گزاره برگ ملی هسته ای آمده است نشأت گرفته از تجربه سه دهه مردم انقلابی ایران در مواجه به دشمنان این کشور دارد و سند روشن ملت برای مذاکرات است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، در روزگاری نچندان دور مردم ایران در امور کشور هیچ اختیاری نداشتند و حکومت ها هر آن چیزی که به نفع خودشان بود به ملت تحمیل می کردند و سند آن ترکمن چای هایی بود که به کام دشمن و به ضرر ملت تصویب می شد تا اینکه نوری از امید تاریکی ایران را در هم شکست و در مقابل ظلم جبارین بپا خواست و امروز حاصل آن کورسوی امید را در انقلابی بزرگ و شکوهمند همه ما درک کرده ایم.

اما این انقلاب به آسانی قلم نویسنده بدست نیامد و مردم ایران به پای نهال آن خون ها ریختند تا آنرا به سروی بلند و تنومند تبدیل کنند و همواره با تأسی از رهنمود های رهبر معظم انقلاب، نگهبان این نماد استقامت بوده اند و خواهند بود و امروز که ایران نقش محوری در پیچ مهم تاریخی دنیا را بازی می کند نظام های سلطه دنیا برای خارج کردن ایران از نقش محوری خود دست به اقدامات بسیاری زده اند اما همواره سد مستحکم ملت بصیر ایران مانع دست درازی های بی شرمانه آنان به آرمان های این انقلاب شده است.

شکی نیست که انرژی های نو و لزوم بهره برداری صلح آمیز از آن حق تمام ملت های دنیاست اما مستکبرین دنیا نقش کلیدی ایران را در حوادث جهان بخوبی درک کرده اند و برای جلوگیری از پیشرفت کشور عزیزمان دست به اقدامات خبیثانه ای از قبیل به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای، تحریم های اقتصادی و تهدید های نظامی زده اند تا مردمی که در تحریم ها فرزند رمضانند و در تهدیدات فرزند عاشورا را به زانو در بیاورند ولی مردم بارها نشان داده اند که این خیالی بس باطل است.

ملت بصیر ایران همواره نشان داده اند هرجا که دولت ها نیاز به کمک داشته اند با حضور به موقع خود در صحنه های سیاسی به فریاد دولت و انقلاب رسیده اند و حال که تیم مذاکره کننده هسته ای برای احقاق حق مسلم مردم کشور عزیزمان با دشمنان قسم خورده ملت در حال مذاکره هستند با امضاء گزاره برگ ملی هسته ای که برگرفته از رهنمود های مقام معظم رهبری می باشد خطوط و چارچوب مذاکرات را مشخص نموده اند تا تمام دنیا بداند مردم ایران ذره ای از حق مسلم خود کوتاه نخواهند آمد.

متأسفانه عده ای با طرفداری های کورکورانه مدام انتقاد های هسته ای را منصوب به جناح خاصی می کردند و حتی می گفتند مردم ایران حرفشان را در انتخابات سال ۹۲ زده اند و این انتقاد ها توهین به رای مردم است اما امروز شاهد آن هستیم که همان مردم گزاره برگ ملی هسته ای را امضا می کنند تا به همگان ثابت کنند همواره پای آرمان های خود هستند و این اعلام حمایت ربطی به جناح خاصی ندارد بلکه حرف تمام مردم ایران است.

۶ اصلی که در گزاره برگ ملی هسته ای آمده است نشأت گرفته از تجربه سه دهه مردم انقلابی ایران در مواجه به دشمنان این کشور دارد و ملت دلیر ایران با امضاء این گزاره برگ نشان دادند هنوز در مواجه با دست درازی های دشمن غیورند و با دخالت ها و سرکشی های دشمن برای خود حریم قائلند و در مقابل زیاده خواهی ها همچون شهدای انقلاب شجاع و جان برکف هستند.

ما نیز امید داریم تیم مذاکره کننده هسته ای با در دست داشتن سند روشن گزاره برگ ملی هسته ای که خواست تمام مردم شریف ایران است بتواند در مذاکرات هسته ای از حقوق به حق مردم ایران دفاع کند.

محمد اسماعیلی مسئول فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی گنبدکاووس۲

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

میرعرب

واقعا ؟؟!!!ً!.مسئول فرهنگی یا. . . ؟؟؟!!!

0
0
پاسخ
1394-03-18 04:19
فندرسکی

ایشان کدام فرهنگ رو ترویج میکنن؟؟اباحه گری؟!!

0
0
پاسخ
1394-03-18 04:24
هم استانی

احسنت.الحمدالله که دراستان ما همچین جوانان بصیر و هوشیاری داریم. من خیلی خوشحالم ازین بابت.امیدوارم بعضی ها هم که با تند مزاجی به مذاکره کنندگان حرف زدند ادب رو از شما یاد بگیرند.نکته دوم و جالب اینجاست انگار عده کمی از فعالیت های شما بشدت لجشون گرفته و هرجا به شما توهین میکنن و این نشون میده شما کارت رو درست انجام دادی وگرنه امروز از همه جا با شما مصاحبه نمیکردند. البته ای کلش گلستان ما نظرات حاوی توهین رو منتشر نمیکرد مثل متنی که خودشون نوشتن اما بهش عمل نمیکنند.به هرحال آفرین به شما جوان با بصیرت و پیرو خط رهبر.

0
0
پاسخ
1394-03-18 09:26
امیر

امضای گزاره برگ توسط مردم خیلی خوبه چون نه توهینی به دولت میشه و نه کسی الکی سرو صدا میکنه. اما کاش توی این گزاره برگ یعنی انتهاش بندی برای حمایت از ظریف بود تا اونا دلگرم بشن

0
0
پاسخ
1394-03-18 09:30
ٌصرفا جهت اطلاع

[quote name="فندرسکی"]ایشان کدام فرهنگ رو ترویج میکنن؟؟اباحه گری؟!! تسامح تساهل و . . . ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!![/quote]صرفا جهت اطلاع شما بابت کار های فرهنگی ایشون :http://www.absharnews.ir/?p=2479

0
0
پاسخ
1394-03-18 09:39
....

خدا آخر و عاقبت شما رو ختم به خیر کنه!!! یادداشت در رابطه با اعلام فرمان رهبریه متوجه نشدیم شما دقیقا از چی سوختی؟!!! راسته که میگن: قالی کرمان که باشی میخوری پا بیشتر

0
0
پاسخ
1394-03-18 12:40
....

یعنی چی؟! یه عده از ما فراموش کردیم که عزت و ذلت در ید قدرت خداست و زور الکی میزنیم بلکه بتونیم یکی و تو چشم بقیه خار کنیم یا بالا ببریم/مراقب باش خدا نزنه پس کلت

0
0
پاسخ
1394-03-18 12:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.