1398-12-19 12:45
1304
0
67767
قم بزرگترین سد سکولاریسم:

کرونا هراسی یا قم هراسی !

هجمه سنگین رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و برخی جریانات زاویه دار با جمهوری اسلامی در داخل روی شهر قم نشان می دهد پروژه قم هراسی بیشتر از کرونا هراسی در دستور کار این گروه قرار دارد.

به گزارش گلستان ما، هجمه سنگین رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و برخی جریانات زاویه دار با جمهوری اسلامی در داخل  روی شهر قم نشان می دهد پروژه قم هراسی بیشتر از کرونا هراسی در دستور کار این گروه قرار دارد.

بیماری کرونا چه بلای طبیعی و چه جنگ بیولوژیک باشد با تعاون ، همبستگی ملی و مهمتر از همه همراهی مردم از بین می رود و ساختار های جمهوری اسلامی هم تاکنون نشان دادن پروژه های سخت تر از این همچون سیل ، زلزله ، داعش ، مواد مخدر و تفرقه افکنی های فرقه ای را پشت سر گذاشته و آبدیده شده اما اینکه چرا این همه سمپاشی علیه یک شهر به صورت گسترده وجود دارد نشان دهنده سیاسی کاری و انحراف در مبارزه علیه کرونا ست.

نقطه ثقل فعالیتهای فرهنگی جمهوری اسلامی در بحث صدور انقلاب به عنوان یکی از آرمانهای امام خمینی (ره) در چهل سال گذشته جامعه المصطفی بود ، جایی که طلبه های خارجی علوم اسلامی را فرا گرفته ، بعدها به عنوان سفیر مذهبی جمهوری اسلامی در کشورهای خود به بحث تبلیغ دین اسلام می‌پردازند.

ایجاد کانون های مبارزات اسلامی در کشورهای دنیا علیه مستکبرین عالم همچون شیخ زکزاکی در نیجریه ، عیسی قاسم در بحرین ، شیخ نمر در عربستان ضربه های مهلکی بوده که به آمریکا و غرب زده است.

از این جهت است که جامعه المصطفی و شهر قم به عنوان پایتخت فقاهت شیعه و جهان اسلام هدف اصلی تهاجمات تخریبگرانه قرار می گیرد و عنوان می کنند که حضور ۶۰۰ طلبه چینی در شهر قم علت انتقال ویروس کرونا بوده است بی آنکه عنوان کنند روزانه صدها توریست و‌گردشگر بین دو کشور در تردد هستند .

پمپاژ شایعاتی نظیر بستری شدن تعدادی از اهالی قم در استان هرمزگان و کردستان و حضور اهالی قم در مازندران و دروغ حضور اتومبیل هایی با نمره قم در روستای زیارت گرگان به صورت همزمان در کشور جهت تحریک مردم این استانها گوشه ای از سیاسی کاری کثیف بود تا کاسبان ترس بتوانند ذهنیت مردم را نسبت به شهر قم و‌ مشخصا روحانیت منفی جلوه دهند.

مشخص است که مدافعان داخلی این خط رسانه ای انحرافی در داخل چه کسانی هستند ، افرادی چون تاجزاده ، عباس عبدی ، آرمین و ... که دنبال سکولار کردن جمهوری اسلامی هستند و سکولار کردن ایران فقط با حذف قم صورت خواهد گرفت ، آرزوی چهل ساله ای که هر روز در لباس فتنه ای جدید رخ می نماید و‌ کرونا بی شک آخرین آن نخواهد بود .

جواد عموزاد کارشناس ارشد علوم سیاسی 

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.