1399-04-03 10:00
2299
0
69119
یادداشتی به قلم تحلیلگر سیاسی استان گلستان:

کدخدای قمار باز آب و صابون و جای گرم برجامی اماده کرده است؛ بفرمایید!

اقایان از خدا بریده و به کدخدا تنیده، بدانید خود را باید آماده آب وصابون برای شستن روی خود و جای گرم برای نلرزیدن که توسط کدخدای برجامی آماده شده است نماید؛ چون آب و صابون ایرانی برازنده مزدوران غرب زده نیست.

به گزارش گلستان ما، حسین کریمی اول، تحلیلگر سیاسی استان گلستان در یادداشت خود نوشت: تحولات اخیر چهره غرب و آمریکا را در خصوص حقوق بشر، نژاد پرستی، مذاکره، آزادی، دموکراسی و تعهدات بین المللی آشکار نمود.

دنیا شاهد است که غرب وحشی چگونه به معترضان نژادپرستی حمله ور می شودو فریاد آزادی خواهی را سرکوب می کند و شیفته گان سینه چاک غرب که همه امیال خود را در تعامل و مذاکره با آنها می بینند؛ باید مذاکرات برجام  درس عبرتی باشد
که بدانند دل به کمک دشمن نبندند.

مقام معظم رهبری بارها تذکر دادند که آمریکا غیرقابل اعتماد است و حتی پس ازخروج آمریکا از برجام فرمودند به این سه کشور اروپایی هم اعتماد نکنید؛ اما متاسفانه غرب گرایان بزدل به این هشدارها توجه نکردند؛ تا امروز شاهد باشم سه کشور اروپایی(انگلیس، فرانسه و آلمان) با وقاحت تمام در شورای حکام بر علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران قطنامه صادر کنند.

حال باید کسانیکه ۸ سال کشور را به امید کمک غرب معطل کردند پاسخگو باشند و محاکمه شوند؛ آنهایی که می گفتند ما مذاکره کردیم تا ببینند ترسوها، اینها بزدل سیاسی اند.

هر وقت می خواد مذاکره بشه یه عده ایی میگن ما می لرزیم، به جهنم برید یه جای گرم پیدا کنید برای خودتان.

کسانیکه می گفتند برجام عزت آورده است !!و آب خوردن مردم را هم به برجام گره زدند و با این سخنان پوچ، منتقدین دلسوز و سپاه را کاسبان تحریم نام نهادنند و با تمسخرگفتند: چه جور آب و صابون بیاریم تا روی تون را بشوریم و با طعنه و کنایه دهن باز کردند که شما می خواهید با دنیا مذاکره کنید؟.شمابلدید با دنیا مذاکره کنید؟شما زبان دنیا را می فهمید؟

اقایان زبان بلد دنیا، بزدلان شجاع!! ترسوهای شیردل شما با مذاکرات خسارت محض برجام باعث امیدواری دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی شدید؛ دشمن هجمه خود را بیشتر کرد؛ تحریم های ظالمانه بیشتری بر علیه ملت ایران اعمال کرد.

بارها رئیس جهمور احمق آمریکا به مردم ایران توهین کرد و گفت: آنها تروریست هستند؛ ولی شما سر میز مذاکره با آنها نشستید و با لبخند، قهوه و نسکافه از هم پذیرایی کردید؛ در نتیجه این خیانت و وادادگی آیا دلار تک رقمی شد؟ آیا ارزش پول ملی حفظ شد؟آیا پاسپورت ایرانی عزتمند شد؟آیا رونق اقتصادی گل و بلبل شد؟؟؟

خداوند را شاکریم بواسطه این حکیم فرزانه ای که سکان انقلاب اسلامی را دردست دارد؛ اگر هدایت های امام خامنه ای عزیزنبود؛ اگر ایستادگی و بصیرت ملت ایران نبود؛ اگر اقتدار سپاه و سایر نیروهای مسلح نبود؛ اگر ایثار و رشادت جبهه مقاومت به فرماندهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نبود؛ شما عزت و شرف کشور و انقلاب اسلامی را تحویل غرب و آمریکا می دادید.

اقایان از خدا بریده و به کدخدا تنیده، بدانید خود را باید آماده آب وصابون برای شستن روی خود و جای گرم برای نلرزیدن که توسط کدخدای برجامی آماده شده است نماید؛ چون آب و صابون ایرانی برازنده مزدوران غرب زده نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.