1398-12-10 15:03
1757
0
67678
یادداشت؛

کارنامه درخشان حق شناس در برگزاری انتخابات / همکاری ویژه سردار معروفی و جلالی در برگزاری انتخابات

حق شناس استاندار گلستان در این آزمون بسیار بزرگ برگزاری انتخابات خوش درخشید و از خود کارنامه درخشانی بجای گذاشت و در این میان بطور برجسته ای سردار معروفی و آقای جلالی مدیرکل اطلاعات استان او را در کسب چنین موقعیت ممتاز و درخشانی یاری نمودند که جای دارد از آنان بطور ویژه تقدیر بعمل آید.  

به گزارش گلستان ما، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان همزمان با سراسر کشور در 2 اسفند برگزار گردید و نتایج آن اعلام و با اقبال عمومی مواجه گردید. برگزاری این انتخابات در استان گلستان ،یک انتخابات در تراز ملی و استانداردهای قابل قبول و مورد تایید نخبگان و عامه مردم بود؛ آنهم با وجود گمانه زنی های یکسال گذشته و تحرکات جریان اپوزیسیون در استان و هدفگذاری گرگان بعنوان یکی از کانون ها آشوب ، سرمایه گذاری ویژه بر مناطق قومی – مذهبی استان  و نیز تاثیرپذیری شدید از پدیده ها و اتفاقات روز کشوری و آنچه دشمنان برای کل انتخابات در ایران تدارک دیده بودند همچون تحریم انتخابات ، کاهش مشارکت مردمی ، اعتراضات کف خیابانی به رد صلاحیت ها ، تحرکات ساختارشکنانه انتخاباتی و....  

اگر بخواهیم به اختصار ثمرات و ویژگی های برگزاری این دوره انتخابات در استان گلستان را بر شمریم عبارتند از فضای امن انتخاباتی ، ثبات سیاسی ،اشرافیت اطلاعاتی-انتخاباتی ،پیش بینی و پیشگیری از بسیاری از حوادث و وقایع اختلال کننده روندها و فرآیندهای انتخاباتی بالاخص در مرحله بررسی صلاحیت ها ، به تصویر کشیدن برگزاری انتخابات قانونی و بی طرفانه بالاخص با تغییر بعض مدیران ذیربط انتخابات،بعض فرمانداران و بخشداران منتسب به نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی ، تدبیر ویژه در تشکیل هیات بازرسی انتخابات و مدیریت انقلابی و متعهدانه حاکم بر آن - که جزو نقاط قوت و برجسته این انتخابات نسبت به دوره قبل در استانداری بود _ ایجاد هماهنگی بین بخش اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات با محوریت شخص استاندار ، هماهنگی ویژه و در سطح بالای اعضای شورای تامین استان که در این میان نشست های دو جانبه سردار معروفی و آقای جلالی مدیرکل اطلاعات استان در شورای تامین بین کارشناسان حوزه امنیتی زبانزد بود ، تشکیل نشست های فنی و تخصصی برای هماهنگی بین هیات اجرایی و هیات نظارت با حضور استاندار ، سردار معروفی ، مدیرکل اطلاعات و رییس هیات نظارت بر انتخابات استان – که در نوع خودش یک ابتکار و خلاقیت مدیریتی محسوب می شود – و افزایش رقابتی بودن انتخابات و در نتیجه افزایش مشارکت در انتخابات – که مرهون همین نشست ها و پیگیری های دلسوزانه بود - و نهایتا این مشارکت قابل توجه گلستانی ها و این انتخابی که دل رهبرمعظم انقلاب اسلامی را شاد نمود.  

حق شناس استاندار گلستان در این آزمون بسیار بزرگ خوش درخشید و از خود کارنامه درخشانی بجای گذاشت و در این میان بطور برجسته ای سردار معروفی و آقای جلالی مدیرکل اطلاعات استان او را در کسب چنین موقعیت ممتاز و درخشانی یاری نمودند که جای دارد از آنان بطور ویژه تقدیر بعمل آید.  

سردار معروفی این مجاهد فی سبیل الله که در استان گلستان حقیقتا شب و روز نمی شناسد و در خدمت مردم استان گلستان همواره بوده و هست ؛با عنایت به توصیه‌ی پنجم امام خامنه ای در دیدار مجمع عالی فرماندهان سپاه: «با همه‌ی اجزاء عظیم تشکیل‌دهنده‌ی نظام اسلامی اعم از دولت، مجلس و قوه‌ی قضائیه و بخشهای گوناگون، همکاری و هم‌افزایی داشته باشید. البته این هم‌افزایی و همراهی به معنای جدایی سپاه از عناصر هویتی خود نیست و سپاه باید عناصر هویتی خود را صددرصد حفظ کند.» نمونه عملی آن را با این کارنامه درخشان کشوری عرضه نمود.  

و جلالی مدیرکل اطلاعات استان گلستان که با نگاه حاکمیتی و بایسته های انقلابی بودن وزارت اطلاعات – که در دیدار مدیران واجا با امام خامنه ای مورد تاکید قرار گرفت _ بطور خاص در تامین امنیت ، اشراف اطلاعاتی شورای هماهنگی اطلاعات استان ، بررسی صلاحیت ها و پاسخگویی به استعلامات آنهم با تلاش شبانه روزی معاونت سیاسی آن اداره کل و... ارایه تحلیل های دقیق از وضعیت برگزاری انتخابات به  وزارت اطلاعات و نقش آفرینی دلسوزانه در بررسی مجدد صلاحیت ها و....در این پیروزی بزرگ سهیم بودند و جای دارد که از همه سربازان گمنام امام زمان تقدیر و تشکر نمود.  

و در آخر بازهم حق شناس که با هوشیاری و تدبیر خود نگذاشت این شیرینی انتخابات - با ماجراجویی آقایانی که اعلام نموده بودند در روز 3 اسفند کارشناس خواهند بود! – به کام همه تلخ شود. استاندار گلستان زمان حرکت واقعی برای پیشرفت و آبادانی استان فرا رسیده است و جریان انقلابی استان از تغییرات مدیریتی پیش رو در استانداری حمایت خواهد کرد.

به قلم حسن بیارجمندی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.