1394-03-17 16:57
1562
1
15791

چه شده که معظم له برای اولین بار از سیلی خوردن ملت ایران سخن گفتند؟!

بعد از گذشت 26 سال از رحلت امام خمینی (ره) وضعیت جامعه نیاز داشت مقام معظم رهبری در مورد شخصیت امام(ره)،منظومه فکری و اصول امام بیانات ارزشمندی را داشته باشند و این سئوال را در ذهن انسان بوجود می آورد که مگر جامعه اسلامی مسیر دیگری را انتخاب کرده است که ایشان اینگونه به این اصول تاکید داشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، چه شده که ایشان برای اولین بار از سیلی خوردن ملت ایران سخن گفته اند در حالی که همواره در سخنان خود از سیلی خوردن دشمنان ایران سخن می گفتند.

ایشان در سخنان 14 خرداد به تحریف شخصیت  امام (ره) اشاره کردندو فرمودند امام(ره) را تنها یک شخصیت تاریخی ندانند، دلیل تاکید رهبری بر عدم تاریخی فرض کردن شخصیت امام راحل همان تلاش ها برای تحریف شخصیت ایشان بوده است.

ایشان همچنین در سخنان خود به توجه امام راحل به استقلال کشور نیز اشاره کردند و از برخی تعابیر نظیر اینکه استقلال دیگر برای کشورهای جهان ارزش محسوب نمی شود گلایه کرد چرا که یکی از مطالب روزنامه جریان خاص به نقل از یکی از نزدیکان به این جریان به این مسئله اشاره کرد و در روزنامه خود نقل کرده بودند.

یکی دیگر از اصولی که مقام  معظم رهبری (مدظله العالی) به آن تاکید داشتند توجه امام (ره) به اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل اسلام سکولار و متحجر خواند چرا که امروز در جامعه کسانی هستند که اسلام را تفسیر به رأی می کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند چون اسلامی که مبتنی بر کتاب و سنت و از طریق حوزه های علمی اسلامی بدست می آید اسلام استحاله در مقابل دشمنان و اسلام مسامحه با آمریکا نیست.

معظم له در بخشی از فرمایشات خود با اشاره به اینکه امام (ره) طرفدار جدی حمایت از محرومان و مستضعفان بوده فرمودند امام راحل محرومان را ولی نعمت انقلاب و خود را خادم ملت می دانستند، گروهی که با نادیده گرفتن این اصول امام،ثروت اندوزی و پیشرفت جامعه را در سایه له شدن بخشی از مردم می دانستند و متاسفانه شاهد ادبیات توهین آمیز به ملت ایران هستیم و این در حالی است که مسئولین که دائیه پیروی از راه امام راحل را دارند هیچگونه واکنشی به این سخنان نشان نمی دهند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

رمز پیروزی و بقای اتقلاب اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی انگیزه ی الهی آحاد مردم ؛ وحدت کلمه وتبعیت محض از مقام عظمای ولایت بوده وهست.امروزه دشمنان خارجی وخناسان داخلی بعضی از خواص را با زیرکی وپیچیدگی خاصی در مسیر قرار داده اند. که بظاهرصداهای موازی مختلف از درون نظام شنیده شود.واین امر شرائط مبهمی رابرای تشخیص سره از ناسره و صواب از ناصواب برای عوام ایجاد نموده است. تازمانیکه مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند. واز مقام عظمای ولایت تبعیت محض داشته باشند انقلاب ونظام بیمه ی الهی است وآسیبی به کشور ومردم وارد نخواهد شد و اگر مردم در این راه سستی واهمال نمایند.به یقین دچار خسران خواهند شد.

0
0
پاسخ
1394-03-18 02:45

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.