1399-01-21 10:44
816
0
68102
یاداشتی به قلم حسین کریمی اول:

پدیده یکتا تاریخ در راه است

اعتقادبه منجی در بین اکثرادیان توحیدی وجود دارد و بشارت ظهور منجی را همه اولیای الهی داده اند؛ لذا انسانها در طول حیات خویش برای رهایی از ظلم و تعدی بدنبال نجات دهنده ای بوده اند.

به گزارش گلستان ما، حسین کریمی اول تحلیلگر سیاسی استان گلستان در یادداشتی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) نوشت: وقتی درطول تاریخ بشر مطالعه می شود؛ می بینیم که سرکشان و ظالمان پیامبران الهی را که برای هدایت آنها آمده بودند را چگونه کتمان و مورد آزار قرار می دادند و در مقابل کلام وحی می ایستادند.

اسلام بعنوان آخرین دین الهی و پیامبر اسلام بعنوان آخرین پیامبر الهی مامور به ابلاغ رسالت خویش گردید تا انسان جاهلیت و بربریت را در مسیر صراط مستقیم الهی هدایت نماید؛ اما پیامبر اسلام در ابلاغ رسالت خویش با چه سختی ها و جنگها که روبرو نمی شود.

در ادامه این رسالت ائمه اطهار نیز در مسیر هدایت و امامت امت به دست شقی ترین انسانها یا به شهادت رسیدند یا زندانی شدند تا موفق به برپایی حکومت الهی نشوند؛ لذا خداوند براساس سنت ثابت خویش هیچگاه زمین را از حجت خویش محروم نمی کند؛ و آخرین ذخیره هدایت بشر را برای تنبیه انسان ناسپاس از دیده گناهکار او غایب نمود تا انسان یاغی با ظلم، جور، فساد، تباهی و بی عدالتی دست وپنجه نرم کند و از شدت گرفتاری و بلا و ناامیدی درخواست منجی و فریادرس کند.

بشر بظاهر مدرن ولی متحجر و وحشی امروز را می بینیم که چگونه در قتل، غارت، تجاوز و خونریزی از انسانهای دوره جاهلیت پیشی گرفته است و به سمت قهقرا سیر می کند. جنبش های آزادیبخش را در آمریکا، اروپا، افریقا، آسیا و غیره سرکوب می کند. مردم، مظلوم یمن، فلسطین، سوریه، آمریکای جنوبی، جنوب شرق آسیا، افغانستان، بحرین، عراق را مورد ظلم قرار داده است. همجنس گرایی، شیطان پرستی، اومانیسم و غیره را محور
تحول قرار داده و مبدا اصلی خلقت خداوند را فراموش کرده است.

انقلاب اسلامی براساس برپایی حکومت الهی و اسلامی و تفکر آخرالزمانی شکل گرفت تا در ضمن برپایی حکومت اسلامی زمینه و مقدمات ظهور منجی را نیز فراهم نماید؛ لذا پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه مقابل اندیشه منجی آخرالزمانی یعنی آمریکا، صهیونیزم، وهابیون و سلفی ها به مقابله با انقلاب اسلامی پرداختند؛ چون یقین داشتند که این انقلاب بسترساز حکومت جهانی مهدی موعود(عج)خواهد بود؛ لذا توطئه های چهل ساله آنها در همین نظریه می گنجد.

امام خامنه عزیز در خصوص اتفاقات و حوادث اخیر عالم بشریت مطلبی دارند که جای تحلیل دقیق توسط اهل فن دارد.معظم له می فرمایند: حوادث اخیر به ما خبر می دهد پدیده ای یکتا در آینده تاریخ در راه است. واقعا حوادث دهه های اخیر از جمله پیروزی انقلاب اسلامی ، فروپاشی شوروی، پیروزی در دفاع مقدس، سقوط صدام، جنگ ۳۳روزه حزب الله، مقاومت مردم غزه، شکست داعش، جنگ سوریه، پیروزیهای انصارالله یمن، تشکیل جبهه بین المللی مقاومت به فرماندهی سردارسلیمانی و شکست هیمنه آمریکا در موشک باران پایگاه عین الاسد و در آستانه فرار از غرب آسیا همه و همه خبر از آمدن آن پدیده یکتای عالم یعنی آقا و مولایمان امام زمان (عج) آخرین ذخیره الهی و منتغم خون مظلومان را نوید می دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.