1393-12-23 16:03
2133
0
11885
تلخون/

وقتی تمام مشکلات اقتصادی ایران فقط 5000 تومان بود

به همین راحتی، بدون هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن تمام مشکلات اقتصادی ایران توسط تدابیر اندیشمندانه ی دولت تدبیر و امید، مرتفع شدند و هموطنان عزیزمان بدون هیچگونه دغدغه ای به استقبال نوروز خواهند رفت.

به گزارش گلستان ما، محمد سلیمی در یادداشت ارسالی خود به پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه نوشت: در حالی که خیلی ها تحریم ها را از اساسی ترین مشکلات اقتصادی ایران می دانند و باور نمی کنند که این مشکلات بدون رفع تحریم ها از بین برود، اما در دنیای اقتصاد این روزهای ایران اتفاق بس قابل تقدیری رخ داده است.

همان طور که فردوسی می گوید «هنر نزد ایرانیان است و بس» با یک طرح آسان، هم تحریم ها را دور زدیم، هم مشکلات معیشتی مردم را حل کردیم و هم نشان دادیم ایرانی هادر زمینه طرح های کاملاً زود بازده سر آمد جهانیان هستند.

با شروع شمارش معکوس برای شروع سال 94 خیلی ها غم و غصه ی آجیل شب و عید و خرید های نوروزی داشتند و دعا می کردند این شمارش هرگز پایان نرسد.

در حالی که ملت ایران در خواب بودند و کابوس حمله ی مهمانان به آجیل های عیدی را می دیدند، در کمال ناباوری وقتی بیدار شدند که تمام شرایط اقتصادی ایران دگرگون شده بود و باور نمی کردند بیدار شده باشند، مش غلام می گفت:10 سال است خوابیم، حسینقلی می گفت: نه 300 سال است، نگاه این درخت اصلاً جلوی خانه یمان نبود... بقال سر کوچه هم می گفت: شاید تور نورزی رفتیم غرب!

همه در این فکر و خیال بودند که خبر سراسری اعلام کرد، دولت تدبیر و امید، با عوض کردن طرح اسکناس ها و بازگشت به چندین سال گذشته، تورم ایران را به صفر رساند و تمام مشکلات مالی مردم را یک شبه حل کرد.

مردم در همین احوالات بودند که خبر از ژنو رسید، به دلیل گام های فوق مثبت در مسائل هسته ای و حذف نماد انرژی اتمی از روی اسکنانس ها، ایرانیان نشان دادند که هیچ علاقه ای به حق مسلم خود ندارند. جواد ظریف هم آن دورها همچنان می خندید.

رسانه های غربی هم اعلام کردند؛ ایرانی ها برای همدردی با مجله ی شارلی ابدو، سخن پیامبرشان را از روی اسکنانس ها حذف و رنگ بنفش، رنگ انتخاباتی دولت تدبیر و امید را جایگزین آن کردند.

مچکریم ... مچکریم

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.