1402-07-28 17:56
728
0
87055
یادداشت:

سطل‌ها را برای نابودی رژیم صهیونستی بردارید

فعال رسانه‌ای و اجتماعی گلستان در یادداشتی نوشت: امروز مسلمانان باید از هر طریق ممکن از مردم فلسطین دفاع کنند.

گلستان ما_مصیب کوهی‌مشایخ؛ ای ملت شریف مسلمان، امروز حی علی خیرالعمل در نماز این است که به کمک ملت مظلوم، ستمدیده و رنجدیده فلسطین بیاییم و در مقابل ظالمین جهان متحد شویم.

کسی نمی‌تواند امروز چشمانش را به کودکان به خاک و خون کشیده شده در بیمارستان غزه بپوشاند.

لشکریان شیطان حقیقی این کافران جنایتکار و خونخوار متحد شدند و فرزندان شیطان دولت اضطرار و دولت جنگ تشکیل دادند، ای سران عرب که چندین سال به‌فکر عادی سازی روابط با قاتلان مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین هستید، از این خیال باطل فرار کنید تا روزی خودتان و ملت کشورتان اسیر این رژیم غاصب نشود، هر چند که در باطن هم اکنون اسیر آنها هستید به خود بیایید تا که روزی تاسف بیشتری نخورید.

حال ای سران عرب به چشمان خود دیدید که دشمن همیشه دشمن است و با شما هیچ وقت دوست نمی‌شود و حتی اگر به ناچار در ظاهر دست دوستی بدهد در پوست زیرین دست‌هایش آتش‌های گداخته نهفته شده شعله‌واری، تاریخ گواه خوبی برای مدت عمر کثیف 75 ساله صهیونیسم خونخوار است.

هوشیار باشید ای سران عرب و ملت شریف مسلمان سراسر جهان، حال وقت آن است که صریحاً در مقام عمل به پا خیزید و متحدانه در مقابل ظالمین بایستید و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنید حال وقت آن رسیده که هر مسلمانی فقط یک سطل آب به طرف اسرائیل به هر نحوی که می‌تواند بریزد آن سطل آب می‌تواند به غیر از آب هم باشد .

هنرمندان و اصحاب رسانه با وجدان سراسر جهان حتی غیر مسلمانان نیز می‌توانند در فضای مجازی که در واقع همان فضای حقیقی که همان قدرت رسانه‌ای و پنهان و ابزار قوی همذات پنداری و تاثیر گزار است نقش‌آفرین باشند و از ملت های مظلوم غزه حمایت کنند.

 هر چند که متاسفانه در شرایط کنونی دشمنان به خوبی در همین راستا از آن در جهت مظلوم‌نمایی باطل خودشان و کشور خونریز اسرائیل بهره‌ها بردند و عملیات‌های روانی را علیه جبهه مقاومت اسلامی طراحی و اجرا کردند.

 در مقابل این عمل خبیثانه اصحاب رسانه و هنرمندان کشورهای جهان اسلام اکنون باید همت بیشتری در مقابل این خونریزان داشته و با قلم‌هایشان و هنرهایشان اراده های آهنینی را طراحی و عملیاتی کنند.

 ای ملت مسلمان امروز حی علی خیرالعمل در نماز این است که به کمک ملت مظلوم و ستمدیده و رنجدیده فلسطین بیاییم و در مقابل ظالمین جهان متحد شویم.

 ای ملت شریف مسلمان، ای پیروان اسلام محمدی در سراسر جهان، اعم از هر جنس ، قوم ، قبلیه و فقیر، غنی و با هر نژاد و رنگ به پاخیزید که جهان اسلام درخطر است و تنها با اتحاد، همدلی و کمک به ملت قدس می‌توانید در آخرت سربلند و پیروز باشیم و مدافع حقوق واقعی مردم غزه باشیم .

ای امت رسول الله باید به هرطریق و وسیله‌ای که می‌توانیم به ملت مظلوم غزه اعم از روحی، روانی، عقیدتی، فکری، مادی، معنوی و جسمی کمک کنیم تا از شر این غده سرطان بدخیم اسرائیل غاصب و خونریز برای همیشه خلاص شویم و ان‌شاءالله با کمک خداوند متعال و کمک و اتحاد رزمندگان مقاومت اسلامی در سراسر جهان حرکت به سوی قدس کنیم، حرکتی مقتدرانه و پیروزمندانه داشته باشیم.

حال که می‌دانیم نقش رسانه و فضای مجازی در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و غزه چقدر تاثیر گزار است و دشمن ملت مظلوم فلسطین اسرائیل غاضب که دیگر توان مقابله و مقاومت در برابر ملت فلسطین را ندارد و باید جواب این همه قتل و غارت و خونریزی حدوداً هشت دهه را بدهد، همه ملت مسلمان در سراسر جهان از این ابزار قوی برای نابودی اسرائیل تلاش کنند.

ما مسلمانان وظیفه بسیار مهمی را در شرایط کنونی داریم ، زیرا با متحدشدن دولت‌های شیطانی سراسر جهان علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه که سران کفر و آدم کش از جمله رژیم صهیونیستی، آمریکا وحشی، انگلیس استعمارگر، فرانسه مکار و دیگرکشورهای ظالم که از حکومت جعلی صهیونیسم حمایت‌های نظامی، فکری ، مالی و رسانه‌ای علنی داشتند در مقابل باید دولت‌های مسلمان هم با اتحاد، همدلی، همفکری ومواضع قدرتمندشان را با ابزارهای گوناگون و حمایت‌های مالی، نظامی، دفاعی و به‌الخصوص رسانه‌ای به دفاع همه جانبه و گسترد‌ه‌تری از ملت مظلوم فلسطین بشتابند.

 

اسرائیل خونخوار به‌خوبی امروز فهمیده است و می‌داند که دیگر توان مقابله با رزمندگان جهان اسلام و ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را ندارد و بزودی نابود خواهد شد.

حال وقت آن رسیده که هر مسلمانی اگر طبق فرمایش امام خمینی رحمت الله علیه ، اگر هر مسلمانی فقط یک سطل آب به طرف اسرائیل غاصب می‌ریخت امروز وضع ملت مظلوم فلسطین این نبود و یقیناً تاکنون رژیم صهیونیستی جنایتکار برای همیشه نابود شده بود و به فراموشی ابدی می‌رفت و درس عبرتی برای ظالمین جهان است.

 

ملت‌های مصلح جهان و ملت‌های شریف مسلمان باید با راهپیمایی حضوری در خیابان‌ها و در مقابل سفارت های خونریز رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس، فرانسه استعمارگر و هر کشور حامی اسرائیل ، باید تظاهرات های گسترده‌ای را انجام بدهند تا دولتمردان ظالم جهان که از رژیم صهیونیستی غاصب دفاع می‌کنند بدانند که امروز ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین تنها نیستند و با محکوم کردن کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع غزه، فریاد مظلومیت مردم غزه را به سراسر جهان برسانیم، این سطل آب می‌تواند همین فریادهای ما باشد در برابر ظالمین جنایتکار وحشی اسرائیلی و آمریکایی و دیگر کشورهای حامی اسرائیل غاصب، رسانه‌ها که همواره نقش اساسی در تغییر قدرت افکار و همزیستی انسان‌ها و تغییر نگرش و هویت انسان‌ها دارند و صاحبان این رسانه‌ها می‌توانند در جهت اهداف خیر و شر از این ابزار قدرتمند استفاده کنند اکنون که جهانیان شاهد عملیات مقتدرانه و مبارزانه به حق طلبانه طوفان الاقصی بودند که رژیم صهیونیستی جنایتکار و قاتل شکست سنگین،سخت و غیر قابل ترمیمی را به فرمایش مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی متحمل شد و از خواب جهالت مقداری بیدارتر شدند که دیگر حیاتش رو به اتمام است، ولی رسانه‌های خارجی همانند بی‌بی‌سی انگلیسی و رسانه‌های معاند فارسی زبان از جمله 

 شبکه من و تو و شبکه اینترنشنال و حتی شبکه های وهابی مثل کلمه و وصال و غیره که به ظاهر مسلمان هستند نیز از رژیم صهیونیستی جنایتکار به نوعی حمایت می کنند.

اکنون عملاً مشخص شد که این شبکه ها وابستگی صد در صدی به دولت اسرائیل ،آمریکای خبیث و انگلیس مکار و فرانسه اسعمار گر دارند که در تاریخ برای همه به وضوح مشاهده شد و عملاً این رسانه ها نیز به جنگ مردم مظلوم فلسطین رفته اند و با گزارش‌های دروغین خود جای جلاد صهیونیست و ملت مظلوم فلسطین را برای مخاطبین جهان وارونه جلوه می دهند.

آنها عامدانه و آگاهانه اخبار مقاومت ملت بی دفاع فلسطین و خونریزیهای اسرائیلیان را برای مردم جهان و وقایع را طوری نشان می دهند و بازگو می نمایند که جای مردم مظلوم فلسطین ، اسرائیل غاصب را مظلوم نشان می‌دهند.در حالی که مردم سراسر جهان به خوبی می‌دانند تاریخچه جعلی اسرائیل و صهیونیسم قاتل را که فقط از طریق ظلم، ستم ،خونریزی و آدمکشی و زور و غارت تاکنون توانسته پا برجا بماند.مردم مظلوم فلسطین که حدوداً ۸۰ سال زیر سلطه ظلم ،ستم ، غارت و خونریزی قرار گرفته اند 

 البته ناگفته نماند که بعضی دولت مردان عرب مسلمان نیز در این جنایات شریک بوده و می باشند و هستند . آنها با طرح های پوچ ، دروغگین و مضحکشان، روابط عادی سازی با اسرائیل و صهیونیسم غاصب جنایتکار ، در حالیکه سران عرب باید شبانه روز تلاش نمایند که سران اسرائیل را به علت جنایات 80 ساله اشان بعنوان جنایتکار جنگی معرفی نمایند تا در سراسر جهان آنان رسوا و رو سیاه شوند و حکم دستگیری آنها در کشور های مسلمان به اجرا در آید ، تا هیچ یک از سران این کشورهای خونریز به کشورهای مسلمان نرود در واقع جرات پیدا نکند که بروند ، ولی متاسفانه نه تنها به دنبال این موضوع نبوده اند بلکه با طرح ننگین و ماهیت کثیف عادی سازی روابط با رژیم خونخوار صهیونیسم به دنبال این بوده اند که اسرائیل غاصب را سازشگر در جهان جلوه دهند و در این راستا از قدرت رسانه ای بهره های شیطانی برده اند در جهت اهداف شومشان.

حال که برایمان آشکارشده قدرت رسانه‌ای بیشترین تاثیر قدرت نمایی و مبارزه درجهان را دارد،رسانه های جهان اسلام و دولتمردان جهان اسلام و حتی غیر مسلمانان آزادیخواه و دارای وجدانهای پاک می توانند با هر توانی که دارند به دفاع از ملت مظلوم غزه ثبت بشتابند. تا جلوی نسل کشی مردم بی دفاع غزه گرفته شود.

هنرمندان جهان اسلام و حتی انسانهای با وجدان غیر مسلمان نیز می‌توانند ازطریق نویسندگی،ساخت کلیپ‌،پوستر،گرافیک، نماهنگ،سرود،شعر،پادکست،نقاشی،موسیقی،کاریکاتور و هشتگ‌هایی در فضای مجازی و نشر تجمعات مردمی که دردفاع از ملت مردم شریف و مظلوم فلسطین می‌شود را به تصویر بکشند و نشر دهند تا دولت مردان ظالم جهان بدانند که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند و صدایشان رساتر شده است و مقاومتشان هدفمندتر شده و نتیجه بخش بوده است حتی اگر نزدیک به هشتاد سال طول کشیده است.

از طریق این فعالیت های رسانه ای و هنری جهان اسلام وهنرمندان غیرمسلمان ، دیگر افکار عمومی در جهان آگاهی بیشتری از اخبار ومظلومیت مرده بی دفاع غزه پیدا می کنند، حتی اگر رسانه های خونخوار هم با وارونه نشان دادن اخبار جای مظلوم با ظالم را جایگزین نمایند و قطعاً با این تلاشها ماهیت خونخواری و خونریزی و ستمکاریهای رژیم غاصب صهونیسم آشکارتر می شود.

 

شبکه های رسانه ای خونخواری که با دروغ و فساد افکنی پول‌های کثیفی را می گیرند و در جیب هایشان می گذارند تا از دولت های خونریز حمایت کنند که در واقع آنها نیز در خونریزی ملت مردم مظلوم فلسطین وغزه شریک هستند و کاسه‌های نانشان آغشته به خون ملت مظلوم فلسطین شده، جای بسی تعجب فراوان دارد که شبکه های تلویزیونی و رادیویی و رسانه ای که اخبار و وضعیت و فجایع مردم غزه و اخبار قطع شدن آب و برق و مایحتاج ملت مظلوم غزه و کشته شدن مردم و کودکان و زنان بی دفاع غزه و این جنایت نسل کشی را هر ثانیه نشر می دهند ولی باز در اخبارشان طوری جلوه گری می نمایند که حق با اسرائیل غاصب و جنایتکار و خونریز و قاتل است. 

حال ای مردم باوجدان و ای انسان‌های آزادی‌خواه و طرفدار حق و دفاع از مردم مظلوم به پا خیزیم تا نقطه امیدهای بیشتری برای ملت مظلوم فلسطین و ستم دیده غزه باشیم و به هر نحوی که می‌توانیم از اسرائیل جنایتکار اعلام انزجار کنیم و به هر طریقی می توانیم از ملت ستمدیده غزه حمایت کنیم آزادی قدس نزدیک است ان شاءالله .

اکنون که رژیم صهیونیتسی خوانخوار به‌خوبی امروز می‌داند که دیگر توان مقاومت در برابر زرمندگان مقاومت جهان اسلام را ندارد و بزودی نابود می‌شود ، بزدلانه مردم بی‌دفاع غزه را از طریق های گوناگون موشک باران می‌کند، حق پیروز است و باطل نابود خواهد شد بزودی، بایاری خداوند متعال و مقاومت رزمندگان جبهه مقاومت جهان اسلام .

 

انتهای خبر/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.