1398-10-17 16:29
846
0
66993
یادداشت؛

همه پرسی پرشور ملت ایران /آری به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و راه او

حضور نمایان پرشور و خودجوش میلیونی مردم در مراسم عزاداری و تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی در اهواز ،مشهد، تهران و قم و ... یک تجلیل تاریخی و کم نظیر است و حضور و مطالبه مردمی مشابه یک همه پرسی است؛ که همگان به گزینه "سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ادامه راه او" آری گفتند.

به گزارش گلستان ما،  در چند سال اخیر یک جریان سیاسی هم اصل رفراندوم را مطرح می کرد و هم بر برگزاری آن در مقاطع مختلف تاکید می ورزید.از جمله مهمترین موضوعات مد نظر این جریان در حوزه ماموریتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دستاوردهای منطقه ای آن بود.

این موضوع در همین اواخر هم مطرح گردید و در بستر طرح لوایح استعماری FATF و فشار رسانه ای برای تصویب آنها در مجمع تشخیص مصلحت نظام دنبال گردید!

بطور قطع این جریان از نتایج پیگیری این موضوع و آثار آن با خبر بودند و بخوبی می دانستند که تصویب این لوایح و یا پیگیری مذاکرات منطقه ای معنی اش چه هست !اما بر پیگیری آن اصرار داشتند!

در همین مدت محدودیت های بسیاری ایجاد گردید و با وجود پیش تازی خارجی سردار و فتح های پی در پی و پیشروی و نیز رسیدن به پشت خیمه های اشغالگران قدس ،چندین بار جبهه درونی از سوی عناصر نفوذی مورد تهدید قرار گرفت ! تا جایی که نگرانی های بسیاری در خطوط مقدم جبهه مقاومت بوجود آورد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی از سوی آمریکا بعنوان یک طرف اصلی برجام و درخواست کننده مذاکرات جدید برای برجام منطقه ای و... تصویب لوایح اف ای تی اف در ایران ،ترور گردید و به شهادت رسید.

حضور نمایان پرشور و خودجوش میلیونی مردم در مراسم عزاداری پیش از ورود سردار به ایران از یک سو و با ورود به ایران و در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان در اهواز ،مشهد،تهران و قم و ... یک تجلیل تاریخی و کم نظیر از سوی دیگر است و همراهی مردم در سراسر کشور همه و همه به اذعان تحلیل گران و کارشناسان داخلی و خارجی بالاخص با تاکید بر اصالت و مردمی بودن این حضور و مطالبه مردمی مشابه همه پرسی است؛ که همگان به گزینه "سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ادامه راه او" آری گفتند.

به قلم حسن بیارجمندی

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.