1394-03-09 11:03
2380
4
15451
پیرو عقب نشيني هاي سرداران سياسي در مذاکرات هسته ای:

هشدارها جدی است !

ما بعنوان بخشی از ملت قهرمان ایران اعلام نارضایتی عمیق خود را از تداوم مذاکراتی که با اهرم تهدید نظامی و تحریم اقتصادی انجام می شود اعلام داشته و خواستار معلوم شدن نقطه پایانی برای مذاکرات بی نفع و پرضرر با دولت ظالم و مستکبر آمریکا از سوی دولت هستیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، ما بعنوان بخشی از ملت قهرمان ایران اعلام نارضایتی عمیق خود را از تداوم مذاکراتی که با اهرم تهدید نظامی و تحریم اقتصادی انجام می شود اعلام داشته و خواستار معلوم شدن نقطه پایانی برای مذاکرات بی نفع و پرضرر با دولت ظالم و مستکبر آمریکا از سوی دولت هستیم.

این بخشی از بیانیه روابط عمومی دانشگاه جامع امام حسین (ع) بود که در رابطه با آنچه که دادن امتیاز کاذب از سوی تیم مذاکره کننده ما با دولت غیر قابل اعتماد آمریکا نامیده می شود صادر شد.

در ضمن از گزاره برگ جامعی نیز که در این خصوص از سوی خانواده شهدای هسته ای و بیش از هفده هزار و اندی نفر حقوق دان و متخصص و صاحب نظر تهیه گردیده رونمایی شد.

به این بیانیه و گزاره برگ اضافه کنیم راهپیمایی اعتراض آمیز و خودجوش نمازگزاران چند شهر کشور را که در اعتراض و اعلام نارضایتی از عقب نشینی های سرداران سیاسی!! انجام شده است.

1432841524690_isna-20

همه این رخدادها هشدارهای جدی است به تیم مذاکره کننده ما که تمامی حواس چندگانه خود را جمع کند تا مبادا با دادن امتیاز به طرف های غربی اقتدار فزاینده ملت ایران را در مقابل گردنکشان افزون طلب و تروریسم پرور تضعیف کنند.

همانطور که مقام معظم رهبری بکرات خطر خدعه هوشمندانه دشمن مکار را متذکر شدند به تبع آن مردم انقلابی ایران نیز به انحاء مختلف این اولتیماتوم را به دیپلماتهای مذاکره کننده می دهد که از نقشه راه رهبری معظم که متضمن برتری میدانی کشور ما در مقابل زیاده خواهی آمریکای ظالم است تخطی نکنند.

بدون تعارف باید گفت علت نگرانی و دلواپسی دلسوزان کاملا بجاست زیرا مقامات و دست اندرکاران ایرانی مذاکره در مواجهه با ترفندهای آگاهانه حریف واکنش ژله ای و خود باخته دارند.

1432841744245_isna-33

برای ملت ما مهم نیست که تیم دکتر ظریف چه می گوید مهم آن است که این تیم چه می کند زیرا با ارائه ندادن گزاره برگ از طرف جناب وزیر خارجه شائبه وجود تعارض فی مابین گفته و عمل، قوت می یابد.

بسیاری از مسئولین کشور بالاخص نمایندگان مجلس به دلیل محرمانه نگه داشتن بسیاری از مراحل مذاکرات از مشروح آن مطلع نیستند در حالی که دیپلماتهای ما سعی می کنند تا بسیاری از مراتب گفتگوها محرمانه باقی بماند تا مبادا در روند آن خللی ایجاد شود، طرفهای غربی مخصوصا آمریکائیان بلافاصله بعد از ختم هر نشست ریز تا درشت ماوقع را باطلاع صهیونیست ها می رسانند.

1432841743543_isna-26

رهبری هوشیار و ملت آگاه ایران همچنان با حساسیت زایدالوصف مراحل مختلف مذاکرات را رصد کرده و هر وقت تشخیص دهند که تیم ایرانی مذاکره کننده از جاده منطقی خارج و ذلت پذیری را پیشه می کند ضمن حمایت و ارشاد، فریاد را نیز به آن می افزاید.

امید آن داریم در فرصت کوتاهی که باقی مانده شاهد برتری تیم ایران در بازی جهانی هسته ای و احتزاز پرچم و سرود پر افتخار جمهوری اسلامی بر بام جهان عاری از سلاح هسته ای باشیم. خداکند…

نویسنده رادکانا: مسلم رستمانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ديلم

آرزوي همه ما توفيق تيم مذاكره كننده ما در مقابل استكبارجهاني است .نگراني دلسوزان همچنانچه برادر اصولگرا آقاي رستماني فرمودند به دليل كوتاه آمدن هاي پياپي در مقابل آمريكا است . آقاي دكتر ظريف بايد خواسته رهبر فرزانه را بعنوان نقشه راه سرمشق قرار دهد او نبايد كاري كند كه در مقابل مردم قرار گيرد كه زيبنده نيست .متاسفانه در اين مسير شاهد يك سري رفتارهاي نامتعارف از سوي مسئولين حتي رئيس جمهور محترم هستيم كه اميدواريم تداوم نداشته باشد.

0
0
پاسخ
1394-03-09 18:00
صفري

درود بر حاج مسلم رستماني اصولگراي شاخص غرب گلستان . بسياري از جوانان مخصوصا دانشجويان از قلم نافذ ايشان استفاده ميكنند .خسته نباشي حاجي فدايي داري

0
0
پاسخ
1394-03-10 10:20
عقيلي

از سايت ولايي گلستان ما به جهت انعكاس ديدگاه انقلابيون منطقه بويژه درج مقالات آقاي مسلم رستماني تشكر ميكنم .روشنگري هاي شما در راستاي تحليل مسائل كلان كشوري و استاني بر بصيرت دلسوزان نظام مي افزايد كه اين خود خدمت بسيار بزرگي به نسل جوان و تشنه عدالت است خداوند به شما خير دهد

0
0
پاسخ
1394-03-11 04:11
كلاته

سرداران سياسي! ما هر روز بيشتر از روز قبل قافيه رو مي بازند اگر كار به همين منوال پيش بره ديگر اثر ملموسي از توان علم هسته اي ما نمي ماند آنچه خواهد ماند فقط نمادي نمايشي و در حد ماكت خواهد بود كه افتخار اين عقب گرد نصيب اصلاحات و نقطه سياهي در صفحه فعاليت سياسي آنان ثبت مي شود .

0
0
پاسخ
1394-03-11 04:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.