1399-01-04 12:21
684
0
67885
یادداشت؛

نوروزی متفاوت

در شرایط کنونی در منازلمان بمانیم و برای حفظ سلامتی خود و سایر هموطنانمان نوروز امسال را متفاوت از سال های قبل برگزار کنیم.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر سلیمانی مدیر موسسه رهپویان سبز جوان؛  1398 به پایان رسید با تمام خوشی ها و ناخوشی هایی که بر ملت شریف ایران وارد آمد در ابتدای این سال با سیل ویرانگر و در پایان آن با شیوع ویروس کرونا همراه بود که باعث آزردگی خاطر هموطنانمان گردید.

اکنون با آغاز سال نو از خداوند متعال میخواهیم احوالمان را به بهترین احوال دگرگون سازد و در لحظاتی که دعای همه ما به استجابت نزدیکتر خواهد بود آرامش را باری دیگر به جهانیان و مردم ایران عطا کند.

در این بین جا دارد تا از زحمات کادر درمان که سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا هستند نهایت قدر دانی را داشته باشیم و سعی کنیم تا میتوانیم با رفتارهایمان خستگی مضاعفی را در لحظات و روزهای اغاز سال نو برتن این عزیزان تحمیل نکنیم و تا میتوانیم  در منازلمان بمانیم و برای حفظ سلامتی خود و سایر هموطنانمان نوروز امسال را متفاوت از سال های قبل برگزار کنیم.

سمن های مردم نهاد که از دل این مردم برخواسته و بدون کوچکترین توقعی جانانه به میدان مقابله با کرونا آمده اند نیز از دیگر مدافعان این جنگ می باشند که برخلاف توقعشان شایسته تقدیر  هستند به عنوان مثال در استان گلستان کمیته ای از سمن های جوانان تشکیل شده که جوانان با همتی مضاعف در حال خدمت رسانی به مردم در بخش های مختلف هستند.

مردم نیز که در روزهای سیل دلسوزی خود را به هموطنان خود ثابت کردند در شرایط حساس کنونی نیز تلاش کنند مرهمی بر تن زخم خورده ایران باشند تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس هرچه سریعتر قطع شود.

در پایان از خداوند متعال سالی سرشار از آرامش را برای یکایک شما آرزومندم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.