1399-11-27 08:34
1095
0
73219
به قلم محمد دیلم کتولی :

نهمین سالگرد حاکمیت جوانان انقلابی بر فضای رسانه‌ای گلستان

روزنامه نگار گلستانی نوشت :« گلستان ما » 9 سال پیش آمد که پایانی باشد بر « انحصار رسانه ای جناحی خاص » در استانی که موزائیک اقوام و سلیقه های مختلف سیاسی و ... است .

به گزارش گلستان ما ؛ محمد دیلم کتولی فعال رسانه ای گلستان و روزنامه نگار اهل علی آباد کتول طی مطلبی نوشت :

سه شنبه 28 بهمن ماه مصادف است با ، نهمین سالگرد راه اندازی « سایت گلستان ما» سایتی که بنابر تجربه حضور در آن ، شاهد جوان ترین ، با نشاط ترین و فعال ترین فرزندان انقلابی این استان بوده ام .

روزهای آغازین این حرکت رسانه‌ای ، کسی گمان نمی کرد در این استان سیاست زده و تحت حاکمیت سال‌خورده های سیاسی کار و آشنا با ترفندهای سیاسی و رسانه ای « گلستان ما » بتواند سری در سرها بلند کند چه رسد به اینکه « ترند رسانه ای و جریان ساز » باشد .

نُه سال پیش جوانانی با انگیزه ، با استعداد ، وفادار به آرمانهای انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( رضوان‌اللَّه تعالی علیه ) و عاشق مقام معظم رهبری ، آتش به اختیار وارد عرصه ای شدند که اقرار داشتند:

 « به دریایی در افتادم که پایانش نمی دانم !  »

اما اینجا میدانی نبود که بشود از دری وارد و از در دیگری خارج شد . آمدند که بمانند و بر آرمانهایی که شعارش را می دانند پافشاری کنند ، « مٓفسده ها » را با آمار و اخبار و شناخت صحیح اطلاع رسانی کنند و « مُفسد ها » را آرام نگذارند .

آمدندتا راه و آرمان شهیدان را که روزگاری در خلوت خود بر« غربت و تنهایی آن » اشک می ریختند را در فضای رسانه ، بلند بگویند ، محکم تیتر کنند ، قوی گزارش کنند و مستدل و قابل قبول نسل خودشان تحلیل و بررسی کارشناسی کنند .

« گلستان ما » نُه سال پیش آمد که پایانی باشد بر « انحصار رسانه ای جناحی خاص » در استانی که موزائیک اقوام و سلیقه های مختلف سیاسی و ... است .

روزگاری در این استان ، کافی بود رشته ای از زُلفت به یک جریان خاص پیوند بخورد و یا نگاه مهربان فلان شخصیت سیاسی شامل حالت شود ، آنوقت می توانی بی دغدغه و نگرانی سایت بزنی ، روزنامه و هفته نامه و ماهنامه و ... داشته باشی و برسی آنجا که در مُخیله اجدادت هم نگنجد ...!

« گلستان ما » آمد که این معادله ها را به هم بزند ، چند جوان فراقومیتی ، فراجناحی تنها با عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای آن با « دست های خالی از مال دنیا و پُر از انگیزه » به میدان آمدند و با کوشش و تلاش شبانه روزی و آموزش و تجربه اندوزی به این « جایگاه مناسب » در بین خبرگزاری ها و سایت های معتبر استان و کشور تبدیل شدند .‌

توفیق حضور مدیران و مسئولین « سایت گلستان ما » در بین مسئولان نظام رسانه‌ای استان گلستان « خانه مطبوعات و... » موید این مطلب است که این جوانان پرشور آموخته اند که باید « به سُرنا را از کدام طرف دمید! » و حضور آنان هشداری شد به کسانی که« اصرار به دمیدن از سر گشاد سًرنا داشتند » !

اُمید و باور حضرت آقا به حضور با نشاط و آگاهانه و دقیق جوانان در میدان های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی و ... اگر تنها یک مصداق در استان گلستان داشته باشد ،« سایت گلستان ما » است که بستری شد برای حضور و تلاش بی وقفه جوانان انقلابی این استان .

باور داریم و بر این باور اصرار داریم که « دولت جوان انقلابی » نیز در سطح راهبردی چاره کار مشکلات موجود است ، با وجود و حضور « جوانان پُر شور و نشاط و انقلابی » قطعا نگاه به بیرون و چشم به دست قدرتهای بزرگ وجود نداشته و با تلاش و کوشش خواهیم توانست با نگاه به استعداد ، توانمندی ها و سرمایه های ملی ( اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و... ) ایرانی آباد و قدرتمند داشته باشیم .

ورود به دٓهمین سال راه اندازی « سایت گلستان ما » را به دوستان و همکاران پرتلاش، جوان و انقلابی ام در این سایت خبری _ تحلیلی تبریک گفته و آرزوی بهترین ها را برایشان دارم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.