1397-12-05 17:32
1922
0
61430
یادداشت؛

نمايش ورشو، مسيري به باتلاق!

پررنگ نشان دادن منافقین در نشست ورشو یکی از تلاش های دشمن برای جبران شکست های آنها در شیطنت های داخلی و پیشبرد اهدافشان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، روز چهارشنبه ۲۴بهمن ۹۷ کنفرانس ورشو با شرکت وزیران خارجه و هیأت‌های نمایندگی ۶۰کشور جهان در ورشو پایتخت لهستان به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

خودداری بسیاری از کشورهای دعوت شده به این کنفرانس، از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا، تلاش پمپئو برای کشاندن این اتحادیه به کارزار فشار سیاسی به ایران را با شکست مواجه کرد؛كنفرانسي كه پيشاپيش ارزيابي شده بود كه يك كنفرانس شكست خورده خواهد بود.

رصد رفتار و مواضع آمريكايي ها در ماه هاي اخير و نيز استفاده دشمنان قسم خورده نظام از فرصت هاي جهاني براي مقابله با ايران اسلامي، نشان از يك تغيير فاز جديد است كه به عنوان يك تاكتيك مؤثر با هدف ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي كليد زده شده است.

منافقين هنگاميكه متوجه مي شوند شيطنت هاي داخلي تاثيري در پيشبرد اهداف آنها ندارد ناگزير با شيوه هاي ديگري تلاش مي كنند كه دامنه توطئه ها عليه جمهوري اسلامي ايران را در سالگرد چهلمين سال پيروزي انقلاب، گسترش دهند.

حضور در كنفرانس هاي خارجي از آن جمله است.پررنگ نشان دادن حضور منافقين در ورشو و تبليغات رسانه هاي معاند نظام، با مقاصد خاصي بستر سازي مي شود و در خيال خام خود، منافقين را بديلي براي جمهوري اسلامي معرفي مي كنند.

درج عكس هاي سياسي! و پرمعناي سركردگان منافقين در صفحه اول نشريات معتبر وابسته به استعمار و امپرياليسم بي حكمت نيست.

درج عكس رودي جولياني وكيل شخصي ترامپ در روزنامه فايننشيال تايمز لندن با پشت زمينه بزرگي از مريم رجوي و نيز درج عكس ديگري از جولياني با پشت زمينه بسيار بزرگتر از مسعود رجوي در epa(خبرگزاري تصويري اروپا)، بخشي از همان نتيجه گيريهاست كه كنفرانس نمايشي ورشو مي خواهد آنرا در ويترين خروجي اش نصب كند تا به اصطلاح جمهوري اسلامي را بترساند! غافل از اين كه راه نمايش ورشو، به باتلاق ختم مي شود.

qaboosnameh537

با توجه به روند كنفرانس ورشو و مواضع رسمي آمريكا در اين كنفرانس، ميتوان نتيجه گرفت كه به قطع يقين، كنفرانس ورشو دو خروجي را در مقابل افكار عمومي و سياستمداران خارجي بويژه اروپائيان برجسته كرده است: اول اينكه نظام جمهوري اسلامي دارد به پايان خود نزديك مي شود! دوم اينكه منافقين تنها بديل جمهوري اسلامي ايران هستند. 

روزنامه جوان در يك نگاه تحليلي از اجلاس ورشو نوشته است: «به نظر می‌رسد کل برنامه‌ این نشست به‌منظور پیشبرد رویکرد‌های آمریکا برای مقابله با ایران در منطقه طراحی شده است».

آمريكا از كشور درجه دومي مانند لهستان براي كنفرانس ورشو استفاده كرد چرا كه كشورهاي تاثيرگذار اتحاديه اروپا از جمله فرانسه و آلمان همچنان موافق حفظ برجام هستند لذا مي توان گفت كه امريكا بستر سياسي مناسبي براي برگزاري چنين نشستي در كشورهاي اصلي اتحاديه اروپا نداشت.

اما آنچه كه مسلم است، حضور با شکوه و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پوچی و هیچی توهمات سردمداران آمریکا در تضعیف جمهوری اسلامی تحت فشارهای سیاسی و اقتصادی را بیش از پیش عیان ساخت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با استناد به چنین مواردی است که می‌فرمایند: «دشمن ما دچار عقب‌افتادگی ذهنی است؛ نه‌فقط خود این رئیسشان، دستگاه حاکمه‌شان واقعاً دچار یک عقب‌افتادگی ذهنی هستند.

اینها می‌خواهند ايران جوان مؤمن انقلابي فعال پيشرفته را به عقب برگردانند...اینها نمی‌توانند درست درک کنند. چون نمی‌توانند درک بکنند، پس محکومند به اینکه شکست بخورند؛ مطمئنّاً محاسبات غلط موجب می‌شود که آنها شکست بخورند؛ در عراق محاسباتشان غلط بود، شکست خوردند؛ در سوریه محاسباتشان غلط بود، شکست خوردند؛ در منطقه شرق ما هم همین‌جور...محاسباتشان غلط بود، شکست خوردند؛ تا امروز. در مورد کشور خود ما هم همین‌جور؛ چهل سال است اینها دارند دشمنی می‌کنند با ما، توی دهنشان می خورد، شکست می‌خورند؛ چرا؟ چون محاسبه‌شان غلط است، چون درکشان از واقعيت غلط است؛ درک درست ندارند».

نویسنده:علي صفاري

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.