1395-03-30 02:03
1299
0
33768
سخن فعال اجتماعی گلستان با جهانگیری؛

مرگ به همه نزدیک است، حتی مدیران با حقوق فضایی !

این حقوق های نجومی و سر به فلک کشیده، ردپایی از ساده زیستی و حتی بالاتر از آن مجالی برای رهایی از بند دنیاپرستی برای فرد نمی گذارد و این دو با هم جمع نمی شود،وضعیتی که یاد مرگ می تواند آن را سامان ببخشد!.

به گزارش گلستان ما، این روزها پس از افشای چندین فیش حقوقی از طریق رسانه ها و بالاتر رفتن هوش اجتماعی و تحلیلی مردم، در تمام محافل عمومی و اذهان مردم شاهد نقد و بررسی حقوق هایی هستیم که مدیران دولتی ما از منابع مالی بیت المال دریافت می کنند و تنها اقدام دولت برای بررسی این امر بوده و هنوز شاهد برخورد قانونی با عوامل پشت صحنه این موارد نیستیم.

ما اعتقاد داریم، دولتمردان باید برای مردم از خود به معنای واقعی بگذرند و خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) وقف کنند و اگر مسئولی راحت سرش را بر زمین بگذارد بدون در نظر گرفتن منافع مردم، عین مخالفت با آرمان های امام خمینی (ره) است،

چون این حقوق های نجومی و سر به فلک کشیده، ردپایی از ساده زیستی و حتی بالاتر از آن مجالی برای رهایی از بند دنیاپرستی برای فرد نمی گذارد و این دو با هم جمع نمی شود، حقوق چند ده میلیونی در تضاد با آرمان های امام و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و این یعنی پایمال کردن خون شهدا!

حقوق‎های نجومی مدیران دولت، از جنس اقتصادمقاومتی نیست

اینجا پیشنهادی که می تواند برای جلوگیری از این رقم های فزاینده در فیش حقوقی مسئولان رده بالای دولتی به آقای جهانگیری، بعنوان نماینده بررسی این معضل در دولت داشت این است که به مسئولان یادآور بشوند که شما مسئولید و باید پاسخگو باشید و اگر به یاد مرگ باشید، می توانید از بند دنیا رهایی پیدا کرده و خود را مبرا کنید.

در پایان این مسئله مطرح می شود که اقتصادی که از جیب برخی از  مسئولان پیداست و قطعا مقاومتی نبوده، در برابر کدام اقدام و عملشان سر زده و آیا این منش در حد نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد؟

به قلم فعال اجتماعی- سیاسی استان گلستان: مهدی یزدی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.