1399-05-12 12:01
833
0
69698
طنز؛

فشار به موتور لوازم خانگی کره ای!

حالا که کره جنوبی پول ما را بلوکه کرده و پس نمی دهد، باید مراقب بود و با شیوه های سوفسطایی و مارمالاد شده طوری حریف را ضربه فنی کرد که سوزش آن شش تا جام ملت های آسیا و تک گل قوچان نژاد را حسابی بشورد و ببرد!

به گزارش گلستان ما؛ من نمی دانم این تخم لق را چه کسی در دهان مردم شکسته است و این چه رویه ای است که عده ای در پیش گرفته اند و تا تقی به توقی می خورد سریع می خواهند با قوه قهریه و دشمن تراشی و شمشیر از رو بستن و ... مشکل را حل کنند! آدم گاهی اوقات باید سیاست داشته باشد و اره را از زیر به کار بیاندازد. همیشه که نباید به سمت طرف خودکار پرت کرد!

فی المثل حالا که کره جنوبی پول ما را بلوکه کرده و پس نمی دهد، باید مراقب بود و با شیوه های سوفسطایی و مارمالاد شده طوری حریف را ضربه فنی کرد که سوزش آن شش تا جام ملت های آسیا و تک گل قوچان نژاد را حسابی بشورد و ببرد!

در همین راستا و با همین رویکرد عباس مقتدایی از اعضای کمیسیون امنیت ملی خواستار توقف پخش برنامه های ساخته شده توسط کره جنوبی در صدا و سیما شد! ملاحظه فرمودید. کار باید اصولی و ریشه ای باشد! هر چند اگر این اقدام صورت پذیرد صدا و سیما در هفت هشت کانال باید برفک پخش کند، ولی نقداً ضرب شست محکم و اقدام مثبتی محسوب می شود!

البته این ماجرا ما را بیشتر یاد خاطره ای از ملانصرالدین انداخت. ملا نصرالدین در یک سفر کاری با دو نفر درگیر شد و کار به زد و خورد کشید. اول ماجرا خوب پیش رفت چون بر خلاف جثه لاغر، ملانصرالدین بدن تو پری داشت و در دعوا ها تر و فرز بود و حسابی آن دو نفر را کتک زد. اما بعد که هم ولایتی ها آن دو آمدند کار بیخ پیدا کرد و چپق ملانصرالدین را دودی کردند. ملا خونین و مالین به خانه رسید، بلافاصله روی پشت بام رفت و رو به سمت ولایت مورد نظر شروع به فحش مثبت 18 دادن و بد و بیراه گفتن و به آن دو نفر کرد! همسر ملانصرالدین وقتی خشونت وصف ناپذیر ملا را دید، گفت: بسه دیگه مرد .. کشتیشون ... بیا پایین!

علی ای حال با توجه به ضرورت اقدامات مشابه و اثر گذار نظیر اقدام مشابه فوق، به رسم معهود و شیوه مالوف چند پیشنهاد فلک فرسا و گرمادیده دیگر افاضه می شود علی برکت الله:

الف) مخدوش کردن مارک خودروهای کره ای: حقیقت امر اول قصد داشتیم مثل داستان آتش زدن انبار های آدیداس بعد از کارشکنی در قبال تیم ملی، پیشنهاد کنیم تمام خودروهای کره ای را آتش بزنند، اما دیدم اوضاع کشمشی می شود و برای خاموش کردن پراید های 80 نود میلیونی باید با بالگرد، کشور را خاموش کرد! فلذا توصیه می شود به جای آتش زدن ماشین های کره ای ، از فردا آرم ماشین های کره ای را مخدوش کنیم و یا اگر دلتان نمی آید با نوار چسب رویشان را بپوشانیم!

ب) فشار به موتور کالاهای خانگی کره ای: پیشنهاد می شود به منظور تحت فشار دادن کره جنوبی، فشار مضاعف به موتور کالاهای کره ای وارد کنیم. مثلاً اگر ماشین لباسشویی مان 5 کیلو ظرفیت دارد، 7 کیلو لباس چرک داخلش زورچپان کنیم تا به موتورشان حسابی زور بیاید! یا اگر ماشین ظرفشویی داریم، ماهیتابه ته گرفته یا دیگی که حسابی ته دیگ به ته آن چسبیده داخل ماشین ظرفشویی قرار دهیم! در چرخ گوشت هم می توانیم گوشت با استخوان بیندازیم تا چرخ گوشت هایشان حسابی زوزه بکشند و دود کنند! یا هلو و گردو را با هسته و پوست داخل مولینکس و خرد کن و ... بیاندازیم! در مورد سایر وسایل هم شما پیشنهاد بدهید ؛ بیل که به کمرتان نخورده است!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.