1398-12-10 10:58
1088
0
67668
به قلم حسن بیارجمندی؛

غنایم اُحُد برای شما ! /ما تا آخر در رکاب ولی امر ایستاده ایم

موج سوم (1388-1398)براندازی نظام جمهوری اسلامی را در دی ماه سال 98 پشت سرگذاشتیم و از آن تاریخ وارد موج چهارم(1398-1408) آن شدیم.امواجی که امام خامنه ای  در سال 1390 از آن خبر دادند. اما در این میان یکی از دوره هایی که معظم له نسبت بدان ، بیدار باش داده اند و در ارتباط با موج چهارم می باشد؛ دوره 10 ساله ای است که ما تقریبا در میانه آن قرار داریم .

به گزارش گلستان ما، حسن بیارجمندی در یادداشت تحلیلی جدید خود نوشت: موج سوم (1388-1398)براندازی نظام جمهوری اسلامی را در دی ماه سال 98 پشت سرگذاشتیم و از آن تاریخ وارد موج چهارم(1398-1408) آن شدیم.امواجی که امام خامنه ای  در سال 1390 از آن خبر دادند. اما در این میان یکی از دوره هایی که معظم له نسبت بدان ، بیدار باش داده اند و در ارتباط با موج چهارم می باشد؛ دوره 10 ساله ای است که ما تقریبا در میانه آن قرار داریم .

رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۵ /شهریور/ ۱۳۹۴ در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و در آخرین فراز بیانات خودشان هشدار می دهند که :«وعده میدهند که ده سال بعد، ایران آن ایران نیست و دیگران هم که دیگر کاری نمیکنند! تصوّرشان این است. نباید گذاشت این فکر و این امید شیطانی در دل دشمن پا بگیرد؛ باید آن‌چنان پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی در اینجا مستحکم باشد که مُردن و زنده بودن این و آن و زید و عمرو، تأثیری در حرکت انقلابی این کشور نگذارد؛ این وظیفه‌ی اساسی نخبگان سپاه و همه‌ی نخبگان انقلابی این کشور است.»

بنابراین این مهمترین وظیفه و ماموریت راهبردی نخبگان انقلابی این کشور است که می بایست در رکاب ولی امر پیوسته و بطور مستمر دنبال نمایند و هیچ چیز مانع آن نشود چرا که ما براساس همین تحولات چند سال اخیر در منطقه و داخل کشور تا پیش از انتخابات 2 اسفند بوضوح می توانستیم پا گرفتن این فکر و این امید شیطانی در دل دشمن را مشاهده و لمس کنیم ! 

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در 2 اسفند با وجود تمامی توطئه های کفار و منافقین در یکسال گذشته و همچنین بکار گرفتن تمام آنچه برای کل انتخابات در ایران تدارک دیده بودند همچون تحریم انتخابات ، کاهش مشارکت مردمی ، اعتراضات کف خیابانی به رد صلاحیت ها ، تحرکات ساختارشکنانه انتخاباتی و.... برگزار و نظام اسلامی همچون آوردگاه اُحد شکست سنگینی بر پیکره کفار و منافقین داخلی وارد نمود.

بطور خاص با پیروزی نیروهای انقلاب در سراسر کشور و در میانه این دوره ده ساله؛ نه تنها آن فکر و امید شیطانی در دل دشمن متزلزل و فروپاشید بلکه امید به استحکام پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی در 4 سال آینده  و همچنین زمینه سازی برای روی کارآمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم گردید .

این پیروزی ابتدایی(انتخابات مجلس) در اولین سال گام دوم انقلاب اسلامی و تداوم آن یعنی پشت سر گذاشتن دوره ده سال مذکور تا 1404 و همچنین در صورت تداوم این پیروزی در سال 1402 و شاید هم زودتر! یعنی خنثی کردن موج چهارم و در نتیجه تسهیل مرحله گذار گام دوم و عملا وارد شدن به تحقق آن تا افق چشم انداز آن.

نگارنده براساس یک نگاه جریانی و در راستای وظایف مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی خود را در این کاراز اُحُد ایفا نموده ام و با عنایت به اینکه بطور شخصی و فردی برای هیچ نامزد انتخاباتی کاری انجام نداده ام قطعا هیچ ادعایی نداشته و نخواهم داشت و این غنایم را شایسته همانان می دانم که در میدان چپ و راست و میانه شمشیر زده اند!

فقط بعنوان کوچک ترین عضو جریان انقلابی استان به همه عزیزان و دوستان خودم توصیه می کنم  که بدانند این تنها اولین قدم پیروزی است – که برداشته شده است - و تا فتح نهایی قدم های بسیاری باقی مانده است که می بایست تا آخر در رکاب ولی امر ایستادگی نماییم .ان شاء الله  

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.