1398-11-08 09:39
2833
0
67308
یادداشت وارده :

علمدار کجایی

فعال فرهنگی اجتماعی نوشت : با شهادت تو ما همه افق های معنویت را دیدیم و به فطرت خویش بازگشتیم و اینچنین است حسین ندیده حسین حسین می گوییم . ما از جنگ خسته نشدیم زیرا به کانون شور و نشاط دست یافتیم .

به گزارش گلستان ما ؛ حمیدرضا فرشیدنیا فعال فرهنگی اجتماعی استان گلستان طی مطلبی نوشت : به نام خداوندی که درهم شکننده سرکشان است ؛ (سردار شهید عزیز ما را با چشم یک مکتب ، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز، با این چشم نگاه کنیم) حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

قاسم جان شهادت پایان نبود آغازبود. تولدی دیگر در جهانی فراتر ازآنکه عقل زمینی در عالم قدسی به آن راه یابد ...تولد ستاره ایست که پرتو نورش عرصه زمان را  در می نوردد.

چه می جویید ای انسانهاعشق همینجاست به دنبال فرشته ای با پر وبال سوخته کنار سفره ابراهیم خلیل الله نشسته یا دست جداشده ای که در دستان سقای دشت کربلاست ویا امام زمانی که نیمه شب جمعه در بیابان پر درد و بلای کربلاست و این است مکتب ما که تو از خود گذشتی  تا نور خدا در تو جلوه کرد.

قاسم جان ما ملت امام حسینیم ملت ما آیینه ایست که نور حق در آن جلوه نموده است.

همانطور که قرن هاست فریاد هل من ناصر سیدالشهداپهنه زمان راپیموده است و اینچنین گویی همه تاریخ روزی بیش نیست و آن روز عاشوراست.

 با شهادت  تو ما همه افق های معنویت را دیدیم و  به فطرت خویش بازگشتیم و اینچنین است حسین ندیده حسین حسین می گوییم . ما از جنگ خسته نشدیم زیرا به کانون شور و نشاط دست یافتیم و این قلب امام حسین است که در پیکر ما می تپد و اینچنین اراده ما حق است.

 قاسم جان خانه ات منزل زهرای مرضیه و دخترت  هم نام زینب کبری و خودت مدافع حرم اهل بیتی چه سری در این همه دل دادگی به ائمه وطواف نور سُلالۀ پیامبر  نهفته است. در نوشته هایت به مهدی نسخه ای شفا بخش برای جوانان دیدم: ( نماز شب - احترام به پدر و مادر  - دوری از دروغ  ) هرکدام از این وصایا خود دریایی از فضایل و کرامات است.

یقیناً با همین  نور ایمان بچه مسجدی اهل روستای قنات ملک ازظلمات محشر عبور نمود.قاسم جان نقطه قوت ما در ایمان ماست و نقطه ضعف دشمن نیز در ایمان اوست و اکنون کیست که این حقیقت را نداند عزت و حیات ما در استقامت است و سر فرود آوردن در برابر دشمن نه تنها با قبول قرن ها ذلت و خاری همراه است بلکه تجدید حیات  انقلاب اسلامی را تا آینده ای نامعلوم به تاخیر خواهد انداخت .

 بگذار آمریکا دلش با نور ستاره های دریایی و جنگ ستارگان خوش باشد! اگر سلاح مومن در جهاد اصغر تیغ دو دم است و تیر و تفنگ، سلاح او در جهاد اکبراشک و آه و ناله به درگاه خداست و اگر راستش را بخواهی آن قدرتی که پشت شیطان را می شکند و آمریکا را از قدرت دروغین به زیر می کشد این گریه هاست.

در هریک از مقاطع انقلاب اسلامی خداوند با نزول برکات و رحمات خاص به ما توان استقامت بخشید ، روز  شهادت تو جز همین برکاته که الحق و والانصاف ایام الله ماست ،امت حزب الله نیز نشان داده در هیچ شرایطی تسلیم نشده و دست ازحمایت حق برنخواهد داشت و این راه را تا دستیابی به همه اهداف ادامه خواهد داد.آینده بشریت الهی وپیروزی نزدیک است.

و السلام علی عباد الله الصالحین

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.