1394-01-19 14:33
2227
0
12978
یادداشتی به قلم محسن نادران؛

عقیق یمنی در نگین انقلاب می درخشد

گویند :سر در سازمان ملل شعر معروف ((بنی آدم اعضای یک پیکرند// که در آفرینش ز یک گوهرند)) نوشته شده است ،توفیق نشدهاز نزدیک ببنیم ولی دیپلمات ها که افتخارشان این شعر معروف است،به نظر می رسد ،مصلحت اندیشی ایام توافقات باعث شده کمی انعطاف به خرج بدهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، قبول کنیم آدمهای فراموش کاری هستیم.درست است ابتدا باید آدمی به فکر خویشتن افتد سپس به فکر دیگران ، اما نه به قیمت بی توجهی به قتل عام مردم کشوری بیگناه!حال اگر مسلمان باشند که دیگر بدتر! این جمله ما را چه شده ،خیلی تکراری شده ! فتنه بیشتر از این که مسلمان، مسلمان بکشد؟!

امروز در یَمَن به یُمن وجود تفکر انقلاب اسلامی، مردم برای رسیدن به استقلال تلاش میکنند.از طرفی رشد قارچ گونه گروه تروریستی داعش یا برادر نامشروعش النصره که با هدف مقابله با صادرات انقلاب از نوع اسلام ناب محمدی (ص) نه اسلام آمریکایی تشکیل شده است باعث شده که اسلام در مقابل اسلام قرار گیرد.

اسلامی در عربستان و اسلامی در یمن،اسلامی در ترکیه و دیگری در عراق!بدلی که برای اسلام درست کرده اند و با آن به جان اسلام افتادند.

هر شیشه ی گلرنگ عقیق یمنی نیست//هر احمد و محمود رسول مدنی نیست

امروز است که عقیق یَمَنی خودش را در نگین انقلاب نشان میدهد.اما مردم ایران چشمانشان به برق صدای سکه هایی که قرار است آقای ظریف سوغاتی بیاورد خیره شده است. به نظرتان از یمن چه میتوان سوغات آورد؟!

یمن انقلاب را ازخیلی از دایه داران انقلاب بهتر درک کرده است و از افرادی که خون دل ها خورده اند بهتر میداند ، بهتر میدانند طعم استقلال چیست ، آزادی را چگونه تقسیم میکنند و برایش مبارزه میکنند.

راست میگویند، ما نمی توانیم به الحوثی کمک کنیم.عقیق یمنی با معضل آقا زادگی دست و پنجه نرم میکند،چه انتظار از کشور ماست که به یمن کمک کند وقتی خودش در این باتلاق فرو رفته و دست و پا می زند.خودمان در تکاپو معضل آقازادگی گم و گور شده ایم ولی…..

اما محکومیت را خوب یاد گرفته ایم .

افخم میگوید:ایران با محکوم کردن تهاجم تحت رهبری عربستان سعودی به یمن هشدار داد که این اقدام به پیچیده‌تر شدن بحران منجر می‌شود.

مردم بی گناه کشته می شوند، خانه هایشان تخریب می شود،آواره می شوند دیده نمی شود،فقط پیچیده تر شدن بحران و افزایش افراطی گری و تروریسم است.مردم ایران چقدر دغدغه یمن را دارند؟‍

مقصر این ضعف کیست که مردم به جای ناراحتی از ظلم به مردم یمن ،به فکر تحریم ها و توافقات هستند. افراط گران در ایران بر سر مسائل پیش آمده است. توافق یا اوضاع یمن ،کدام مهم تر است؟

یمن امروز تبدیل به خط مقدم انقلاب شده است ،خط مقدمی که اگر بخواهیم از انقلاب دفاع کنیم باید از یمن دفاع کنیم،چون تمام قدرت انقلاب جمع شده در دستانی با انگشتر یمنی!

یمنی که برای مبارزه با استکبار وحفظ استقلالش، پرچم انقلاب را به دست گرفته است،می خواهد خودش به تنهایی برای کشورش تصمیم بگیرد .حرف دل این است، نگذارید فرهنگ انقلاب از دست برود، انقلابی که مبارزه با مستکبرین را هیچ جای تاریخ فراموش نکرده است.

توافق خوب است و با توافق مخالفتی نیست ولی روحیه انقلابیمان را از دست ندهیم، با ظالم و مستکبر مبارزه کنیم ،حرف تلخی است ولی باید گفت:یمنی ها از ما انقلابی تر شده اند!

اگر حق وجود دارد، پس در مقابلش باطل هم وجود دارد، هر جا باطل باشد، مبارزه هم هست، پس هیچگاه مبارزه به پایان نمی رسد.

مبارزه،مبارزه،مبارزه ، فراموشش نکنیم!!نگوییم چون توافق شد دیگر مرگ بر منافقین اسلام ،مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس معنا ندارد،معنا دارد چون مبارزه همچنان ادامه دارد!

پ،ن:کاری نکنیم که بگویند از انقلابشان برگشتند.

 آقای ظریف :کاش یک بیانیه هم جهت محکوم کردن حملات کشور عربستان قرائت می کردید! روحیه انقلابی گری را اندکی افزایش دهید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.