1393-05-27 10:58
3724
0
1228
عامل ترویج بی بندو باری و بی حیایی،تخریب باورهای دینی ؛

طلوع ماهواره و افول بنیان خانواده ها

ماهواره وسیله ایست از سوی دشمن که گام به گام وارد زندگی انسان شده و پایه و بنیان خانواده را سست میکند و برترین هدف آن دور کردن مردم از راه و مسیر اسلامی و دعوت آنها به بی بند و باری در جامعه است .

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان ، همانطور که همه ما میدانیم یکی از بزرگترین آسیبهایی که به جامعه ما وارد میشود از طریق ماهواره است، ماهواره رسانه شیطانی،صهیونستی و یهودی است.ماهواره مهم ترین ابزار صهیونیست و شیاطین برای تاثیر گزاری بر افکار عمومی دنیاست .یهودی ها و صهیونیست برای رسیدن به هدف خود از هر ابزاری استفاده میکنند حتی دروغ ،قتل و .... آیا رسانه های صهیونیستی قابل اعتمادند؟

مردم ایران هشت سال دفاع مقدس،جوانمردانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و حتی لحظه ای عقب نکشیدند و همین جوانمردی آنها باعث شد تا دشمن پس از پایان جنگ 8 ساله به خود اجازه ندهد که هیچ گونه حمله ی نظامی علیه ایران را تدارک ببیبند.

بنابراین سعی کرده است تا از طریق جنگ نرم آرام آرام جوانان ما را از راه و مسیر اسلامی منحرف کند و آسیبهایی از طریق تلفن همراه، مارک و علائم لباسها،تحریک کردن جوانان از طریق خوب جلوه دادن فرهنگ های بیگانه و مخرب ترین آنها را که ماهواره می باشد را بر ما وارد کند که متاسفانه اکثر خانواده های ایرانی از این جعبه جادویی استفاده میکنند، جعبه جادویی که حکم جادوگری را دارد که تعلیم داده ی دشمنان اسلام است و مردم هم ناخودآگاه اسیر این جادو شده و دچار دام میشوند.

گام اول-اولین آسیبی که ماهواره وارد میکند از هم پاشیدن کانون گرم خانواده است که با دیدن فیلمهای نامناسب که همه ی آنها مردم را به روابط نامشروع با جنس مخالف یا حتی همجنس خود و خیانت تشویق میکنند و باعث کم رنگ کردن نقش مرد در جامعه در حد کسی که تنها جهت رفع نیازهای جنسی زن خلق شده است را دارد و متاسفانه مردم ما فکر میکنند که این عقاید روشنفکران است امام نمیدانند که بیشتر فیلم هایی که ساخته میشود فقط برای فرو بردن مردم ایران در جهل و نادانی و از میان برداشتن دین آنهاست و هدف اصلی آنها حمله به اسلام و مبانی اعتقادی و ارزشهای اسلامی است.

گام بعدی ماهواره تحریک کردن و تاثیر گذاشتن بر روی جوانان ماست که بیشترین دقت دشمن بر روی جوانان ما متمرکز شده است زیرا این جوانان هستند که ارتش بیست میلیونی ما را تشکیل می دهند این جوانان هستند که آینده کشور در دست آنهاست که امید رهبر ما به آنهاست .دشمن همین نقطه پر رنگ کشور ما را در نظر گفته است و دشمن با تمام توان تلاش میکند تا هسته مرکزی ما که جوانانمان هستند را زیر سلطه خود بگیرند و متاسفانه تا کنون توانسته نقشه های خود را عملی کند و بر روی اکثر آنها تاثیرات منفی بگذارد تا آنجا که جوانان ما ساعت های پای ماهواره می نشینند و متوجه گذر زمان نیستند امام طاقت یک ساعت نشستن در مساجد را ندارند.غفلت از خدا و معاد و دوری از خدا بدترین اثر ماهواره است.هدف از خلقت خدایی شدن و به خدا رسیدن است و ماهواره ما را از رسدن به هدف خلقت باز میدارد.

همانطور که میدانیم انسان از دو بعد جسم و روح تشکیل یافته است و هر دوی اینها یک اصل و اساس  و به تعبیری اُمّ و مادری دارد.

جسم انسان به تعبیر قرآن از خاک است.انسان مخصوصا در دوران کودکی که جسم بر روح غلبه دارد با خاک انس خاصی دارد.کودک وقتی با خاک بازی میکند احساس آرامش پیدا میکند .

بعد دیگر انسان روح است که باز به استناد آیه قرآن خداوند از روح خودش در انسان دمیده تا انسان ،انسان شد و اشرف مخلوقات .حال اگر انسان دچار حیرانی و سرگردانی شد و در روح خود احساس خلا و یاس نمود بهترین راه خلوت با خدا و انس به محبوب و معشوق حقیقی است .اما مشکل اینجاست که برخی انسانها  راه نجات را از این  طریق  نمیدانند و در انتخاب مسیر دچار انحراف می شوند و در دام شیطان می افتند.

انسان عصر حاضر به خیال خود با ماهواره و یا چت کردن و یا وب گردی بی هدف در فضای مجازی می تواند آرامش از دست رفته را به روح خود برگرداند در حالیکه این از وسایل شیطان است و انسان در دام افتاده وقتی به خود می آید که معتاد و گرفتار این بلای خانمان سوز گشته است.

مهم ترین چیزی که میتوان آنرا از آسیب های جامعه برشمرد اینست که ماهواره بطور غیرمستقیم و از طریق نشان دادن صحنه های گناه روابط نامشروع را ترویج نموده و زشتی را در نظر انسان عادی و حتی زیبا جلوه می دهد.

ماهواره بدون تردید باعث تخریب باورها و اعتقادات دینی شده و ایمان مخاطبان را از بین میبرد .اگر ایمان و باورهای اعتقادی افراد از بین برود ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی،اخلاقی،جنسی،اجتماعی،سیاسی و ... است .

مردم نمیدانند که ماهواره وقت با ارزش انسان را هدر می دهد و هر چقدر که پایبند آن باشی جز نیستی و پوچی چیزی بدست نمی آوری و همچنین افسردگی و مشکلات روحی و روانی؛پایین آمدن سن بلوغ و تحریک جنسی جوانان از دیگر خطرات ماهواره است.

گام بعدی ماهواره تاثیر بر روی حجاب و عفاف است ؛ متاسفانه امروزه چهره هایی از جوانانمان را مشاهده میکنیم که در شان یک جوان مومن و متدین نیست.

امروزه جوانان ما آنقدر تحت تاثیر ماهواره و تبلیغات فرهنگ های غربی آن شده اند که گویی جایگاه مردان و زنان در حال عوض شدن است .مردان با لباسها و چهره های زنانه و زنان با لباسها و چهره های مردانه ، دیگر حجاب اسلامی به ندرت دیده می شود.زیرا  در این روزها ملسمانان واقعی را اُّمّـُل می خوانند و خبر ندارند که خود در خواب غفلت به سر میبرند و به جای آنکه زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) باشند و باری از دوش آن حضرت بردارند خود نیز باری بر دوش ایشان هستند .

ماهواره علاوه بر حجاب ،عفت و حیا را نیز از میان برداشته است  ، بی حیایی و بی بندو باری در جامعه امروز بیداد میکند، اعتماد از میان رفته است و مردم از روابط نامشروع و کارهای بی بند و باری خود واهمه ای ندارند و پرده عفت و حیا از چشمان آنها برداشته شده است و بسیاری از جوانان در دام اعتیاد گرفتار شده اند.

اینها همه برمیگردد به اینکه سن جوانی آغاز انتخاب های بزرگ و شناخت حق از باطل یا برگزیدن مسیر و هدف زندگی است اما امروزه فرزندان از همان کودکی با ماهواره و فرهنگ و عقاید آن بزرگ می شوند و افکار آنها محدود و چشمانشان  بر روی حق بسته میشود همانند کودکی که تحت تاثیر عوامل پدر و مادرش است و هر آنچه آنها بگویند انجام میدهد و آنرا راه حق  میداند اگر چه اشتباه باشد .

ماهواره  برای بعضی  از انسانها وسیله ارشاد و راهنمایی  آنها می باشد و تحت تاثیر آن عمل میکنند و عواقب و زیانهای آنرا  در نظر نمیگیرند تاثیر ماهواره آرام و بی صداست و افراد نمیدانند که از کجا چوب میخورند.

پس به طور کلی ماهواره وسیله ایست  از سوی دشمن که گام به گام وارد زندگی انسان شده و پایه و بنیان خانواده را سست میکند و برترین هدف آن دور کردن مردم از راه و مسیر اسلامی  و دعوت آنها به بی بند و باری در جامعه است .

 به امید روزی که بتوانیم در این جنگ نرم با دشمن  هم پیروز شویم و جوانهایمان از خواب غفلت بیدار شوند و چشم خود را به روی حقیقت باز کنند و همه ما به جای همگام بودن با قدمهای شیطانی  ماهواره و نزدیک شدن به راه باطل گامی برداریم برای ظهور حضرت ولی عصر (عج  )و جزء یاران حقیقی آن حضرت باشیم.

یا حق

نویسنده : فاطمه غفاری توران

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.