1394-03-31 00:07
1592
4
16406
محسن رایجی:

شهدای غواص راه را به نسل سوم نشان دادند / برخی ها ولی فقیه را برای تأمین معیشت خود می خواهند

یک فعال فرهنگی گلستانی گفت :دیدن ظلم  ظالمان سخت نیست چون طبعت ذات ظالم همینه ولی بیشتر ضربه هایی که می خوریم از آن جهت است که عده ای می گویند ما تابع ولی فقیه هستیم ولی در عمل ولی فقیه را برای تأمین معیشتشان می خواهند.

به گزارش گلستان ما ؛ محسن رایجی فعال فرهنگی اجتماعی گلستانی طی مطلبی نوشت :

"دیروز بود که این خبر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خامنه ای را دیدم که در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکرشهدای غواص و گمنام با حضور پرشکوه وحماسی مردم تهران بود و بارها و بارها خواندم و نکاتیبس پرمحتوا در آن دیدم ، نکاتی همچون مشعل توحید، شهدای مظلوم ، ذخیره های معنوی امت، دست های بسته و پیکرهای ستم دیده و امثالهم که این جمعیت را با جمله «حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته و به یادماندنی ترین حوادث انقلاب نام برد»

به راحتی می شود حضور پرمضمون مردم در تشییع این شهدا را به یاد ماندنی ترین حوادث انقلاب برشمرد، نه فقط از بابت اینکه شهید شده اند و یا شهید گمنام هم در بین آنها بوده، چون در تمام تشییع پیکر شهدای گمنام یا دیگر شهدا هم معمولا جمعیت زیادی می آید؛ بلکه به نظر حقیر علتش مظلومانه شهید شدن آنها بود.

شهدایی که با بستن دستهایشان هم به فکر کشورشان بودند و مقاومت کردند و مظلومانه شهید شدند تا خاطرات شهدا به روایت تصویر درآید و مردم هم این واقعیت های نوشتاری را به روایت تصویر ببینند و داوری را به عهده مردم گذاشتند.

شهدایی که گوش به زبان روح ا... دوخته بودند و بدون چون و چرا فقط و فقط اطاعت از زبانشان بیرون میآمد و در حال حاضر هم باید فرزندان نسل سوم روح ا... را شاگردان و مطیعان سید علی دانست، که در عمل کار انجام میدهند، نه فقط در سخن گفتن. و در پشت عملی خلاف آن مانند منافقان در زمان رسول ا... انجام میدادند.

کسی که میگوید، مردان دیپلماسی ما در مذاکرات هسته ای همانند فرماندهان زمان جنگ در سختی هستند؛ آیا آنها حتی یک ساعت هم در زیر بمب باران بی وقفه هور و دیگر مناطق که این دردانه ها شهید شده ان بودند!

آیا آنان مفهوم چنگ را می دانند که در مقابل دشمن لبخند می زنند و با خودی ها سر جنگ دارند؟! و أشداء علی الکفار و رحماء بینهم را برعکس عمل می کنند!

آیا این حرف های آقای هاشمی رفسنجانی که در آخرین صحبت هایش میگویند که:«عده ای حرف های عجیب و غریب می زنند که ما میخواهیم خودمان به دانش دست یابیم و علت درآوردن پدر مردم را تحریم ها می داند!!»

آیا اینها تماما صحبت های رهبری نیست که فرمودند: ما باید برای حل مشکلات اقتصادی در ایران راه چاره بگردیم نه در مذاکرات هسته ای! و دانش را باید خودمان به دس آوریم نه از کسانی که دشمن ما هستن. آیا این صحبت های رهبری حرفهای عجیب و غریبی است!!

شما یادتان از آن نوجوان 16 ساله نمی آید که یک خبرنگار خارجی روبرویش آمد و آن نوجوان در جواب خبرنگار گفت:"«بسم الله الرحمن الرحیم....... روح الله به ما یاد داده که با زنان بی حجاب صحبت نکنیم....»

و آن خبرنگار مجبور شد حجابش را درست کند. آیا آقای ظریف و عراقچی و حتی از آقای لاریجانی که این کار بعید بود با این سن و تجربه از آن نوجوان 16 ساله چیزی یاد گرفته اند یا خیر؟!

دیدن ظلم  ظالمان سخت نیست چون طبعت ذات ظالم همینه ولی بیشتر ضربه هایی که میخوریم از آن جهت است که عده ای میگویند ما تابع ولی فقیه هستیم ولی در عمل ولی فقیه را برای تأمین معیشتشان میخواهند.

این شهدای عزیز را که میبینم بیشتر دلم می سوزد، نوجوانهایی که با سن کم خود راه 100 ساله را یک شبه رفتند و پدر و مادر هایی که شب و روز ندیدند تا این دردانه ها را بزرگ کنند و تحویل این انقلاب دهند.

و به یاد اون پدر و مادری که وقتی جنازه پسرشوآوردند مانند این جازه غواص های عزیز پیزی جز 2 – 3 کیلواستخوان نبود و پدر شهید سرشو بالا گرفت و به همسرش گفت: غصه نخور حاج خانم! دقیقا وزن همون روزیه که خدا بهمون هدیه اش داد.

برای شادی روح همه آن دردانه های مظلوم صلوات - محسن رایجی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

lotfi mohammad

سلامخذا امثال ایشون رو حفظ کنهذخیره هستند برانظام جمهوری اسلامیشهید بشی ان شاللهسرباز سیدعلی

0
0
پاسخ
1394-03-31 17:34
حسین خوارزم

محسن رایجی ... هنو زنده ای?

0
0
پاسخ
1394-04-02 19:36
محمد

داداشش پس چی فکر کردی فکر کردی شهید شده !!!!!ایشالله که 6 سال دیگه حکم استاندار گلستان به نامش میخوره و ماهم معاونانش!!!حسابشو کن استانداری رو میکنیم هیئت هفتگی!!!!

0
0
پاسخ
1394-04-19 19:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.