1393-06-11 15:41
2565
0
2175
نقدی بر سخنان وزیر ارشاد در گرگان ؛

شبکه های ماهواره ای فرصت یا تهدید ؟

مگر مقام معظم رهبری نفرموده اند: ماهواره واقعا گنداب فسادی است که تیرهای زهر آگین خود را به سمت ملت ها و کشور ها هدفگیری می کند.

 به گزارش گلستان ما ، وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در جمع اصحاب فرهنگ و هنر استان گلستان ماهواره ها و شبکه های اجتماعی را به اندازه ای که تهدید محسوب می شوند فرصت دانست و گفت: ماهواره ها وشبکه های اجتماعی هم انتقال فرهنگ می دهند و هم ما می توانیم با بهره گیری از آن فرهنگ خود را به دیگر کشور ها دیکته کنیم وصدور فرهنگ و انقلاب که یکی از دیدگاه های امام راحل (ره)است که میتوان با بهره گیری از ماهواره ها و شبکه های اجتماعی اندیشه و فکر و فرهنگ خود را به دیگر کشور ها بشناسانیم.

اما مسئله این است که شبکه های ماهواره ای ابزاری در اختیار دشمنان قسم خورده این نظام که هر گاه حرفی خلاف سبک فرهنگی و آزادی آنها زده شود فیلتر و برخلاف حقوق بین المللی  که حق آزادی بیان تاکید دارد حتی هنوز قرار داد آنها تمام نشده است از آزادی بیان منع می شوند چگونه می توان آن رابه  عنوان یک فرصت دانست

مگر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» نفرمودند: ماهواره واقعا گنداب فسادی است که تیر های زهر آگین خود را به سمت ملت ها و کشور ها هدفگیری می کند ؟

مگر پیامد های ماهواره در ایران افزایش طلاق،غرب گرایی ،بی حجابی و بی بندوباری را در جامعه به دنبال نداشته است ؟

مگر از طریق برنامه های ماهواره ای در سال 88 فتنه در ایران حمایت و ساماندهی نشده است ؟

مگر ماهواره با ساخت برنامه های لابی صهیونیزم  بنیان خانواده و اسلام را در ایران هدف قرار نداده است ؟

آقای وزیر50 شبکه استانی وملی ما که در برابر 2000 شبکه هدایت شده غرب قرار داردتا چه میزان به سلاح صدور انقلاب واسلام مجهز شده اند که ما آنها را به نبرد در عرصه رسانه های جهانی بفرستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از مهم ترین سیاست های دولت را سپردن امور فرهنگی به اهل فرهنگ دانست و گفت:امروزه همه کسانی که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آشنایی دارند می بینند کسانی در این حوزه به کار گرفته شده اند تخصص لازم را دارند.

امید است که انتخاب توسط كسانی كه در پشت صحنه مهره چینی و انتصاب‌ها را دیكته می‌كنند، انجام نشده باشد وانتقادبرخی از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مجلس اشتباهی باشد.

جنتی برخورد عقلانی را در دستور کار دولت برای حل مشکلات فرهنگی دانست ولی به راهیان نور که عقلانی ترین مسیر برای حل مشکلات فرهنگی از جمله هویت بخشی ،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اعتقاد سازی و حتی مبارزه با بی حجابی که دغدغه اصلی  کشور است اشاره نکرد.

 کاش همانند لایحه ای که مجوز تخصیص اعتبار یک درصدی از بودجه عمرانی را به خرید تابلو ها و آثار فرهنگی به ادارات داده شده  یک درصد برای الگو گیری فرهنگ مقاومت،شهدا و ایثار برای حل مشکلاتی چون بی حجابی ،بی هویتی بی بندوباری اختصاص داده می شد.

وی یکی از برنامه های  فرهنگی دولت را حمایت از جوامع قرآنی دانست اما متاسفانه در جمع اصحاب فرهنگ جایی برای جوامع قرآنی نبود ودغدغه ای از مشکلات آنها در ترویج فرهنگ قرآنی وتربیت حافظان قرآن که به گفته وزیر یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری است شنیده نشد که خود جای سوال دارد./ خبرگزاری بسیج

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.