1398-10-15 16:04
799
0
66962
یادداشت؛

سردار تاریخ ساز به خانه بازگشت/ جهان تشنه مکتب سردار آسمانی امام امت

اکنون که بعد از 40سال مجاهدت ؛ سردار تاریخ ساز ایران اسلامی با شهادت در محضر عالمیان به وطن باز گشت و برای همیشه در تاریخ جهان از این سردار آسمانیِ امامت امت بعنوان تنهاترین «سردار جمهور» جهان اسلام یاد خواهد نمود؛ افکار عمومی جهان بیش از هر زمان دیگری تشنه پرده برداری از مکتب چنین شخصیتی ممتازی است که در پشت این فتح و پیروزی های تاریخ ساز ایران است .

به گزارش گلستان ما، تاریخ ایران و ایران زمین را که می خوانیم بخوبی نشان می دهد که تاریخ این سرزمین را سرداران و رهبران آن ساخته اند و برای دفاع از مردم و امنیت آنان ،زحمت های بسیاری کشیده اند. این سرداران هر زمانی که ملت تاریخ ساز و تمدن ساز خود و پیشینه خود را بخوبی یافته اند؛ از درون خود ملت برخاسته اند و حالا بسیاری از آنان در تاریخ ایران جاودانه شده اند.   

آریو برزن که در برابر حمله اسکندر مقدونی به ایران ، شجاعانه از کشور پاسداری نمود و جان باخت. سپهبد شهربراز در عصر خسروپرویز که یکی از فرماندهان بزرگ ارتش ایران بود که با روم (بیزانس) جنگید و پیروزی‌های چشمگیری به دست آورد، از جمله اورشلیم را گرفت و صلیب راستین را که به اعتقاد مسیحیان، عیسی مسیح بر آن به صلیب کشیده شده بود. به تیسفون ـ پایتخت ایران ساسانی ـ فرستاد. سپس مصر را در سال ۶۱۶ میلادی و همچنین لیبی را فتح کرد و پس از چند سده دوباره ایران را به گستردگی زمان هخامنشیان رساند.  

مردونیه داماد داریوش و از فرماندهان سپاه ایران در نبردهای ایران و یونان در اوایل سده پنجم پیش از میلاد و یا بهرام چوبین نابغه نظامی ایران که از میان ارتش 500 هزار نفری ایران، 12 هزار مرد جنگجو و با تجربه سی تا چهل ساله (میانسال) را برگزید که میهن‌دوستی آنان قبلا به اثبات رسیده و بیش از دیگران قادر به تحمل سختی بودند و در جنگ سوار و پیاده تجربه داشتند و با پیروزی خود از شگفتی‌های تاریخ ایران شد.  

همچنین سورنا (نیرومند)مبدع جنگ پارتیزانی (جنگ به روش پارتیان) و یکی از سرداران بزرگ و نامدار تاریخ در زمان اشکانیان که سپاه ایران را در نخستین جنگ با رومیان فرماندهی و رومی‌ها را که تا آن زمان در همه جا پیروز بودند، برای اولین بار با شکستی سخت و تاریخی روبه‌رو کرد. 

و امروز که سردار سرداران این سرزمین – که تاریخ و تمدن این سرزمین تاکنون همچون او نداشته است – بعد از 40سال جهاد و مبارزه خستگی ناپذیر به کشور باز گشت؛ او که جامع همه سرداران تاریخ این سرزمین و در کارنامه اش تمام افتخارات بزرگ است و در 20 سال اخیر ایالات متحده آمریکا این شیطان اکبر را در تمامی میدان های جنگی شکست داده بود و خط بطلانی بر بازمهندسی نوین چند هزار میلیارد دلاری موافقت‌نامه سایکس-پیکو کشیده بود و شگفتی ساز نه تاریخ ایران بلکه جهان شده بود.

 

اکنون نام این سردار پرافتخار حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور گره خورده است و راه این سردار اسمانی - که از کوثر امامین انقلاب اسلامی سیراب شده بود – پیش روی خیل عظیم جوانان کشور و جهان اسلامِ در قرب ظهور است.  

در این راه سعادت بخش ،نه تنها سردار شهید قاسم سلیمانی بعنوان یک « سردار فداکار و جان بر کف سپاه امت اسلام » مطرح شدند بلکه در تمام این سالها در خنثی کردن بزرگترین پروژه صهیونیسم جهانی، نقش آفرینی بی نظیر و منحصر به فرد نمودند ؛ پروژه ای که طراحان غربی و عبری آن در سرزمین شام و عراق و با عناصر نیابتی سلفی تکفیری، بدنبال تخریب اصلی ترین مولفه های حکومت جهانی ولی عصر (عج) یعنی دولت اسلامی، اسلام ناب محمدی (ص)، احکام نورانی اسلام، جهاد، مسلمان مجاهد و انقلابی و...البته سرزمین ظهور بودند.    

اکنون که بعد از 40سال مجاهدت ؛ سردار تاریخ ساز ایران اسلامی با شهادت در محضر عالمیان به وطن بازگشت و برای همیشه در تاریخ جهان از این سردار آسمانیِ امامت امت بعنوان تنهاترین «سردار جمهور» جهان اسلام یاد خواهد نمود؛ افکار عمومی جهان بیش از هر زمان دیگری تشنه پرده برداری از مکتب چنین شخصیتی ممتازی است که در پشت این فتح و پیروزی های تاریخ ساز ایران است . او که توانست ماشین جنگی متجاوز امپراطوری لیبرال دموکراسی را درهم بشکند و پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را بر تارک قلب جهان بر فرازد . خودمان را وقف این راه کنیم .ان شاء لله

به قلم حسن بیارجمندی

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.