1398-08-20 13:10
1045
0
66237
یادداشت؛

سخنرانی طنز

کمتر دیده شده یک طنز در قالب سخنرانی ارائه شود اما سخنرانی رئیس جمهور محترم در یزد از جمله همین سخنرانی های طنزآمیز بود

به گزارش گلستان ما، کمتر دیده شده یک طنز در قالب سخنرانی ارائه شود اما سخنرانی رئیس جمهور در یزد از جمله همین سخنرانی های طنزآمیز بود.

وی در ابتدای سخنرانی تبریک هفته وحدت گفتند و در این  برهه ی زمانی به وحدت دعوت کرد و تاکید کرد امروز صدای اختلاف و تفرقه، از حنجره امریکاست ولی در وسط سخنرانی به یکی از قوای دیگر حمله کرد و به قولی وحدت بین مسولان را زیر پا گذاشت و سعی کرد درباره مبارزه با فساد، شک و تردید و دوقطبی ایجاد کند .

آقای روحانی در یزد به روح مرحوم ایت الله خاتمی و پسرش سید محمد خاتمی یکی از سران اصلاحات و همراهان فتنه، سلام فرستاد تا با این سلام خود را ذوب شده در اصلاحات معرفی کند این درحالیست که این روزها اصلاح طلبان به انحای مختلف می گویند در این دولت جایی نداشتند و مردم، کم کاری دولت را به حساب ما نگذارند. یکی در موضع آشنایی است و دیگری در موضع نمی شناسمت!.

آقای روحانی به یزدی ها نوید داد  که آب شهر یزد تا ۳۰ سال آینده تامین می شود با این خبر یزدی ها که برای شهرشان عمر بیشتری متصور بودند،  توی دلشان خالی شد که یعنی" اوضاع این قد خرابه".

آقای روحانی مژده کشف میدان بزرگ نفتی را داد ولی کارشناسان دارند مژده می دهند که بخاطر تحریم ها وابستگی بودجه کشور به نفت دارد از بین می رود و دولت ها از این پس مجبورند به دنبال کشف منابع درآمدی جدید در دیگر ظرفیت های کشور باشند.

آقای روحانی درحالی از عدم برخورد با فساد دانه درشت ها گفت که اولا ایرانی ها می گویند تخم مرغ دزد، شتر دزد می شود و دوما در مدت ۷ ماه با اقدامات  دستگاه قضایی  ۴۹ هزار میلیارد تومان به بیت المال و خزانه دولت برگشته است. اگر این مبلغ برای دولت آقای روحانی ناچیز است پس اوضاع مالی کشور چندان هم بد نیست.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.