1394-04-01 20:22
1592
3
16508

ریش‌هایِ به موقعِ داعشی!

چند وقتی می‌شود که سر و شکل جوانان ایران زمین اغلب به طور خاصی در آمده: ریش‌های بلند و مجعد! می‌دانستید در آوردن سر و شکل به صورت داعشی‌ها در فضای عموم جهانی یعنی حمایت از آن‌ها و اعلام این امر به جهانیان که ما نیز هم عقیده با آن‌هاییم..

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو، چند وقتی می‌شود که سر و شکل جوانان ایران زمین اغلب به طور خاصی در آمده: ریش‌های بلند و مجعد!!!!

تا کنون به زمان وقوع این مد توجه کرده‌اید؟ دقیقا همزمان است با اوج تحرکات داعش در منطقه و اوج خشونت این گروه آمریکایی اسرائیلی.

تا به حال شده به این فکر کنید که چرا اکثر هر که این سر و شکل را در جوانان ایرانی دید حتی به خنده به آن‌ها گفت: هههه شبیه داعشی‌ها شدی؟!

درست است، این روزها خیلی‌ها دم از برداشتن تحریمی می‌زنند که حتی نمی‌دانند ریشه اش چیست، شما می‌دانید که اکثر تحریم‌هایی که ایران به جرم آن به تحریم محکوم شده از جانب سازمان مللِ جیره خوار آمریکا برای تروریسم است؟

بگذارید این استفهام‌های انکاری را با یک جمله خبریِ یقینی تکمیل کنم: بی شک درآوردن سر و شکل به صورت داعشی‌ها در فضای عموم جهانی یعنی حمایت از آن‌ها و اعلام این امر به جهانیان که ما نیز هم عقیده با آن‌هاییم..

حال تو مدام قسم بخور بخدا به پیامبر (ص) ما از آنها اعلام انزجار می‌کنیم !!!!

چه انزجاری هنگامی که چهره‌های‌تان را هم به مثال آن‌ها می‌سازید؟ مگر انزجار فقط در بیان است ؟؟؟؟

مگر نه این است که انزجار در درجه اول در رفتار انسان بروز و ظهور پیدا می‌کند و یا قوت انعکاس آن بشتر در رفتار شدت و حدت می‌یابد؟

کاش جای این همه گفتن «لغو تحریم و یا مذاکره مذاکره» کمی هم به رفتار خودمان دقت کنیم.

به گفته‌ ناخدای انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، اول باید به فکر فرهنگان باشیم «در تمامی ابعاد گاه مد پذیری و گاه تولید داخلی».

*مریم مجلسی - دانشجوی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

انتشار یادداشت‌ به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط « گلستان ما» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مندلی

نیروی انتظامی باید برخورد کنه......

0
0
پاسخ
1394-04-07 03:46
امین

دوست گرامی همین مونده که نیروی انتظامی به ریش مردم گیر بده تا آبروی ما در سطح جهان بره....هر کسی اختیار چهره خودش رو داره

0
0
پاسخ
1394-04-09 14:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.