1401-06-23 08:59
744
0
81531

رویگردانی نماینده شهر از سبد رای جریان انقلاب

جز عده ای اندکی که یا زخم خورده از جریان انقلاب هستند و یا به دنبال جذب مخاطب در فضای مجازی می‌گردند اکثر مردم فهیم گرگان، نخبگان، مدیران و دلسوزان گرگان بر این باورند که نباید ۵ آذر فراموش شود و لذا این روز را به عنوان ماندگارترین روز گرگان می‌دانند.

به گزارش گلستان ما؛ براساس تاکیدات بزرگان و مفاخر شهر گرگان در  تاریخ گرگان  روزی با عظمت و مهمتر از روز ۵ آذر وجود ندارد لذا در سال‌های گذشته جریان انقلاب و دلسوز شهر گرگان برای تثبیت این روز  به عنوان روز گرگان تلاش کردند.

اما در همان سال‌ها عده‌ای که می‌گفتند به دنبال جذب آرای خاکستری مردم در انتخابات هستند تلاش کردند که روز ۲۰ شهریور را به عنوان روز  گرگان  در تاریخ حفظ کنند.

این مسئله حتی در شورای فرهنگ عمومی استان نیز از سوی برخی چهره های سیاست زده شهر مطرح شد که واکنش نماینده ولی فقیه در استان گلستان را به همراه داشت و با درایت آیت‌الله نورمفیدی به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، ۲۰ شهریور به دلیل القای تفکر رضاخانی از لیست روزهایی که قرار بود بنام روز گرگان نامگذاری شوند برچیده شد.

اما به نظر می‌رسد که در این روزها نماینده مردم شهر که از سبد رای جریان انقلابی شهر ناامید شده به سمت آنچه که آرای خاکستری مردم یاد می‌شود حرکت می‌کند، توصیه برادرانه ما این است که از تاریخ درس بگیرید و ببینید مردم گرگان به چنین افرادی که برخلاف میل آنها عمل کردند چگونه برخورد کردند.

 جز عده ای اندکی که یا زخم خورده از جریان انقلاب هستند و یا به دنبال جذب مخاطب در فضای مجازی می‌گردند اکثر  مردم فهیم گرگان، نخبگان، مدیران و دلسوزان گرگان بر این باورند که نباید ۵ آذر فراموش شود و لذا این روز را به عنوان ماندگارترین روز گرگان می‌دانند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.