1399-01-21 01:38
743
0
68098
تا نیمه شعبان(۴)

رمز امیدواری به پشتیبانی حضرت ولی عصر(عج) از وزارت اطلاعات / رمز و رازی که نسل به نسل باید در وزارت اطلاعات منتقل شود

ابراز امیدواری امام عارف ما به وزارت اطلاعات با چنین پشتیبانی و حمایتی؛ یک حرف و تعارف ساده و معمول سیاسی نیست؛ بلکه حقیقتی است که با وجود ویژگی هایی که امام امت بر می شمارند و مطالبه می کنند ؛ قابل حصول است.

به گزارش گلستان ما، حسن بیارجمندی فعال فرهنگی و اجتماعی استان گلستان در یادداشت جدید از سری یادداشت های "تا نیمه شعبان" خود، نوشت: همچنانکه که در یادداشت پیشین بیان داشتیم بیانات امام (ره ) در صبح ۱۹ اسفند ۱۳۶۳ در جمع مسئولان وزارت اطلاعات و افتخار آفرینان عملیات امیرالمومنین؛ ترسیم کننده نقشه راه وزارت اطلاعات توحیدی است.

 بعنوان اصلی ترین و اساسی ترین نتیجه حرکت در چنین مداری همچون عملیات امیرالمومنین، همچنانکه امام(ره) می فرمایند :" "این اعجاز جز به هدایت حق تعالی و عنایات خاصۀ‌‎ ‌‏ولی الله الاعظم ـ ارواحنا فداه ـ صورت نگرفته است" اما برای تداوم و استمرار چنین هدایت و عنایت خاصه ای که قدرت غیرمادی وزارت اطلاعات در برابر قدرت شیطانی انس و جنی دشمنان را تشکیل می دهد چه باید کرد ؟

بعبارت دیگر بایسته های مشمول هدایت و عنایت خاصه شدن وزارت اطلاعات چیست ؟ امام خمینی (ره) در دیدار یاد شده از این مهم رمزگشایی می کنند.

ایشان در انتهای بیانات خودشان و بعد از برشمردن ویژگی های وزارت اطلاعات توحیدی ، می فرمایند :"امیدوارم حضرت ولی عصر پشتیبان شما باشد " 

این ابراز امیدواری امام عارف ما به چنین پشتیبانی و حمایتی؛ یک حرف و تعارف ساده و معمول سیاسی نیست؛ بلکه حقیقتی است که با وجود ویژگی هایی که امام امت در ذیل بر می شمارند و مطالبه می کنند ؛ قابل حصول است و این مبنای قرآنی و روایی متقنی دارد:

الف : از افتخارات جمهوری اسلامی این است که افراد متدین و متعهد و شخصیتهای روحانی در چنین وزارتخانه‌ای هستند. 

ب : قضیه اطلاعات از امور بسیار مهم و حساسی است که با همه چیز مردم سر و کار دارد.شما باید خداوند را حاضر و ناظر بدانید. 

ج :تمام کسانی که در این وزارتخانه هستند باید در هیچ گروه و حزبی نباشند. وابستگی به گروهها، وابستگی فکری و عملی می‌آورد و این با کار شما منافات دارد. 

د : باید همه شما بیطرفِ بیطرف باشید؛ دشمنی، دوستی، آشنایی و غریبی در کار نباشد. این کار خطرش بسیار است، آن طرف هم چون اسلام‌ است اجرش زیاد است.

ه : ‌باید افراد اطلاعات مستقل، منزه و متقی باشند. 

و: دوستانتان را موعظه کنید مبادا تندروی کنند. مبادا به خاطر تنداندیشی، یک بیچاره‌ای بیجهت گرفتار شود. ولی دقت در امور برای شما لازم است، چرا که با امثال منافقین و گروههای دیگر سر و کار دارید، باید دقت کنید.

ز: امروز ملت ما احتیاج به اطلاعات دارد، هر کس خوبتر است باید در این امر شرکت کند.اسلام ما را موظف می‌کند در این امر دخالت کنیم، کنار رفتن و کنج خانه نشستن و دعا کردن فایده‌ای ندارد. 

ح : در هر موردی باید روی موازین شرعی عمل کند و کار صواب انجام دهد.

بی شک تک تک سربازان گمنام امام زمان (عج) در طول مدت خدمت خود با وجود بهره گیری از چنین رمز و رازی چنین پشتیبانی خارق العاده و خارج از محاسبات مادی را بارها و بارها تجربه کرده اند و بنا بر چنین تجارب شیرینی با عمق بخشیدن بدانها همواره امیدوار به چنین پشتیبانی بوده و هستند و نقل آنها در محافل درونی و در چارچوب پروتکل های تشکیلاتی همچون روایتگری های ۸سال دفاع مقدس می تواند نقش بسزایی در تعمیق این باور سربازی امام زمان (عج) داشته باشد و حتی با انتشار آن در قالب کتاب های رمان آنرا به جامعه اسلامی بسط و گسترش داد. 

همچنین تجربه نگاری این حقایق شیرین در طول تمام این سالها بخوبی نشان می دهد که این پشتیبانی درون و برون مرزی از سربازان گمنام امام زمان (عج) بالاخص در مقاطع خاص با هم و بصورت مرتبط عمل کرده است و آثار ملی و درخشانی برای انقلاب و نظام اسلامی بدنبال داشته است.ازینرو لازم است این رمز و راز نسل به نسل و سینه به سینه منتقل گردد و ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بهترین فرصت برای چنین معنویت بخشی و تبیین و ترویج سبک زندگی سربازی امام زمان (عج) است.سرفصل های مهمی از توصیه های امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی .ان شاء الله

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.