1398-10-13 18:18
791
0
66931

رزق صبح جمعه سردار حرم از زینب کبری(س)

سحرگاه جمعه زینب کبری(سلام الله علیها) مزد یک عمر مجاهدت های سردار حرمش را داد.

به گزارش گلستان ما، خبری کوتاه در صبح جمعه دل میلیون ها انسان آزادی خواه را لرزاند « سردار قاسم سلیمانی شهید شد» خبری  که بعد از رحلت امام به این وسعت نتوانست دلها میلیون ها ایرانی را از همه رنگ ها و سلیقه ها و جریان ها بلرزاند. تروریست های آمریکا ماموریت دست نشانده های داعشی هایش را تمام کرد.

سرداری که اخم های گره کرده اش بعد از شهادتش هم لرزنده برتن آمریکایی های بزدل انداخت و هنوز صبح نشده سفاررتخانه ها ومقرهایشان را تخلیه کردند و فرار را بر قرار ترجیح دادند.

سرداری که  بزرگترین به اصطلاح  نیروی نظامی جهان هم توان مقابله با او را نداشت و شبانه خودرویش را نشانه گرفتند و به خیال خامشان جبهه مقاومت را زمین گیر کردند.

حماقت به این بزرگی از سوی آمریکا نشان می دهد سیلی که حاج قاسم و یارانش با از بین بردن داعش بر صورت اسراییل زدند آنقدر درد و صدا داشت که شهادتش فقط مسکن آن درد بود اما ترامپ و همه احزاب جمهوری خواه و دموکرات و نظامیانشان باید بدانند از صبح طنین بسم الله قاسم الجبارین از حلقوم میلیون ها ایرانی شنیده شد و سران و سربازان خبیث آمریکایی باید بدانند دیگر هیچ نقطه ای برایشان امن نخواهد بود و به زودی باید تاوان دل های داغدار را بدهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.