1398-10-10 23:56
2082
0
66873
ورود قاطع استاندار به بگو و مگوی استاد و شاگرد :

دستور قاطع استاندار علیه روز گرگان رضاخانی! /خانم کشمیری رضاخان را دفن کنید و تمام

دو روز پیش در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ،خانم کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  یکی از دستور کارهای جلسه راجع به نامگذاری روز گرگان را مطرح می کنند که با واکنش هایی در آن جلسه و خارج از همراه شد.

به گزارش گلستان ما، حسن بیارجمندی فعال رسانه ای استان گلستان در یادداشتی نوشت: دو روز پیش در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ،خانم کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  یکی از دستور کارهای جلسه راجع به نامگذاری روز گرگان را مطرح می کنند.

روایت های مختلفی از بگو و مگوی بین رئیس شورای فرهنگ عمومی و دبیر این شورا که رابطه استادی و شاگردی با هم دارند مطرح می شود و در فضای مجازی استان نشر داده شده است .

نگارنده براساس اطلاع از ساختارهای تصمیم سازی در شوراها و هماهنگی های دبیر قبل از جلسه با رئیس آن، این بگو و مگوها را ظاهر امر می دانم و آنرا تنها برای بهره گیری رسانه ای با اهداف خاص می دانم. چراکه اساسا این جنس گفتگوها در نظام شورایی آنهم با آن همه وابستگی های تشکیلاتی ویژه کاملا بعید بنظر می رسد.

شاید بخاطر همین زبان بدن اعضای جلسه بهت و حیرت زدگی را نشان می دهند و بعض خودی ها از این همه فوران انقلابی گری به وجد آمدند و بعض غیرخودی ها هم حالت تدافعی و ...و نخودی ها هم در حال نگارش واو به واو کلمات ❗️ 

آخه برادر ! نمی خواهید از خودتان این سوال را کنید که 

1- اولا حالا و این زمان چرا این موضوع و توسط چه کسی در دستور کار قرار گرفته است؟ (هر کس این موضوع را چکش کاری کرده و در دستور کار قرار داده استاد رسانه و عملیات روانی است)

2-  ببخشید!ببخشید ! عزیزان اهل قلم ! از خودتان نپرسیدید آیت الله نورمفیدی بعد از تصویب ۲۰شهریور در شورای شهر و برگزاری این مناسبت کجا بود و چه موضعی گرفته است ؟ الان که پای بررسی عملکرد سیاسی اش رسیده است ! تازه متوجه شده است که باید چکار می کرده و چه موضعی می گرفته است !؟

جالب تر از همه؛  یک دفعه همه منتقدین ،مدافع شدند!!!

من شرمنده دوستان خودم هستم ،باشه شما درست می گویید! اما خودتان می دانید که قفس خرس ها به من خوب آموخته است که بدوا ماهیت ماتروشکایی هر پدیده را بشکافم و لایه لایه های آن را بررسی کنم و هیچ گاه بر اساس ظاهر قضایا تحلیل ایستایی نکنم .

بررسی های من چیزی دیگری نشان می دهد که اکنون قصد رمزگشایی از آن را ندارم .اما بخشی از حقیقت را خدمت دوستان بگویم که آنجایی که دبیر شورا به این نمایشنامه همچنان شاخ و برگ می داد ! این کلام دکتر حق شناس استاندار خوش قلب و مهربان که باید تا الان پیچیدگی های سیاسی استان را بخوبی درک کرده باشد از سر اعتقاد و صدق بود که گفت : " خانم فلانی ، رضاشاه را دفن کنید " تمام و این ختم کلام و پایان این بگو و مگوی استاد و شاگرد بود.

آقای استاندار ! احسنت .باور کنید در تمام این سالها دنبال شنیدن چنین جمله و عبارت دقیقی بودم .بعضی ها نمی دانند که خاندان منحوس پهلوی در این سرزمین برای همیشه دفن شده اند و جایی در این کشور ندارند اما عده ای در ذهن و قلب شان آنان را همچنان زنده نگاه داشته اند و ...

کلام دکتر حق شناس در این جلسه در بخشی از تاریخ این استان و در این مقطع حساس ثبت و ضبط شد؛ هم او که صادقانه امسال در سوم ربیع الثانی و در روز اول هفته فرهنگی گرگان با عاشقان حضرت ولی عصر (عج)  در خیابان شهدا تا قدمگاه امام حسن عسکری(ع) همراه شد و پای برنامه در همان ردیف اول نشست و اولین استاندار و مقام رسمی کشور شد که پای چنین عهدی را با حضور عاشقانه خود امضاء کرد !

و البته دیدم که دو نفری از بیت فلان که متوجه حضور استاندار شده بودند؛چگونه بعد از رفتن استاندار  آمدند و در حال بررسی و ...بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.