1399-08-05 10:56
874
0
71209
به قلم مصطفی رضایی ؛

دادبود و فلسفه انتظار

شهرداری گرگان شعار محوری «شهر من شهر انتظار» ، مهمترین رویکرد فرهنگی ، عمرانی و اجتماعی و ورزشی خود را بر پایه این فرامفهوم قرار داده است.

به گزارش گلستان ما ؛ ۱۱۸۲امین سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر (عج) را در حالی جشن می گیریم که که چهل و دو سال از شکوه انقلاب اسلامی گذشته است ، انقلابی که بر مبنای فلسفه انتظار شکل گرفته و قرار است به انقلاب مهدی موعود متصل شود.

شهر گرگان در سالهای اخیر و بعد از نشستن دکتر دادبود بر کرسی شهرداری گرگان با شعار محوری «شهر من شهر انتظار» ، مهمترین رویکرد فرهنگی ، عمرانی و اجتماعی خود را بر پایه این فرامفهوم قرار داده است.

این شعار همچنین قرابت فکری و جغرافیایی نیز می تواند داشته باشد چرا که دارالمومنین گرگان و محله قدیمی سبزه مشهد ، «قدمگاه» امام حسن عسگری(ع) پدر بزرگوار امام عصر(عج) می باشد و از این جهت گرگانی‌ها با مفهوم «انتظار» دلبسته هستند.

شهردار گرگان نیز در سنوات اخیر کلنگ زنی و افتتاح اکثر پروژه های عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی را با مفهوم «انتظار» گره زده است تا نگذارد این واقعیت مهم شیعه به فراموشی سپرده شود.

در روزگاری که دود و ماشین ، جنگ و وحشت ، صدای اسلحه و بمب مخاطرات زندگی را بیشتر کرده و‌گرانی و تورم اشتغال فکری و روزمرگی را به ارمغان آورده و فضای مجازی لجام گسیخته فرصت تعقل و دوراندیشی را از انسانها ستانده ، شاید کمتر کسی به این مفاهیم دقت کند اما شهرداری گرگان با تذکر این فریضه مهم دینی یعنی «انتظار» در پیوست هر پروژه خودش ، مقدمه سازی یک پروژه آخرالزمانی را پایه ریزی می کند.

در همین راستا فردا دوشنبه پنجم آبان ماه ۱۲ پروژه محوری و مهم در شهر گرگان همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر «عج» کلنگ زنی و افتتاح می شود تا مردم شهر گرگان از خدمات نظام جمهوری اسلامی بهره مند گردند./ گرگان پرس

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.