1393-12-26 04:00
2381
2
12016
یادداشتی به قلم امیرهادی سندگل؛

حاشیه ای بر اختلاف جوانان اصلاح طلب گلستان / "وفاق" از مجمع جوانان اصلاح طلب و اصلاح طلبان پیشرو جدا شد!

بهتر نیست به جای صدور بیانیه و متهم کردن همدیگر به نفاق و تشکیک در اصلاح طلبی دوستان، خود راه شک را ببندید و با انسجام بیشتر دریک خط حرکت کرده و برای آرمان حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایران، قدم بردارید؟

به گزارش گلستان ما به نقل از شاهد فردا، با مطالعه متن خبر و تیتر معنی دار آن، سوالی در ذهنم نقش بست که چرا ساز جدایی و نفاق همقطاران همیشه کوک است؟!

هنوز اتفاقات تلخ نشست «جوانان اصلاح طلب استان گلستان» در سینما بهمن آزادشهر در ذهن هاست و به فراموشی سپرده نشده که همفکران امروز، همدیگر را به نفاق متهم می نمایند.

بر ما خرده گرفتند که چگونگی برگزاری آن نشست را به بوته نقد گذاشتیم چون از خودشانیم و انتظار این بود که خودپالایی نکنیم.

همقطاران عزیز؛ همان طور که شما از ما انتظاراتی دارید ما نیز نسبت به شما نقدهایی داشته و توقعاتی برآورده نشده نیز . چند ماهی از مرقومه انتقادی ما خطاب به برخی جوانان اصلاح طلب استان نگذشته است؛ در آنجا چندین بار پیرامون موضوعات مختلف توصیه هایی در جهت حفظ وحدت و انسجام و رعایت برخی اصول به شما ارائه شد.

Capture6-300x198

در این مدت پرداختن به بازی های سیاسی تان را بیشتر از پرداختن به سایر مسائل و مشکلات موجود در استان دیدم؛ مشکلاتی که به وضوح قابل مشاهده است.

رشد و توسعه عمرانی گلستان مساله ای است که سالهای متمادی به تعویق افتاده و در عوض رشد و توسعه سیاسی استان رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است!

کاش این اختلافات، دغدغه ها و جدل های بی حاصل بر سر اولویت های توسعه ای و عمرانی هم می بود نه اینکه امروز بر سر «بیانیه ای» خود را وارد دعواهای سیاسی بی حاصل کرده و یکدیگر را به نفاق متهم می کنید.

مگر فراموشتان شده دشمن در آن سوی مرزها بدنبال همین اختلافات درونی و بالطبع سوء استفاده های خود از جریاناتی است که هر از چندگاهی در سیاسی ترین استان کشور به راه می اندازید.

این نوع سیاست ورزی و اتهام زنی، کودکانه به نظر می آید تا متفکرانه! در عجبم کسانی که در یک خط حرکت می کنند و در آرمان های خود ثابت قدم و یکی هستند چرا با همدیگر سرناسازگاری دارند و نمی توانند همدیگر را «تحمل» کنند؟!

بهتر نیست به جای صدور بیانیه و متهم کردن همدیگر به نفاق و تشکیک در اصلاح طلبی دوستان، خود راه شک را ببندید و با انسجام بیشتر دریک خط حرکت کرده و برای آرمان حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایران، قدم بردارید؟

لازم است در کنار توسعه سیاسی به توسعه عمرانی نیز نگاه ویژه ای داشته باشیم. به یاد داشته باشید امثال «صادقلو» و «باقری» در گرگان و آزادشهر نیاز به حمایت ما و مردم دارند،.

با خودسوزی و اتهام بستن، راه پیشرفت استان باز نخواهد شد. شما بهتر می دانید بزرگانی که از آنان به عنوان سرداران سازندگی یاد می شده به جهت همین بازی ها و معادلات سیاسی، امروز حال و روز خوبی ندارند پس بهتر نیست به دنبال حمایت از این چهره های سازنده در جهت توسعه و پیشرفت استان باشیم؟

بهتر نیست به جای اینکه هر از چندگاهی سوژه برخی رسانه های معلوم الحال که اختلاف و شکاف بین ما را با صدای بلند سر می دهند، بدنبال برون رفت از این مشکلات و دعواهای سیاسی باشید؟!

شایسته است به جای متهم کردن خود به برخی بی اخلاقی های سیاسی، شبانه روز به دنبال موفقیت، پیشرفت، توسعه و عمران استان باشید نه ایجاد شکاف، تنش و اختلاف!

امید است روزی فرا رسد همانطور که شاهد به اهتزاز در آوردن پرچم سیاسی ترین استان کشور بر فراز قله های توسعه گلستانیم، روزی هم پرچم توسعه پیشگامی توسعه عمرانی را نیز بر بلندای این قله ها به اهتزاز در آوریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

اجتناب از انحصار طلبی و ایجاد فرصت برابر برای آحاد جامعه عامل وحدت وانسجام اچتماعی است.اصلاح طلبان باید خود را آسیب شناسی کنند.و منشور اصلاح طلبی را تبیین نمایندو با تشکیل احزاب قوی و شناسنامه دار اقدام به کادرسازی و تربیت نیروهای وفادار به انقلاب و هدفمند نمایند. تا زمانی که فعالیتهای سیاسی به صورت محفلی و باندی توسط پدرخوانده ها برای کسب قدرت باشد اختلافات و گسستهای سیاسی اجتماعی بیشتر میشود.از آنجائیکه که اصلاح طلبان قدرت سازماندهی فرهنگی واعتقادی جوانان را ندارند به آنان وعده ی کسب قدرت میدهند.و چون به آن نمیرسند اختلافات تشدید میشود.

0
0
پاسخ
1393-12-26 06:01
سیستانی کتول

از آنجائیکه اصلاح طلبان قدرت بسیج و سازماندهی تشکیلاتی نیروهای سیاسی واجتماعی را ندارند لذا با دعوت از جوانان برای برخورداری از مواهب کیک قدرت اقدام به تشکیل باند ها ومحفل های سیاسی واجتماعی می کنند و در صورت عدم برخورداری افراد از کیک قدرت ، اختلاف و انشقاق آنها روز به روز بیشتر میشود.

0
0
پاسخ
1393-12-26 18:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.