1394-04-14 16:58
1553
3
17149
یادداشتی به قلم محسن نادران؛

تضمین اجرای برنامه ششم توسعه، حکم قتل ابوجهل های زمان است

یک سری آدمها در مملکت ما هستند عاشق آمریکا و متعلقاتش !کلهم هر چه که به آمریکا مربوط باشد. همه را از نوع آمریکایی آن و یا photo_2015-07-04_19-47-43امثالهم می پسندند.حتی مثال هم که می زنند از آمریکا و دوستانش هزینه می کنند.این" همه چیز" که گفته می شود یعنی جماعتی که فی کل احوال طالب آمریکا هستند.حتی دوستانشان هم !

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه؛ چه در سیرت و چه صورت کم نیستند از این طیف قبیله در بین مردم. در این بازار بین الملل،آمریکایی جماعت کاری به فروش جنس خود ندارد و تمام توانش این است که جنس ما به فروش نرسد. شاید به قدری مذاکره کنندگان بر توافق فشار آوردند،برنابودی این جماعت"فی قلوبهم مرض" فشار می آوردند، نتیجه بهتری حاصل می شد.ایضا که بعضی ازآنها این نوع تفکر را به بدنه دولت و ملت تزریق کرده اند.

علی ای الحال سرتا پایشان آمریکایی است ،از سیاست گرفته تا فرهنگ !تحصیل،حتی اسلام! اسلام را هم از آمریکا می گیرند! "جهل "است دیگر، شاخ و دم  که ندارد.

حتی آنها،موقع دعا می گویند، "اللهم انصر آمریکا و اهله".اسلام سازشگر و بی خطر می خواهند! علوم انسانی هم آمریکایی می پسندند.افرادی که در" برنامه های ششم توسعه و اقتصاد مقاومتی " هم منتظرند تا آمریکا آن را صادر کند.شاید از خود بپرسید،چه ربطی به برنامه ششم توسعه دارد؟چرا داری چرند میگویی؟

ارتباطش این است، تا زمانی که افرادی امثالهم در کشور منتظر" آجیل مشکل گشاء" از سمت آمریکا هستند،به توسعه نباید اندیشید و باید این برنامه را ببوسیم، بچشمانمان بکشیم و یه گوشه قرار دهیم.از سوی دیگر مع الاسف خبری از مذاکرات نمی آید؟و هی امروز و فردا می کنند،تا یک روز برسد، "خبری درراه است" ،بلاخره که نمی شود چشممان به دست دشمن باشد.

زیر پایمان علف سبز شود تا از لوزان و ژنو چه خبر می آید. سقف آرزوهایمان کوتاه است؟نمی دانم باید روی پایمان بایستیم یا روی قولهای سرخرمنی آمریکایی ها که قرار است درهای اقتصاد ما را وا کند! مذاکرات که بد نیست و دولت مردان ما  همه امین، غیور و شجاع، اما "دعوا سر اولویت است!"اولویتی که برنامه ششم توسعه را با مذاکرات مقایسه می کند! اولویت کدام است؟همیشه دعوا سر اولویت بوده.

دوباره به تاریخ باید رجوع کرد. روز ۱۷ ماه رمضان دو چیز به ما می گوید،البته قبل از هر چیز باید گفت تاریخ را باید با شرایط و زمان آن دیار سنجید و ذکرکرد.

۱)"معراج"

آیه "سبحان الذى اسرى بعبده لیلا من المسجد الحرام الى المسجد القصى آمده است".یعنی معراج

معراجی که خاری به چشم یهودی جماعت شد.تا دیگر باد را بر گلوی گشاد خود نیاندازند که "اسلامتان هم رو به ما" آورده است؟ تا فکر نکنند چه خبر است! و ما با یهودیان اشتراکی داریم وخودشان را تافته جدا بافته بدانند! معراجی که نشان داد کار ما به یهودی جماعت گیر نکرده و نخواهد کرد.معراجی ضد استکباری ! که صورت اسلام را از مسجد الاقصی به مکه برگرداند.

یعنی اگر خدا بخواهد شبانه چنان کن فیکون کند، که ۱۸۰ درجه بچرخی! اگر بخواهد و بخواهی!

حقیقتش را بخواهی معراجی دیگری لازم است تا نه صورت اسلام،بلکه "سیرت" اسلام را از مکه به سمت مسجد الاقصی برگرداند.تا نشان دهد کار ما به جماعت آمریکا، عاشقان آمریکا ومسلمانانی که کتاب دینی اش را هم آمریکا چاپ می کند، گیر نخواهدکرد.

همانها که همه چیز را آمریکایی می پسندند حتی برنامه توسعه کشور را؟ برنامه ای که از سوی سکان دار اسلام ناب محمدی، اساسی برای معراج است.معراجی که هرنوع موضوع از قبیل اقتصاد ، فرهنگ،دانش و قص علی هذا را از نوع آمریکایی (ملاک تفکر است) جدا می کند و به سمت سماوات محمدی پرواز خواهد کرد.

اصلا برنامه ششم توسعه  آشی برای آمریکایی ها پخته است با یک وجب روغن! برنامه اگر اجرا شود،آجیل مشکل گشاء خواهد بود که گره مذاکرات ، تورم و غیره و ذلک را وا خواهد کرد. فی الحال برنامه به آمریکایی ها و تحریم ها مربوط نیست و اجرا شدن یا نشدن آن را نباید به تحریم ها گره زد.به جهت مثال در بند اول برنامه به توسعه ۸ درصدی تاکید دارد،این امر جز با " اقتصاد مقاومتی"محقق نمی شود! توسعه با افزایش "تولید داخلی" ممکن و میسر می شود که آن هم زیر مجموعه" اقتصاد مقاومتی" است.

هر بندی را که در "برنامه توسعه ضد آمریکایی" رهبری بخوانی با مقاومت حل می شود.داستان معراج هم  اینگونه بود، معراج نتیجه مقاومت بود.

۲)پیچ تاریخی دیگری که ۱۷رمضان حکایت از روزگار ما دارد" بدر" است.خوب است که در بیان حضرت آقا شرایط زمان مان را بدانیم.اینجا نه صفین است ونه شعب ابی طالب ، اینجا بچه هایی از "رمضان" هستند،که اگر "تحریم" شوند و " آب" به آنها نرسد ،"کربلایی" دیگری را رقم خواهند زد."بر خلاف تصور و تحلیل های جبهه ی استکبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست بلکه در شرایط بدر وخیبر قرار دارد"(حضرت آقا)

در جنگ بدر ابو جهل کشته شد.برایتان مهم باشد که بپرسید، ابوجهل که بود؟ ابوجهل نقش اساسی در تحریم شعب ابوطالب داشت.اوپدر بی فکری ، بی عقلی ،پدر بی تدبیری بود!و بدر، بدر شد چون در آن ابوجهل ها کشته شدند."اکثرهم لایعقلون" ها کشته شدند.

بسوزد پدر بی فکری وجهل که هر چه می کشیم از جهل است.جهلی که آمریکا را "مشکل گشاء "می داند.مذاکره بد نیست،فکر ابوجهلانه مشکل گشاء بودن آمریکا بد است.الحمدالله که این تفکر در هسته دولت نیست.منتها باید مراقب بود،ابوجهل ها را کشت تا "فکر ها پربکشد"و به معراج رود.

فلذا امروز برای کشتن ابوجهل ها باید از بدریون باشی از ۳۱۳ !

۳۱۳ تنی که خودشان را باور کردند. یاور شدند و به معراج رفتند.لازم است تا این بار ۳۱۳ نفر پیدا شود ،"بدری "دیگرشکل بگیرد و" ابوجهل" ها را به درک برساند.ابوجهل هایی که عاشق آمریکا هستند، مانع رسیدن ما به معراج!و تمام حل مشکل مملکت را در گرو به نتیجه رسیدن مذاکرات می دانند.من حیث المجموع، بدریون باید جمع شوند، امروز زمان بدر است و پیروزی از آن معراجی ها!امروز مهم آن است تا برنامه توسعه ششم را هدف قرار دهی و ابوجهل ها را بکشی و به معراج بروی!

پیوست "بومی" یادداشت:

آقای مسئول کشوری ،لشکری،شهری و قص علی هذا..

در مورد برنامه ششم توسعه ،منتظر مصوبه ،بخشنامه،و غیره و ذلک نباشید! تدبیری کنید و برنامه بومی خود را برای توسعه و پیشرفت در جهت برنامه ششم به دولت پیشنهاد دهید،مردم هم با شما همدل و همزبان خواهند بود.

یادداشت از محسن نادران

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دانشجو علیک

آفرینیادداشت زیبا و جالبی بودهم احساسی و هم منطقیاحسنت

0
0
پاسخ
1394-04-15 06:44
زیبا

سلامیادداشت زیبایی بود .از نگارنده متشکرم بابت این یادداشت.خداقوت

0
0
پاسخ
1394-04-16 09:41
محمدی

اللهم انصر امریکا و اهلهآفرین چه تعبیر زیبایی

0
0
پاسخ
1394-04-16 10:47

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.