1399-04-06 09:56
1825
0
69159
یادداشتی به مناسبت هفته‌تبلیغ و اطلاع رسانی؛

اصحاب ولایت و قبیله قبله

اینان از اصحاب ولایتند و سرباز وطن. قامتشان با نداي تكبير قائم و با فرمان امامت، تعظیم و به جانثاری و خدمت حاضرند.

به گزارش گلستان ما؛ محمدرضا بهرامی، مسوول روابط عمومی و مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با یادداشتی کوتاه و بیانی شیرین و شیوا به شناساندن فعالیت ها و ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی استان در نشست صمیمی استاندار گلستان با مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی و روحانیون، تشکل های دینی، موسسات و مراکز قرآنی پرداخت. اینک از نظرتان می گذرد: 

استاندار محترم!

عزيزاني كه امروز در این محفل شريف، شرف حضور دارند عضوی از قبيله اهل قبله اند، با شایستگی بر كشتي نجات نشسته اند و با تيغ تعبد رگ تعلق را بریده اند و همگام با يوسف، حسد ورزي خودي ها و تاريكي چاه را براي روشنايي راه به جان خریده اند.
 
اینان از اصحاب ولایتند و سرباز وطن. قامتشان با نداي تكبير قائم و با فرمان امامت، تعظیم و به جانثاری و خدمت حاضرند.

 از خداي خود اعتبار يافته اند، بعضا طريق هجرت کشیده اند و از خانه و كاشانه خود گذشته اند.

برسر دو راهي تحير، صراط مستقيم را ازصراطهاي انحرافي برگزیده اند و از خم غدير، شربت ولايت نوشيده و بر ادامه راه نبوت هرگز شك و ترديد به دل راه نداده اند.

رشته محبتشان را با ولايت پیوند زده اند و با مواسات، مومنانه به کمک و حمايت مظلومان و محرومان شتافته اند. قلب و دلشان هميشه آشيانه پيشوايان دين، و رواق ديدگانشان، آينه تصاوير زيباي آنان بوده و هيچ گاه اشك چشمانشان در غم جانسوز شهيدان اين شجره طيبه نخشكيده است.
 
هرگز از وظيفه خويش در تبلیغ و اطلاع رسانی دین غفلت نورزیده و در تاريكي ها به دنبال نور گشته اند، تا از ظلمات جهل جمود، به نور عقل و شهود دست يافته اند كه هزاران فعالیت جهادی و گام های استوار خدمت به هنگام سیل وحدت و کرونای حصرت، شاهد صادقي است بر اين مدعا.

براستی اين قافله نور، هدايت را از رهبران و ناشران علوم الهي، عالمان عامل و فقيهان وارسته گرفته و در اعمال فردي و اجتماعي مطابق با وظيفه شرعي عمل كرده و در مقابل توطئه هاي دشمنان عكس العمل مناسب نشان داده اند.

خداي را شاكريم كه در دوران معاصر، شجره طيبه برترين ميوه خود را عرضه كرد و مردي از تبار عاشورا، بزرگ معمار انقلاب اسلامی در یکم تیرماه 1360، فرمان تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را صادر و از فرمان این بزرگوار، فریاد اسلام خواهی را شنيدند و به دنبال او راه افتادند و غرور امريكا و اقتدار ابرقدرتي او را در اعتراض به مصونيت كارگزارانش شكستند و از آن روز، روزگار سختي را سپري كرده اند و با تقديم شهيدان به راه خود ادامه داده اند و عاقبت در این دوران وانفسا، خون عزيزان به ثمر نشست. 

بطوریکه فرياد و سكوتشان، حركت و سكونشان با ولايت بوده است در اين استان حضور جهادی طلبه ها و تشکل های دینی و مربیان قرآنی در دورترین نقاط و بحرانها، برگ افتخار ديگري را در دفتر ايثار و جهاد و اقتدار و عزت ايران اسلامي و نهضت انقلاب ورق زده اند.

آري 8 سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند و باز دشمنان امت و امامت و انقلاب، خاكريزهاي فكري و فرهنگي و تمام مرزهاي عقيده و عمل ما را مورد تهاجم قرار داده اند؛ ولي رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي)هشدارمان داد و بانگ بيداري سر داد و باز رادمردان تاريخ، هم چنان در سنگر عقيده و جهاد و تبلیغ، آماده فداكاري شدند و ثابت كردند، پيرو امامند، فرمانبردار رهبرند، علمدار حراست اسلام ناب محمدي(ص) هستند و در مقابل هيچ قدرتي، کمر خم نمی کنند.

امروز با تدبير رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) جهش تولید در دستور كار دولت و امت قرار گرفته و ان شاء الله با توكل بر خداوند متعال و دعاي حضرت بقيه الله الاعظم «عج» با برنامه ريزي مناسب مسئولان و همراهي امت انقلابي، حربه محاصره اقتصادی دشمنان خدا و نظام مقدس جمهوري اسلامي خنثي گردد.

در پايان اعلام مي كنيم ما مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی که از خم غدير سيراب گشته، در شط فرات غسل شهادت كرده و در مكتب اهل بيت(عليهم السلام) درس صفا و وفا، شهادت و ايثار گرفته و نیز در انتظار مصلح كل، بذر اميد در دل افشانده، در اين جبهه جديدي كه دشمن گشوده است با چشماني بيدار و بازواني توانا، با تفكر و تدبير، تحرك و تداوم با تمام قدرت ايستاده ايم و از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و ارزش های نظام تحت زعامت مقام معظم رهبری دفاع خواهیم کرد. ان شاء الله

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.