1398-10-16 16:17
3087
0
66975
یادداشت؛

اسم اعظم الهی و انتقام قاسم سلیمانی/ رمزگشایی از توییت «بسم الله الرحمن الرحیم» امام خامنه ای

بعد از اقدام تروریستی شیطان بزرگ آمریکا و به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی ، آغازین واکنش صفحه انگلیسی توییتر امام خامنه ای توییت آیه «بسم الله الرحمن الرحیم»؛ اسم اعظم الهی است.

به گزارش گلستان ما، بعد از اقدام تروریستی شیطان بزرگ آمریکا و به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی ، آغازین واکنش صفحه انگلیسی توییتر امام خامنه ای توییت آیه «بسم الله الرحمن الرحیم »؛  اسم اعظم الهی است.

در ارتباط با مفهوم چنین آغازی آنهم به زبان انگلیسی همین بس که حضرت محمدرسول (صلی الله علیه وآله) می‌فرماید:هر کار مهمی که درآن«بسم الله »‌ ذکر نشود، بی فرجام است. “در واقع هر کاری آغاز و فرجامش بسته به ارتباطی است که با خدا دارد.تمام کارهای بزرگ انبیا و اولیای الهی با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز شده است . 

حضرت نوح (ع) در آن طوفان سهمگین، هنگام سوار شدن بر کشتی و حرکت ، برای رسیدن به سر منزل مقصود و پیروزی بر مشکلات، به یاران خود دستور می‌دهد: «بسم الله» بگویند.بر همین مبنا همه کتب آسمانی و همچنین قرآن سوره های آن (بجز سوره توبه )با بسم الله آغاز می‌شود. آنچه از امامان نیز روایت شده است از اهمیت “بسم الله الرحمن الرحیم ”‌ است و اینکه هیچ کاری را بدون گفتن این جمله آغاز نمی‌کردند.

این اصل و اساس هر حرکت برای خدا و آنهم به زبان اصلی مخاطب انگلیسی این توییت اولا راهبرد و نشانه دین اسلام ناب محمدی(ص) و معرفی کننده پرچمدار آن است ثانیا متوجه کردن سران کفر ،شرک و نفاق (کدخدایان )دخیل در این اقدام تروریستی به عظمت خدا و پشتیبانی آن از کاری که آغاز شده است تا پیروزی نهایی است.

ثالثا اینکه حال که سران کفر و مشرکین و منافقین با این عملیات تروریستی ، در واقع اعلان جنگ نموده اند؛ "بسم الله الرحمن الرحیم" که قطعا به اخراج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل منتهی خواهد شد.

ضمن اینکه توییت «بسم الله الرحمن الرحیم »عمل به سفارش اکید به بلند گفتن و آشکار کردن آن در برابر کفار و مشرکین و منافقین و البته شیطان است.امام على بن حسين عليه السلام به ابوحمزه ثمالى فرمود: اى ثمالى ! مراد بلند گفتن بسم الله الرحمن الرحيم  است كه شيطان را دور مى كند و در یک کلام «بسم الله الرحمن الرحیم » یعنی اینکه  خدا «ذو انتقام»  و هم او منتقم خون سردار سلیمانی است.

وَقَدْ مَكَرُوا مَكْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَكْرُهُمْ وَإِنْ كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ ... ان الله عزیز ذوانتقام.آنها نهایت مکر خود را به کار زدند، و همه مکرها (و توطئه هاشان) نزد خدا آشکار است، هر چند کوهها با مکرشان از جا برکنده شود! ... چرا که خداوند قادر و منتقم است

به قلم حسن بیارجمندی

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.