1400-08-09 16:12
2231
0
76807
به قلم حسن بیارجمندی؛

استاندار و استانداری جبهه‌ای/ استانداری گلستان مرکز دنیاست نه مرکز حلقه‌ها!؟

بازسازی انقلابی و عقلانی در عرصه مدیریتی جز راهبردی ترین برنامه این دولت محسوب می شود و دکتر زنگانه استاندار گلستان در روز معارفه به آن تاکید نمود؛ باید گفت که دوران مدیریت های حلقه ای اصلاح طلبان به سرآمده است و در مدیریت عالی جدید هیچ جایگاهی ندارد.

به گزارش گلستان ما، دکتر حسن بیارجمندی در یادداشتی با عنوان «استاندار و استانداری جبهه‌ای/ استانداری گلستان مرکز دنیاست نه مرکز حلقه‌ها!؟» نوشت: نسیم روح بخش دولت مردمی جوان و حزب اللهی آیت الله رئیسی با گفتمان امامین انقلاب اسلامی به شمال کشور و استان گلستان رسید و دکتر زنگانه بعنوان اولین استاندار جوان حزب اللهی و انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی معرفی گردید.

اما اولین و اصلی ترین سوال این است که این استاندار و استانداری براساس چه نرم افزار مدیریتی اداره می گردد؟ بعبارتی دیگر این استانداری که در ۸سال گذشته به نقطه بروکراسی دوم در نمودار عمر سازمانی خود رسیده است با کدام نرم افزار مدیریتی در کم ترین زمان ممکن به نقطه مطلوب تکاملی خود باز خواهد گشت؟

آن چه مسلم است در این دوره جدید که وفق منویات امام خامنه ای، بازسازی انقلابی و عقلانی در عرصه مدیریتی جز راهبردی ترین برنامه این دولت محسوب می شود و دکتر زنگانه استاندار گلستان در روز معارفه به آن تاکید نمود؛ باید گفت که دوران مدیریت های حلقه ای اصلاح طلبان به سرآمده است و در مدیریت عالی جدید هیچ جایگاهی ندارد.

دکتر زنگانه که خود از اعضای جبهه اجتماعی و فرهنگی است فراز به فراز بیانات امام خامنه ای در ۲/۲/۱۳۹۲ را مطالعه و در هشت سال گذشته مشق و با همین نرم افزار که تحت قاعده کلی جبهه اندیشی و فعالیت جبهه ای شناخته می شود در سطوح ملی مدیریت نموده اند.

به نظر نگارنده این رزمنده جانباز دهه اول انقلاب و مدیر جهادی و انقلابی دهه های اخیر به خوبی این مراحل را با توجه به سوابق شناخته شده شان گذرانده و خواهند گذراند؛

1-مرحله اول؛ جبهه شناسی که لازمه بینش جبهه ای است و خود ایشان جبهه را درک نموده اند و میراث دار معنوی آن هستند و بعد از آن در بستر راهیان نور و زندگی با شهدا و برادران شهیدش و یاد و نام آنها در تمام مراحل کار و فعالیت های جبهه ای ،استاد ممتازی برای همه ما بوده اند.

2-مرحله دوم ؛ جبهه اندیشی که خود لازمه یک اندیشه جبهه ای جامع و مانع است و می بایست در منظومه اندیشه امامین انقلاب اسلامی رقم بخورد و عضو جبهه را به مقام آگاه و بصیر برساند که مدیریت و تاییدیه ضمنی عملکرد ایشان در مدیریت اخیر از سوی امام خامنه ای موید آن است فلذا  نیک می دانند که چنین اندیشه ای چگونه یک سازمان را به نقطه مطلوب تکاملی سوق می دهد و تثبیت می کند.

3-مرحله سوم؛ جبهه سازی که لازمه سازماندهی جبهه ای برای همراهی ، هماهنگی و همسویی همه اعضای جبهه انقلاب اسلامی در مسیر تکاملی و زنجیره تمدن سازی نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است ؛بنحوی که هر عضو در موقعیت متناسب خود قرار می گیرد و ارتباطات مستمر و پایداری شکل می گیرد.

4-مرحله چهارم؛ اقدام جبهه ای که اعضای آن را در صف مدیران جهادی قرار می دهد که خود استاندار می بایست تصویری عمیق و تمام نما از مصداق و مظهر یک استاندار جبهه ای ارائه نماید و همه او را الگو و اسوه مدیریت جبهه ای بدانند و باور داشته باشند.

اینجاست که جلوه های «دولت جبهه ای» که همان دولت ظهور است از استان ها و قلب تپنده آن یعنی استانداری طنین انداز می شود و حقایق انتظار و جهاد همیشگی و مستمر و خستگی ناپذیر برای خدمت خالصانه به مردم شریف آشکار می گردد و همه ی کارها به او و استانداری متوجه خواهد شد که آنروز به تعبیر امام خامنه ای می توان گفت که استانداری گلستان مرکز دنیاست :" در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفته اید، همانجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه ی کارها به شما متوجه است " ان شاء الله.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.