1399-01-30 09:07
1038
0
68237
یادداشتی به قلم حسین کریمی اول؛

ارتش دژ مستحکم ایران اسلامی

به بهانه ۲۹فروردین روز ارتش با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های استکبار جهانی درهمه ابعاد بر علیه انقلاب نوپا ما آغاز گردید.

به گزارش گلستان ما، حسین کریمی اول تحلیلگر سیاسی استان گلستان در یادداشتی به مناسبت روز ارتش نوشت: به بهانه ۲۹فروردین روز ارتش با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های استکبار جهانی درهمه ابعاد بر علیه انقلاب نوپا ماآغاز گردید.
یکی از این توطئه ها شعار انحلال ارتش توسط دشمنان خارجی و
خائنین داخلی، حتی از زبان برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز طرح گردید؛اما امام راحل با نگاه بلند و راهبردی خویش در مقابل این خیانت ایستادو فرمودند:ارتش باید با قدرت باقی بماند و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نام گذاری کردند تا نقشه شوم دشمنان نقش برآب شود.

ثمره این تصمیم امام را ما در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که ارتش توسط افسران، درجه دران و سربازان جان برکف خویش در
کنار سپاه، بسیج و سایر نیروهای رزمنده چه حماسه جاودانه ای
را در هشت سال دفاع آفرید تا برای دشمنان درس عبرتی باشد که هرگزچشم طمع به کشورامام زمان(عج) نداشته باشند.

ارتش امروز نیزآماده تر، چابک تر و قویتر از گذشته در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت امام خامنه ای عزیز همچون دژی مستحکم آماده دفاع ازانقلاب در هر نقطه ای که کشور عزیزمان مورد تهدد واقع شود ؛ می باشد.

این از برکات انقلاب اسلامی است که ارتش قهرمان ما به عنوان مردمی ترین ارتش روی کره خاکی در کنار سپاه عزیز بسترسازی حکومت جهانی مهدی موعود (عج)را تحت رهبری امام خامنه ای عزیز با جانفشانی جهادی خویش فراهم کند و لقب جندالله را از آن خود نماید.

نام و یاد شهدای گرانقدر ارتش را گرامی می داریم و از خداوند متعال می خواهیم که هر روز بر توفیقاتشان در مسیر سربازی ولایت بیفزاید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.