1399-04-12 20:22
1986
0
69250
یادداشتی به قلم تحلیلگر سیاسی استان گلستان:

آقای خوئینی ها شما و هم فکرانتان مصداق نمک گندیده اید!

امروز باید در گام دوم انقلاب اسلامی شما و قطارانتان بپذیرید که نمک فکری شما به آرمانهای امام و انقلاب اسلامی پشت کرده است و این نمک فکری گندیده نمی تواند در تداوم انقلاب اسلامی راهگشا باشد.

به گزارش گلستان ما، دکتر حسین کریمی اول تحلیلگر سیاسی و مدرس دانشگاه های استان گلستان در یادداشتی نوشت: به بهانه نامه فرد مرموز و خاکستری و یکی از به اصطلاح نظریه پردازان فکری جریان چپ و اصلاح طلبان به مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز، جای بسی تاسف است کسانیکه خود مسبب مشکلات فعلی کشورند با گستاخی تمام مطالبی را طرح می کنند که موجب خوشحالی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران می شود.

کسیکه پای منبریهای قبل از انقلابش مارکسیستهایی بودند که عامل شهادت شهید مطهری شدند؛ حال جای تعجب است که این فرد و جریان فکری وی که همه چالشهای امروز ملت زیر سر آنهاست و در بهترین نقطه تهران تجمع و شاهانه زندگی می کنند؛ این گروه منافق صفت جلسات  براندازی انقلاب اسلامی و حمله به ستون اصلی خیمه انقلاب یعنی جایگاه ولایت فقیه را طراحی می کنند.

اینان همان مجریان فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۷، ۹۸ هستند که دلسوز ملت شده اند درصورتیکه هیچگاه درد این ملت شهید داده را لمس نکرده اند و خود را به دروغ پیرو خط امام معرفی می کنند در صورتیکه دقیقا درخط دشمنان هستند.

این تفکر سالهاست که مدیریت اجرایی کشور را در دست داشته و دارد؛ نتیجه آن شده است برجام بی فرجام، تورم افسار گسیخته اختلاسهای میلیاردی، گرانی و غیره؛  لذا باید گفت این تفکر مصداق این شعر یا ضرب الامثل است که می گوید: ماهی بگندد نمکش می زنند؛ وای به روزی که بگندد نمک.

امروز باید در گام دوم انقلاب اسلامی شما و قطارانتان بپذیرید که  نمک فکری شما به آرمانهای امام و انقلاب اسلامی پشت کرده است و این نمک فکری گندیده نمی تواند در تداوم انقلاب اسلامی راهگشا باشد؛ پس بهتر است از این مسیر منحرف برگردید و توبه کنید؛ چون اینده ذلت باری درپیش روی شماست و هیزم این ذلت پیش رویتان هم آه دل خانواده شهدای انقلاب اسلامی و مردم شریفی است که با سیاست بازیهای شما زیر بار زندگی روزانه دستپنجه نرم می کنند.

آقای خوئینی ها شما و همفکرانتان بدانید و آگاه باشید که ما رهبری داریم، شجاع و بصیر که توکل بر خدا دارد. ایشان کشتی انقلاب را در تلاطم طوفانها با عنایت خداوند و نظر امام زمان (عج) و حمایت ملت بزرگ ایران به پیش برده است و می برد و انشاالله پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی انقلاب، یعنی منجی عالم بشریت قائم آل محمد(ص) مهدی موعو(عج) به کوری چشم دشمنان تحویل خواهد داد و روی سیاهی برای کسانی خواهد ماند که به این نهضت جهانی اسلامی خیانت کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.