1393-05-28 18:06
813
0
1321
فرماندار گمیشان خبر داد :

گمیشان رتبه اول پوشش بیمه اجتماعی روستائیان در گلستان

فرماندا گمیشان گفت : گمیشان حائز رتبه اول پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان در سطح استان شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، امانگلدی ضمیر پیش از ظهر امروز در نشست با رئیس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان گلستان اظهار کرد: این صندوق، نهاد تامین کننده خدمات بیمه‎ای اجتماعی مطلوب با امکان دسترسی آسان، توام با کرامت و منزلت برای تمامی آحاد جامعه هدف است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری کارگزاران بیمه اجتماعی، بتوان رتبه کسب شده پوشش بیمه‌ای این شهرستان را به رتبه 100 درصد ارتقاء داد.

همچنین رئیس صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان گلستان با اشاره به کسب رتبه اول پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان شهرستان گمیشان اذعان کرد: تمامی روستائیان و کشاورزان غیر ساکن در روستا و عشایر بالای 18 سال، می‎توانند به عضویت این صندوق درآیند.

مصطفی شریعتی تصریح کرد: روستائیان، کشاورزان و عشایر از زحمت‎کشان کشور هستند و ما باید در ادامه این مسیر با پشتکار جدی‌تری عمل کنیم زیرا با توجه به مشکلاتی که روستائیان در بحث بیمه دارند، کارهای بسیاری باید در این حوزه انجام گیرد.

وی ادامه داد: در بخش درمان روستائیان با مشکلات زیادی مواجه هستیم که لازم است به آن توجه جدی‎تری شده و متناسب با آن برنامه‎ریزی بهتری انجام پذیرد.

در پایان این دیدار لوح سپاسی به واسطه کسب رتبه اول پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان شهرستان گمیشان از سوی رئیس صندوق بیمه روستائیان و عشایر گلستان به فرماندار این شهرستان اهدا شد./ فارس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.