1399-06-02 10:29
1520
0
70020
پیگیری گلستان ما در پی گزارش های مردمی؛

گلایه های مردم گمیشان از تصمیم غلط شهرداری گمیشان/ شهردار: 14 روز دیگر مشکل پل اصلی شهر حل می شود

این پل که در کنار مغازه های تجاری و محله های مسکونی است مشکلاتی را برای کسبه و اهالی محله امام خمینی(ره) از جمله عدم وجود راه برای رفت و آمد به مغازه ها برای خرید که در این اوضاع کرونایی مشکلات مغازه داران را چند برابر کرده است.

به گزارش گلستان ما، چند روز اخیر گزارش های مردمی متعددی مبنی بر تخریب چند ماهه پل اصلی گمیشان توسط شهرداری که نقش بسزایی در رفت و آمدهای مردمی داشته به پایگاه خبری گلستان ما رسید.

مختومقلی حاجی پل خیابان اصلی امام خمینی (ره) که 5 ماه قبل توسط شهرداری گمیشان به بهانه بازسازی و انجام برخی تعمیرات با وعده بازسازی سریع تخریب می شود.

این پل که در کنار مغازه های تجاری و محله های مسکونی است مشکلاتی را برای کسبه و اهالی محله امام خمینی(ره) از جمله عدم وجود راه برای رفت و آمد به مغازه ها برای خرید که در این اوضاع کرونایی مشکلات مغازه داران را چند برابر کرده است.

افراد این محله نیز مدعی هستند به دلیل تخریب این پل ماشین ها در فرعی های این خیابان با سرعت رفت و آمد می کنند که این برای اعضای محله نیز خطرآفرین شده است.

وعده 14 روزه شهردار گمیشان برای حل معضل پل تخریبی 

شهردار گمیشان در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، با بیان اینکه دو هفته معارفه شده است، اظهار کرد: مشکل لوله های گاز حل شده، لوله های آب نیز در حال انتقال است و کارش در همین یکی دو روز آینده تمام می شود.

فرزاد ساتلقی در خصوص انتقال خط های مخابراتی نیز خاطرنشان کرد: برای آوردن تجهیزات فیبر نوری مشکلات حل شده اما برای انتقال خطوط نیاز به قطع شدن اینترنت داریم که به دلیل این که این روزها کنکور سراسری برگزار می شود نمی توانیم اینترنت را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه از زمانی معارفه تنها دغدغه ام رفع این مشکل شده، افزود: متاسفانه مدیریت قبلی شهرداری قبل از تخریب مجوزهای لازم  را از سازمان های خدمات رسان نگرفت ضمن اینکه برآورد به خوبی انجام نشده بود.

شهردار گمیشان تصریح کرد: با همکاری استانداری مجوزها را کسب کردیم و هزینه ها را نیز به صورت تهاتری حل کردیم.

ساتلقی گفت: برخی پروژه ها در حال کار با مشکل رو به رو می شوند اما این پروژه اگر به مشکل غیرقابل پیش بینی برخورد نکند تا دو هفته آینده به نتیجه می رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.