1396-10-21 04:02
2782
0
48991
نمونه های بارز اقتصاد مقاومتی؛

پرورش ماهی قزل آلا به کمک آب باران و با درآمدی میلیونی در خواجه نفس + تصاویر

جوان تحصیل کرده خواجه نفسی با پرورش ماهی قزل آلا به کمک آب باران توانست درآمد خوبی را کسب کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، عبدالخالق گری نژاد جوان روستای خواجه نفس گمیشان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی که به تازگی فارغ التحصیل شده و موفق به استخدام در هیچ ارگان دولتی نشده است، مثل بعضی از جوانان بیکار دست روی دست نگذاشت و بیکار ننشست.

وی می گوید از این که بیکار و سربار کسی باشم بیزارم و دوست دارم روی پای خودم بایستم به همین جهت هم خود را برای آزمون های استخدامی آماده می کنم و هم با شرایط موجود استخر پرورش ماهی قزل آلا زدم .

گری نژاد می گوید با سرمایه اولیه 5 میلیون تومان که از بسیج سازندگی وام گرفتم استخر زدم و سه ماه است که این کار را شروع کردم و به امید خدا نوروز ماهی ها روانه بازار می شوند و اگر یک تن برداشت داشته باشم 11 میلیون تومان درآمدزایی می کنم.

جوان خواجه نفسی می گوید اگر تنها یک حیاط 50 متری داشته باشید می توانید این کار را شروع کنید و در استخر کوچک خانه خود حداقل 7 میلیون تومان در هر دوره برداشت ماهی داشته باشید .

عبدالخالق می گوید: اولین کسی است که پرورش ماهی با آب باران در منطقه را شروع کرده و تمام آب دوباره قابل استفاده است و در این روش آبی هدر نمی رود.

aa1

aa2

aa4

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.